Sondaki kısmı okuyun lütfen. Sizin için...
Başlamadan öncede bilmemiz isterim bu panoyu, bilgileri hepsini Yunus hazırladı. Yani onun gözünden bakınŞarkı ile okuyun lütfen
Yıldızı parlatmayı ve yorum yapmayı unutmayın. Zevkli okumalar...
🪄🪄🪄
#Grininoğlu#
(Takım elbiseli halini bulucam derken canım çıktı awk)Yaş:22
Cinsiyet:Erkek
Burç:Yay
Mesleği:Polis komiseri
Medeni durumu: Hiç sevgilisi olmamış. Bekar.
Aile bireyleri:
-Anne:Lara Ross
-Baba:Eyüp Dervişoğlu
-Abi/Abla/Kardeş: YokHayatı: 8 Aralık 2002' de doğan Dervişoğlu, Lara Ross ve Eyüp Dervişoğlu'nun tek oğludur.
Aile baskısı sonucunda bebek yapılmaya karar verilmiştir.
Lara Ross Ve Eyüp Dervişoğlu şirket birlikteliği için evlenmiş Halil'i istemeyerek yapmışlardır.
Hatta öyle ki 2005, 2007 ve 2011 yıllarında yetiştirme yurdunun kapısına gitmiş lakin Ebeveynleri tarafından yakalanmışlardır.Halil Dervişoğlu, sevgiye dair hiçbir şey olmayan sürekli kavgalardan oluşan bir evde büyümüştür. Bu da onun psikolojik olarak 'derealizasyon'* ve 'çoklu kişilik bozuklu'**hastalığına yakalanmasına sebep olmuştur. Kısa bir süre sonra bipolar hastalığından kurtulsa da derealizasyon hastalığı aktif olarak devam etmektedir. Fiziksel olarak ise 'senkop' Adı verilen 'sürekli bayılma' durumuna maruz kalmıştır. Sebebi ise Lara Ross'un hamilelik dönemlerinde kullandığı kahve ve alkoldur.
Küçüklüğünden beri tek arkadaşı Aktürkoğlu olup diğer hiçbir insanla bağlantı kuramamıştır. Çoklu kişilik bozukluğu hastalığına sahip olmasına rağmen ikinci kişiliği sadece bir kere ortaya çıkmıştır.
Polis olmasının sebebi babasının yaptığı pis işlerin kurcalanmamasıdır. Asıl istediği meslek Edebiyat öğretmenliğidir. Şuana kadar gizlice yazdığı birkaç şiir kitabı bulunmaktadır.
Elini bir kere kana bulamıştır. Lakin o ana dair hiçbir şey hatırlatmamaktadır.
Şuanda 22 yaşında olup hayatına devam Eden Dervişoğlu, kimseyle ilişki kurmamaya özen gösteriyordur.
Tahminler;
1-) Aktürkoğlu ile arası kan olayından dolayı bozuldu.
2-) Öldürürken kendinde değildi. Çünkü bunu yapabilecek bir kişi kesinlikle değil. Bu iş için fazla masum.
3-) Babasından gizli öğretmenlik yapmaya devam ediyor. Öğle vakitlerinde iş yerinde değil.
4-) İlişki yaşamaktan korkuyor. Ailesi yüzünden.
5-) Uyandığı ilk an kimin altta olduğunu sordu mpreg*** olabilir
6-) Gizlediği bir kaç hastalığı daha olabilir.
Bölüm bitmiş bulunmakta. Şimdi size kitaptaki terimleri açıklayalım:
***Mpreg: Erkeklerinde kızlar gibi hamile kalıp regl olmasıdır. (Henüz gerçek değildir, gerçekse de bilinmemektedir.)
**Çoklu kişilik bozukluğu: İsminden de anlaşılacağı üzere bir şahsın birden fazla kişiliğe sahip olmasıdır. Kişi diğer karakterlerine dair hiçbir şey hatırlamaz. Tedavisi yoğun ilaçlarla yapılır.
*Derealizasyon: Derealizasyon, kişinin gerçek dünyanın dışına çıkıp kendi benliğinden ve çevresinden uzaklaştığı ve koptuğu dissosiyatif bir bozukluktur. Bu bozukluk aynı zamanda duyarsızlaşma şeklinde de ifade edilir. Hem kendisinden hem de çevresinden kopan birey, çevresindeki insan ve nesneleri gerçek dışı algılar.
Kitapta artık bireylerin açıklanması gerektiğini düşünüyorum. Lakin eğer kaos istiyorsanız belirtmeniz yeterli.
Sizden ricam şu ki ben sonra ki bölümde Alker haricinde bir çiftçimizi daha yazmak istiyorum. Lütfen belirleme de yardımcı olun.
Yorumlarınız benim için çok değerli. Lütfen yıldızı parlatmayı ve yorum yapmayı eksik bırakmayın. Her yorumunuzda yazma hevesim yerine geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?ASLA-ASLA-DEME¿
RomanceBu bir Alker kitabıdır. Yazar değilim, büyük bir beklentiniz olmasın. Başladığım tarihi hatırlamıyorum. Altay Bayındır Kerem Aktürkoğluna zarar veriyordu. Ama ikiside bu zararın farkında olamayacak kadar aşk sarhoşuydu. İlk deneyim. Umarım güzel bir...