Olanlar tekrar gözünün önünden en ince ayrıntısına kadar geçmişti Altay'ın.
Ve o an bitmişti karşısındaki adam
"Uyandırın!"
___________________
Uyanmıştı genç adam. Neredeyim diye düşündü bir an. Anlaması pekte güç olmamıştı. Karşısında ona delici bakışlar atan bir adam vardı.
Sırıttı.
Değdi dedi içinden. Bu anı görmeye değdi.
Yıllar yıllar önce şaka şaka Altay doğmadan 1 yıl önce
Mauro(11 yaşında olduğunu varsayıyoruz yaşın pek bir önemi yok ama olsun) o gece gözlerini açtığında başında Lucy vardı. Saate baktığında gecenin 3ü olduğunu görmüştü.
Nasıl uyuduğunu bile hatırlamaya küçük adam mutfak masasından kalkıp odasına yol almıştı. Belki de hayatını kurtaracak hamleydi bu. Yaşamasının sebebi.
Ailesi kehanetlerle uğraşırdı çocuğun. Çoğu da doğru çıkardı. İçeri giren adamlar ise bunu kaldıramamışa benziyordu.
Koca koca adamlar geceye uyumlu olarak giydikleri siyah takımlarıyla görüşünü zorlaştırıyorşardı küçük adamın. Mutfaktan çıkarken duyduğu seslerle kilerin olduğu odaya girmiş anahtar deliğinden izliyordu mavi gözler. Anlamaya çalışıyordu kimin olduğunu.
Az bir zaman sonra karşı karşıya gelmişti Demirel ve Rivero ailesi.
"Sorun ne?" Demişti Analia. "Ne işiniz var burada?" Diye eklemişti Juan.
"Şu kehanetinizde ki çocuk sizin oğlanmış... Kuşlar söyledi" deyip göz kırpmıştı Volkan Demirel'in babası bütün korkutuculuğuyla...
Rivero ailesi korkuyla geri çekilmişti.
Analia oğlunu korumak için yalvarmaya başlamıştı bile.
Bay/Mr. Rivero ise olacakların farkındaydı. Karşısındaki adama engel olamazdı. Bir kehanet uğruna küçük bebeği ölücekti...Mavi gözlü çocuk babasının ağladığını zar zor seçmişti karanlıkta. Gerçi bunu düşünmesine pek fırsat olmamıştı. Lucy'nin onu çekiştirmesiyle buğday çuvallarının içine girmişti. Sonra ise olan olmuştu.
Rivero ailesinden tek kalan mucizevi çocuk günümüzün Mauro icardi'si olmuştu.
Flashbacks son
Olanlar, yaşananlar ardı arkası kesilmeyen kahkaha tufanı ile birlikte bir bir gözünün önüne geliyordu sarışın adamın. Bulunduğu durum içindeki tavrı ise karşıdan bakan biri için anormal gözükücek bir durumdu.
Altay, karşısında deliyi aratmayacak şekilde gülen adama onun gibi karşılık vermişti. Karşılıklı gülüşen adamlara karşı Altay'ın adamları da sırıtmıştı. Anlamışlardı. Bu adam kolay lokma değildi...
Altay birden gülen adamın yüzüne yumruğu geçirmişti. Ama bu sarışının gelmesini durdurmaya yetmemişti.
"Bu kadar mı?"
Altay eline aldığı yeni çıkmış işkence aletine bakarak
"Daha yeni başladık"
Evet, farkındayım daha harika ve uzun bir bölüm olmalıydı. Lakin hayatımı yeni oturtabildim lütfen anlayış gösterin.
Bu bölümün gelmesinde ki başrolümüz cvrhae ye bir alkış👏👏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?ASLA-ASLA-DEME¿
RomanceBu bir Alker kitabıdır. Yazar değilim, büyük bir beklentiniz olmasın. Başladığım tarihi hatırlamıyorum. Altay Bayındır Kerem Aktürkoğluna zarar veriyordu. Ama ikiside bu zararın farkında olamayacak kadar aşk sarhoşuydu. İlk deneyim. Umarım güzel bir...