5. Bolum

24 1 0
                                    

Medya: Lara Kaya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Lara Kaya

Bölüme başlamadan önce oylamayı unutmamanız sevinirimm

İlk defa Selim'den korkuyordum. Karşımda her zaman sessiz sakin olan Selim değilde içinden öfke dolu bi canavar çıkan Selim vardı. Hayranlık duyduğum o sabrı tamamen kaybolmuştu. Birşey yapacaktı ve Deniz bunu bozduğu için bu kadar öfkelenmişti. Nedensizce korkmaya başlamıştım. Selim bana birşey yapar mıydı?

"Lara? Lara bana bak nolur iyi misin?"

"Selim yapacağım şey derken sen ne yapmayı düşünüyordun?" Bunu söylerken istemsiz bir şekilde geriye doğru bir adım atmıştım.

"Lara bak lütfen korkma benden. Aklından neler geçiyor bilmiyorum ama sana asla zarar vermem."

"Selim az önce birşey yapacağını ve Deniz'in bunu mahvettiğini söyledin. Ne düşünmemi bekliyorsun Allah aşkına."

"Bak konu çok farklı nolursun bilmeden bana böyle davranma." Nasıl farklı olabilirdi ki?

"Madem konu farklı söyle Selim."

"Lara bak söyleyemem. Şuan ve burada olmaz. Lütfen ısrar etme."

"Üzgünüm Selim ama bana ne olduğunu açıklayana kadar lütfen benimle daha fazla konuşma." Bunu demeyi asla istemezdim ama büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım.

Selim'in katil olabilme ihtimali daha sabaha kadar aklımda yokken şimdi yaşanan olaylar bana Selim'de olan katil olma potansiyelini göstermişti.

Daha fazla konuşmadan ve Selim'i dinlemeyerek kendimi dışarı attım. Pesimden gelmemişti.

Dışarıya göz gezdirdiğimde Deniz'i hiçbir yerde göremedim. Ve bende daha fazla burada durmayarak arabaya binip evime doğru sürmeye başladım.

**

Uzun zamandır hissetmediğim bir his içimi kaplamıştı. Bu hissi en son babam hakkındaki gerçekleri öğrendiğimde hissetmiştim. Peki ben şimdi neden böyle hissediyordum? Evet babama çok değer veriyordum ve tüm kirli işlerini öğrendiğimde büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım. Ama ben Selim'i sevmiyordum ki.

Selim'in katil olabilme ihtimali beni çok yoruyordu. Evet sevmiyordum ama yinede onu bir arkadaş olarak görmüştüm. Sanırım bu yaşattığı hayal kırıklığını uzun bir süre affedemeyeceğim.

Ben bu düşüncelere dalmışken çoktan evin önüne gelmiştim. Ama vicdanım Deniz'i bulmadan eve gitmeme izin vermiyordu.

Küçük YalancılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin