Şarkı ile dinleyin lütfen
Sizce kitap için bir hesap olmalı mı???
Eğer bu konuda yorumlar gelirse yarın yine bölüm atıcam
Keyifli okumalar...
Altay kucağına atlayan kız ile şaşırmıştı. Ecrin'in burada olduğunu düşünmemişti. Ecrin "ALTAAAAAYYĞĞĞYYY NASILSIĞNNN BEĞBEĞİMMMMM"
Sesi o kadar yüksekti ki Kerem bile duymuş, sesinden rahatsız olmuştu. Altay, yanındaki kızlara bakış atarak uzaklaşmasını sağladı ve tabi ecrini belinden tutup çekiştirmeye de...
Keremin iyice kafası karışmıştı. 'Altay neden sevgilisi olmasına rağmen bana bakıyor' diye düşünüyordu.
"Ne işin var burada?" demişti Altay. Gözü Kerem'in üzerindeydi. Kaşlarını çatmış, dudaklarını ısıran ve dalmış çocuğa çaktırmadan bakıyordu. Ecrin bunu fark etmiş ve arkasına bir hışımla dönmüştü.
Dalgın çocuğu gördüğü zaman içine kıskançlık dolmuştu. Altay nasıl kendisi yerine ona bakabilirdi.
Ecrin, Altay'ın üvey kız kardeşiydi. Altay kıza her zaman kardeşi gibi baksa da Ecrin hiç böyle düşünmemişti. Her zaman Altay'a farklı gözle bakmıştı. Bu durum Altay'ı rahatsız ettiği için onu Amerika'ya göndermişti. Kız her ne kadar istmesede Altay'a o kadar saplantılıydı ki ne derse yapacak havadaydı. Yaptı da. Amerika'da yaşamaya başladı. Bir kaç gece farklı adamla eve geldiğinde Altay, kızı arayıp bir sorunu olup olmadığını sormuştu. Ecrinse durumu çok farklı anlamış Altay'ın onu kıskandığını sanmıştı. Bunun üzerine daha fazla adamla gelmeye başlamıştı. Bu durum yaklaşık 3 yıl sürmüştü.
Ecrin kendine bakmıştı. O çocuktan çok daha iyi olduğunu düşünüyordu. İçini öyle bir kıskançlık kaplamıştı ki dayanamayıp Altay'ın dudaklarına yapışmaya çalışmıştı. Altay ise onu kenara fırlatmış ve "Nasıl böyle bir şeye cürret edersin!?!!" diye bağırmaya başlamıştı. Altay Ecrin'in bu davranışlarından bıkmıştı. Sinir anıyla kıza el kaldırdığı an Kerem Altay'ın önüne geçmişti. Altay gördüğü bedenle anında yumuşamıştı.
Kerem Altay'a sesini duyurmak için daha da yaklaşmış bir yandanda ürkerek adamın elini indirmişti.
Daha sonra ise kadına bir bakış atmıştı. Kadını titrediğini ve ağladığını gören Kerem dayanamayarak
"Kendine gel Altay Bayındır o bir kadın!" Diye bağırmıştı.Altay ise...
Dudaklarına odaklanmıştı. Ona bağırması ile sinirlendiğini hissetse bile bunu sesini duyurmak için yapmasına vurdu.Altay elinin tersi ile Kerem'in yanaklarını okşayarak
"Çok güzelsin" diye fısıldamıştı. Kerem şaşırmış ve utanmıştı ama kaşlarını çatıp ellerini itmeye çalışıcaktı ki...Ecrin ayağa kalkıp
"BANA NEDEN BÖYLE DAVRANIYORSUN ALTAY?!? BENİM FARKIM NE! ONDAN DAHA GÜZELİM ÜSTELİK BİR KIZIM O İSE BİR ERKEK VE ÇİRKİN BİRİ! NASIL BENİM YERINE ONU SEÇERSİN!"
