En sondaki soru cevap kısmını yapın lütfen!!!
Bu sadece bir seferlik böyle, bundan sonra sınır dolmadan bölüm atılmayacak!!!
Yazar yazılarını okumanız tavsiye edilir ama siz bilirsiniz...
Şarkı ile dinleyin lütfen...
Keyifli okumalar....
🪄⚡
Altay, Ferdi'nin evine doğru yola koyulmuştu. Ofisine baktığında kimseyi bulamamasının verdiği bir endişe vardı üzerinde.
Altay'dan
1 hafta sonra
Sınanıyordum. Tanrım! Cidden sınanıyordum! Babam, Ferdi, İsmail ve en önemlisi Kerem... Hiç biri yoktu! Şaka gibi!!!
Küçük bebeğimi özlemiştim...
Ona ihtiyacım vardı...
Ona aşık olduğum andan beri ona görmediğim saat sayısı bir elin parmaklarını geçmezdi!!!
Ama lanet olsun ki, 1 haftadır ortada yoktu Kerem!
Sadece Kerem de değil. Aynı zamanda babam, Ferdi, Barış, İsmail yoktu.
Mauro'nun amacı oldukça belliydi. Yalnız ve savunmasız kalmamı istiyordu!
Başaramayacaktı...
Bu süre zarfında iyi olan tek şey Ziyech diye eski bir general ile tanışmam olabilirdi. Bana gerçekten iyi bir dost olmuştu. Eğer bu 4 gündür yanımda olmasaydı... Halim nice olurdu (berbat)
Lakin hala Kereme dair bir şey bulamamıştım. Sanki yer yarıldı da içine girdiler. Gerçekten hazırlıklı gelmişlerdi...
Ama şunu unutmuşlardı. Karşılarında normal bir insan yoktu.
Son derece hasta bir ben vardım...
Derin düşüncelerimin arasından beni Ziyech'in sesi bölmüştü
"Sieht aus, als hättest du etwas gefunden"
"Ja. Ich fand. Die Fakten waren immer vor unseren Augen. Das ist mir gerade aufgefallen...
(Şarkılara önem veriyorum, lütfen uyun!!!)
https://spotify.link/ZTvzgjjwLDb
"Keremden
Tam 1 hafta
7 gün
168 saat
10080 dakika'dır bu işkenceyi çekiyordum. Tam 10 gün önce başlamıştı asıl çilem!
Önce Halil çıktı ortaya. Gerçi bu olanlardan sonra ona çile demek pek içimden gelmese de o da kendi çapında büyük bir dert, çileydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?ASLA-ASLA-DEME¿
RomanceBu bir Alker kitabıdır. Yazar değilim, büyük bir beklentiniz olmasın. Başladığım tarihi hatırlamıyorum. Altay Bayındır Kerem Aktürkoğluna zarar veriyordu. Ama ikiside bu zararın farkında olamayacak kadar aşk sarhoşuydu. İlk deneyim. Umarım güzel bir...