Şarkılar ile dinleyin lütfen...
Dicaprio aşktır hee
Keyifli okumalarrrr...
⚡
"Sen küçük mızmız bir çocuksun Kerem Bayındır"
______________?ALKER¿_____________
Kerem, Altay'ın söylediği ile şok olmuştu. Tam bağırmaya başlayacağı esnada, etraftan silah sesleri yükselmişti. Sesler ile korkan Kerem Aktürkoğlu, istemsizce Altay'a doğru sıçramıştı.
Altay, kendisine doğru yaslanan çocuk ile sinirlendiğini iliklerine kadar hissediyordu. Doğrusu Kerem'in korkmasından nefret ediyordu. Yapabilecekleri tek şey buradan uzaklaşmaktı. Maalesef ki adamların hepsini, lazım olduğunu söyleyen Ferdi'ye vermişti.Kucağında ki beden ile birlikte ön ve arka arasında bulunan penceremsi şeyi açıp şoföre seslenmeye çalışmıştı...
Ama sadece çalışmakla kalabilmişti, çünkü şoför vurulmuş bir vaziyetteydi.Bunu gören Altay okkalı bir küfür savurmuştu. Hemen çocuğu aşşağı doğru çekmişti. (Otururken ayaklarınızı koyduğumuz yer varya orası işte aşağı yane)
Arabanın tekerine sıktıkları kurşun ile duran araba sayesinde Altay'a daha çok sarılan Kerem,panikle elleri ile kulaklarını kapatmıştı. İlk defa böyle bir olay yaşıyordu. Ve onu koruyabilecek tek kişi Altay'mış gibi hissediyordu...
Altay'ın bile şuan onu kurtaramayacağını bilmeden...
Altay, kendisine sarılmış ve elleri kulağında olan çocuğa bakmıştı. Kendisini olmasa bile küçüğünü kurtarması gerektiğini hissediyordu. Hızlı bir şekilde Ferdi'yi aramıştı. Küçüğün kafasını boynuna gömüp, belindeki silahı çıkarmıştı. Camları kıran kurşun ile daha da sıkı sıkı sarılan Kerem ile aynı saniyede Ferdi aramayı reddetmişti.
Ferdi'ye tekrardan küfürler savuran Altay, tek çözümün kendisini teslim etmek olduğunu düşünüyordu. Bunu yapanların derdinin kendisi ile olduğunu ve sorunlarını kendisiyle çözmesi gerektiğini düşünen Altay Bayındır bağırmaya başlamıştı:
(Sorry böldüm ama benim hesaplarına göre şarkı burada bitiyor. Yenisini bırakıyorum. Lütfen şarkıları dinleyin özenle seçmeye çalışıyorum)
Motive_Damla
https://spotify.link/ivUhDmR0nDb
A:"ATEŞİ DURDURUN TESLİM OLUCAM!!!"
Bunu derken canı çok yanıyordu. Üvey (ona göre öz) babasının bıraktığı kendisinin daha da yükselttiği namını şuan hiçe sayıyordu.
Altay'ın geçmişinden...
Doğduğu ilk an çöplüğe bırakılmıştı Altay Bayındır. Hiçbir zaman ailesini tanıyamamıştı. Onu orada bir genç adam fark etmişti. Emre Belözoğlu...
Emre Altay'ı fark ettiği zaman 13 yaşındaydı. Yaşıtlarına oranla zayıf ve kısa bir vücudu vardı. Yaşadıkları evde ailesi hizmetli olarak çalışıyordu. Kendini yeni yeni keşfetmeye başlamıştı Emre Belözoğlu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?ASLA-ASLA-DEME¿
RomanceBu bir Alker kitabıdır. Yazar değilim, büyük bir beklentiniz olmasın. Başladığım tarihi hatırlamıyorum. Altay Bayındır Kerem Aktürkoğluna zarar veriyordu. Ama ikiside bu zararın farkında olamayacak kadar aşk sarhoşuydu. İlk deneyim. Umarım güzel bir...