Kerem şok olmuştu. Doğru mu anladım diye düşünüyordu. Ve kırılmıştı. Yakışıklı olmadığının farkındaydı ama bu kadar çirkin olduğunu bilmiyordu.
Altay sinirden köpürüyordu. Anlamaz ve kırgın gözlerle ona bakan ufaklığına döndü. Gözlerinde ki korkuyu, şaşkınlığı ve kırgınlığı görmüştü. Altay, her saniye sinirinin artığını hissediyordu.
Altay Bayındır ikinci defa bu kadar sinirlenmişti. Bertuğ'a bakıp Kerem'i işaret etti. Patronunu anında anlayan Bertuğ, hızlıca Kerem'in kolundan tutup onu çekmeye başlamıştı. Kerem ise sürekli olarak "Ne yapıyorsun?, Bırak beni!!" tarzında bağırsa da neredeyse Altay ile aynı boyda olan adam için birşey ifade etmiyordu çırpınışları
Kerem Ferdiyi görünce "Ferdi" diye bağırmaya başlamıştı. Kerem'i gören Ferdi şaşkınlıkla Bertuğ'a bakmıştı. Bertuğ ise sadece "Patron" demişti. Ferdi anlayarak başını sallamış ve yukarı çıkmaya başlamıştı.
Ferdi, Ecrin'i görüdüğü an sorunu anlamış ve ilerlemişti. Altay'ın yanına giderek;
"Ben hallederim" demişti.Altay ise "Ölemez maalesef" demişti ve eklemişti "Depoya götürün, daha sonra karar vericem" demişti.
Ferdi kafa sallayıp halledeceğini mırıldanmıştı.
Barış Altay'ın yanına gelip yarım ağız "Kerem nerede?" demişti. Ardında gelen İsmail "gel ben seni kereme götürücem" demişti
Barış ise "Yalan söyleme az öncede öyle dedin ama az kalsın beni sikiyordun" Diye bağırmıştı
Altay o an iyiki VIP bölümünün büyük bir kısmında biz varız diye düşünmüş ve oradan uzaklaşmıştı.
İsmail Barış'ın beline sarılarak "İstemiyor musun?" Barış ise "istemiyorum,istemiyorum,istemiyorum" diye mırıldanıyor bir yandan da ağlıyordu.
İsmail onun bu tavrını bir türlü anlamdıramamış olamanın siniri ile barışı koltuğa itmişti
Ardından ise"NE İSTİYORSUN ANLAMIYORUM BARIŞ?!?!! DERDİN NE SENİN LANET OLASI! ÖNCE BANA BENİ SEVDİĞİNİ VE İSTEDİĞİNİ SÖYLÜYORSUN. SONRA İSE..."
Histerik bir gülüş ile başlayan kahkası ile Barış, daha çok titremeye ve ağlamaya başlamıştı.
Kendince sebepleri vardı barışın, haklı olduğu sebepleri...
Bölüm hakkında fikirleri alam buraya👉👉👉
Aslında Altay "KARAKTERİ" kadın erkek fark etmeksizin işkence ederek öldüren biri. Ama içimdeki feminist Ecrin şıllığına kadın olduğu için kıyamadı
Birkaç sosyal platformda Wattpad kitapları için açılmış hesap gördüm ve yapsam mı diye düşünüyorum. Sizce???
Yorum atın lütfen fikirlerinizi merak ediyorum
Öpülüyorsunuzzzz😘💅😘🥰😍😘😘😘😘😘
🪄⚡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?ASLA-ASLA-DEME¿
RomanceBu bir Alker kitabıdır. Yazar değilim, büyük bir beklentiniz olmasın. Başladığım tarihi hatırlamıyorum. Altay Bayındır Kerem Aktürkoğluna zarar veriyordu. Ama ikiside bu zararın farkında olamayacak kadar aşk sarhoşuydu. İlk deneyim. Umarım güzel bir...