Gönlüme girdin ama son oldu
yalancı gül sevememSebepsizce dilime dolandığı için koydumm...
Keyifli okumalar....
İsmail barışın yanına gitmişti,bir şekilde onları ikna etmesi gerekiyordu.
"Barış" barış titrer bir nefes alarak "efendim" demişti hala az önce olan yanlış anlaşılmadan dolayı utanıyordu ama bunu takmama çalıştı
"Şey... Biz arkadaşlarla akşam eğleneceğiz sende birkaç arkadaşını alıp gelmek ister misin?" Barış'ın reddedicek gibi olduğunu fark eden İsmail "hemen reddetme hem eğlenmiş oluruz hem vakit geçiririz," yaklaşıp barışın saçlarını düzelterken "hemde kaynaşmış oluruz"
Barış,İsmail her ona yaklaştığında kafayı yiyordu sanki. Ona olan hisleri oldukça yoğundu."Peki... Ben konuşurum arkadaşlarımla, görüşmek üzere İsmail" deyip geri çekilmişti. Bir nevi kibarca artık gitmesi gerektiğini vurgulamıştı.
"Görüşelim güzelim görüşelim"
_____
B:YA KEREM! HALİLDE GELİYOR NİYE İTİRAZ EDİYORSUN Kİ ALT TARAFI EĞLENİCEZ
K:OLM ASIL SEN NEYİ ANLAMIYORSUN LAN BU SENEDE SINIFTA KALIRSAM BABAM ÖLDÜRÜR BENİ
B:Kardeşim daha okul yeni başladı yeni! neyin kafası bu daha ders görmedin bile
B:bahane uydurup duruyorsun
B:peki
B:yakın arkadaşım olarak yanımda olursun diye düşünmüştümK:duygu sömürüsü yapma la-
Barış keremin omzuna çarpıp odasına kapanmıştı. Kerem derin bir off çekmişti halile karşılaşmak istemiyordu.Onca yaşanandan sonra Barışın Halil ile kendisinin yanyana getirmeye çalışmasının nedenini anlamıyordu
____
F:Abi akşama parti varya geliyorsun değil mi
A:gelmiyceğimi söylemiştim ferdi
F:ama gelmen gerek abi... Hem senin için önemli bir sürprizim var!!!
A:sürpriz mi?
F:hemde ne sürpriz
A:sürprizlerden nefret ettiğimi biliyorsun Ferdi her ne ise söyle.
Ferdi alışmıştı onun soğuk ve sert sesine. Çoğu insanın aksine korkmuyordu. Aksine şuan bu hâlde olması hoşuna gidiyordu. Altay gibi planlı birinin bir bilinmemezlikle baş başa kalması... Bu duygu anlatılmaz yaşanırdı.
A:ferdi siktirtme belanı kardeşim neyse söyle!
Ferdi ayaklanıp giderken "yarınki kamera kayıtlarında aksaklık olabilirmiş Patron. Bilgin olsun" deyip kapıyı kapatmıştı.
Arkasında ise oldukça sinirli bir Altay bırakmıştı.
____
Altay eve geldiğinde soğuk bir duş almıştı. Ardından birkaç evrağa daha göz atıp odasına geçmişti. Her zamanki gibi küçüğünü izlemeye başlamıştı. Morali bozuk duruyordu.
Altay,sinirlendiğini çok belirgin bir şekilde hissediyordu.
K:Halille tekrar karşılaşmak istemiyorum...
Altay içtiği suyu püskürtmüştü. Düşündüğü Halil olmaması için dua ediyordu. O olamazdı olmamalıydı.
Altay hemen boey'i aramıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?ASLA-ASLA-DEME¿
RomanceBu bir Alker kitabıdır. Yazar değilim, büyük bir beklentiniz olmasın. Başladığım tarihi hatırlamıyorum. Altay Bayındır Kerem Aktürkoğluna zarar veriyordu. Ama ikiside bu zararın farkında olamayacak kadar aşk sarhoşuydu. İlk deneyim. Umarım güzel bir...