Bölüme başlamadan önce oylarsanız çok sevinirim arkadaşlarrr. Keyifli okumalarrr.
Gözümü açtığımda ilk başta neler olduğunu anlayamamıştım. "Neredeyim ben?"
"Merak etmeyin. Hastanedesiniz ve güvendesiniz." Başımı çevirdiğimde bir kadın gördüm. Hemşire olmalıydı.
"Ne oldu bana?" Seruma bir şey eklerken bana baktı. "İsterseniz yakınlarınızı çağırayım, onlar anlatsın size ne olduğunu." Onu başımla onayladığımda dışarı çıktı.
Yaklaşık 5 dakika sonra kapı açıldı. "Güzelim benim." Arda koşarak yanıma geldiğinde bana sarıldı. "Sana bir şey olacak diye öyle çok korktum ki." Daha sıkı sarıldı. Koklayarak saçlarımı öptüğünde olanlara anlam verememiştim.
"Bana ne oldu?"
"İki gündür burada öylece yatıyorsun be güzelim."
Zorla konuşuyordum. "Arda bana ne oldu? Niye söylemiyorsun bana?"
"Boşver güzelim. Sen bir iyileş, öğreneceksin zaten." Benden bir şey saklıyordu. Ama Arda neden benden bir şey saklıyordu ki? Sorgulamak istiyordum ama kendimde konuşacak gücü dahi bulamıyordum.
"Selim nerede? Bana ulaşamayınca telaşlanmıştır."
"Merak etme güzelim. Selim'e eve bir saldırı olduğunu söyledik. Zaten birazdan gelir o da." Aldığım cevaptan sonra sessizleştim. Arda gözlerimin içine bakıp bakıp duruyordu. Ara ara da saçlarımı öpüyordu.
Tekrar kapı açıldığında ilk başta Ceren'i gördüm. Ardından ekiptekiler girdiğinde Ceren koşarak yanıma geldi. Yavaşça sarıldığında gözlerinin dolduğunu fark ettim. "Aşkım benim. Sonunda uyandın."
"Oh be Lara. Bir an için Sarp amacına ulaşacak sandım." Pınar'ın dediğine şaşırmıştım. Sarp ne alaka onu anlamamıştım. Arda Pınar'a dönüp ters ters baktığında benden bir şey sakladıklarına artık tamamen emin olmuştum.
"Ne Sarp'ı? Sarp ne alaka?" Arda'nın bakışlarından hiçbir şey anlamayan Pınar konuşmaya devam etti.
"Sarp siz Oktay Müdürle odadayken odayı basmış. Oktay Müdür seni korumaya çalışmış ama başaramamış. Sarp onu bağladıktan sonra sana saldırmaya başlamış." Biraz susup yutkunduktan sonra tekrar konuştu.
"Sonra Sarp sana dokunmaya başlamış. Müdürümün dediğine göre onu bağladığı için size yardım edememiş. Engel olamamış Sarp'a. Sarp'da senin sesin çıkmasın diye senin ağzını bağlayarak sana şey yapmaya başlamış." Konuşurken zorlanıyordu.
"Nasıl şey? Pınar açık konuş." Rahatça konuşamıyordum.
"Anla işte. Söylemeye dilim varmıyor." Berk onu susturmaya çalıştığında iş işten geçmişti. "Anlamıyorum Sarp bana neden böyle bir şey yapsın?"
"Bizde bilmiyoruz. Ama sonrasında da sana silahla ateş etmiş. Nedenini kimse bilmiyor ama."
"Aferin sana Pınar. Çok iyi bok yedin." Dünyam başıma yıkılmıştı. Sarp bana o kadar şey dedikten, bana o kadar ümit verdikten, gerçekten abi kardeş olabileceğimize inandırdıktan sonra bunu bana nasıl yapabilmişti.
Beni kullanmıştı ve sonrasında tecavüz edip öylece ölüme terk etmişti.
Olaya dair hiçbir şey hatırlamıyordum ama Pınar bana yalan söylemezdi. "Bunu size kim dedi? Eğer Oktay dediyse yalan söylemiştir o. Oktay dedi değil mi size?"
Berk bana baktığında gözünden bir yaş düştü. "Üzgünüm Lara. Bir kağıda yazmış kendisinin yaptığını. Ve şimdide ortadan kayboldu. Ben sana demiştim onun yalan söylediğini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Yalancılar
Genel KurguLara Kaya büyük bir ikilemde kalmıştı. Uzun zamandır inandığı gerçekleri yalan çıkmıştı. "Sana iki seçenek sunuyorum Lara Kaya. Ya burdan gideceksin ve hayatına güzel bir meslekle devam edeceksin. Yada burada kalacaksın ve tüm düzenin değişecek." "...