Sondaki kısımları okuyup cevaplayan lütfen!
Şarkı ile okuyunuz.
Keyifli okumalar dilerim.
🪄🪄🪄
Altay, karşısında ki adama nefretle baktı. Oydu tek suçlu Altay için.
Ölmeli diye düşündü ilk başta. Sonra Kerem'in ağlayan yüzü geldi aklına. Sözleri yankılandı kulağında.
"Altay, ben yaşamak istemiyorum. O adam benden herşeyimi aldı..." Demişti Kerem.
Hala yankılanıyordu Altay'ın kulağında bu sözler.
Unutamıyordu. Keremin çaresizce kıvranışını unutamıyordu.
Keremin fark ettiği andan
"Altay bacaklarım..."
Bacaklarını kullanamıyordu Kerem. Tekrar denedi. Tekrar, tekrar, tekrar, tekrar...
Ta ki havalanana dek. Altay Keremini, bebeğini kucağına almıştı.
"Sakin ol yavrum. Şimdi hastaneye gideceğiz ve orda herşeyi çözülücek. Sakın panik yapma tamam mı?"
Demişti Altay. Keremden daha çok panik yapmıştı belkide. Sevmek böyle birşeydi galiba... Sevdiğinin canı yanarken ondan bile daha fazla acı çekmek.
Kerem Aktürkoğlu, hala umutlu bir şekilde deniyordu. Olmuyordu. Belden aşağısına dair hiçbir şey hissetmiyordu. Ama umutluydum işte.
Bir insan bu kadar cani olamaz diyordu. Olmamalı...
Ali bey sürücü koltuğuna geçmişti. Altay Keremi kucağından indirmemişti.
Kerem, dolu dolu gözlerle Altay'a bakmıştı.
"Altay olmuyor"
Hissetmiyorum"Altay alnını keremin alnına yaslamıştı.
"Sakin ol bebeğim"
"Geçicek"
"Bana güven""Altay olmuyor"
"Olucak birtanem olucak"
O pozisyonda durmuşlardı ikili.
Zaten çok uzak değildi ya hastane. Varmışlardı hemen. Ama bu hemen kerem için ayları Altay içinse yılları ifade etmişti...
Bundan sonrası ise klasikti
Hastanede Kereme birçok tetkik (test, Mr...) yapılmıştı. Altay doktordan keremin bu olanlar sırasınsa uyutulmasını rica etmişti.
Sonuç olarak ise şuan hastanedelerdi. Altay Kerem'in elini tutmuş bir vaziyette bekliyordu. Hem kereminin uyanmasını hemde sonuçları...
Kapıyı Ali doktor çalmış ve içeri girmişti.
"Odama gelin, size sonuçları söyleyeyim"
"Burda söylebilirsiniz. Kerem daha uyanmadı"
Aslında odasında söylemesi gerekirdi. Kurallar böyleydi.
Ama karşı çıkabilir miydi Altay Bayındır'a karşı? Çıkamazdı."Son zamanlarda ağır bir cinsel ilişki yaşanmış anlaşılan. Üstüne verilen bir miligram fazlası ölüme yol açacak büyüklükte olan ilaçlar cabası olmuş. Lakin yürümesini engelleyen en son aldığı ilaç olmuş. Bir süre burda tutmamız gerekicek. Vücudundaki ilaçları atması zaman alıcak. Lakin bu süre içinde ilişki yaşamamanız gerekiyor efendim. Hiçbir duyguyu aşırı yaşamamalı, mümkünse stabil kalmalı hisleri. Yaşadığı her büyük duygu değişimi ona ağır zarar vericek. Yürüme konusuna gelirsek bu sadece Kerem Bey'in vücudundaki ilaçları atma hızına bağlı. Ama pek ümitli olmamanızı öneririm"
Altay sinirden kıpkırmızı kesilmişti. Bunu fark eden doktor müsade isteyip çıkmıştı.
Kerem Aktürkoğlu herşeyi duymuştu. Kapının çalınması ile uyanmış ama uyumaya devam etmeye çalışmıştı.O an ise duymuştu herşeyi.
Sanki içinde bir şeyler kırılmıştı. Duymuştu o sesi.
Kırılan umuduydu...
Kırılan yaşama isteğiydi...Altay Kereme bakdığınds uyanık olduğunu görmüştü. Neden tepki vermiyor ki demişti içinden.
Kerem bembeyaz duvara odaklanmış gözünü kırpmadan bakıyordu.
İçindeki acımasız ses konuştu yine
"Altay da gidicek"
"Neden bedeni kirlenmiş, daha yürüyemen biriyle olmak istesinki."
"Anlat ona her şeyi"Ve belkide Kerem ilk defa o sesi dinledi. Olanları anlatmaya başladı
"Gözlerimi tanımadığım bir bedenin yanında açmıştım"
"Sus"
Dinlemedi kerem onu. Anlattı yaşadığı her acıyı. Sonuna ise ekledi
Altay, ben yaşamak istemiyorum. O adam benden herşeyimi aldı..."
Altay, uzun zaman sonra ağlıyordu. Sarıldı kendinden küçük olan bedene
O gün o ikili beraber ağladı.
Ve o an hissetti Kerem Aktürkoğlu umudunun yok olduğunu. Umut denen şey sadece kırılmak için vardı. Umut, yalancıydı...
Günümüzden devam
Olanlar tekrar gözünün önünden en ince ayrıntısına kadar geçmişti Altay'ın.
Ve o an bitmişti karşısındaki adam
Uyandırın!
AY AY AY AY
SADECE ALKER Lİ BİR BÖLÜM
İhtiyacımız vardı bu bölüme ya
Bu arada Ali derken Ali koçtan bahsetmiyor. Geçen bölüm akış çok iyi gidiyor diye aklıma gelen ilk ismi yazmıştım. Bu bölüm fark ettim.
Sizce kitap kaç bölüm olmalı?
Diğer bölümde Alker ile hangi çift olsun?
Kitap içinde en beğendiğiniz iki çift kim?
Kitaba göre amaBuraya şarkı önerin (Türkçe olursa çok daha iyi olur)
Tatiliniz nasıl geçiyor buraya yazın istersenizzz.
Birde galiba eğer kitabı mutlu sonla bitirirsem iki kitap olucak. Birinde hepsinin buluşması. Diğerinde ise mutlu halleri fln. Ama daha emin değilim. Yinede Bilin istedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?ASLA-ASLA-DEME¿
RomanceBu bir Alker kitabıdır. Yazar değilim, büyük bir beklentiniz olmasın. Başladığım tarihi hatırlamıyorum. Altay Bayındır Kerem Aktürkoğluna zarar veriyordu. Ama ikiside bu zararın farkında olamayacak kadar aşk sarhoşuydu. İlk deneyim. Umarım güzel bir...