~BEYLER VE BAYANLAR...

395 21 7
                                    

Şarkı ile dinleyin lütfen

Yasaklanması gereken bir mix bence

!Eğer okumadıysanız bölüm 5'i okuyun!

Keyifli okumalar ve dinlemeler...

Kerem ile halinin geçmişinden...

Ama ağlayan Halil değildi...

Küçük Kerem, içeri girdiğinde üzgün gözlerle film izleyen adamı görmüştü. Kerem, sesin televizyondan gelmesinin verdiği rahatlıkla Halil'e sarılmıştı.

Halil, ilk başta kim olduğunu anlamasa da konuşan kızgın sesten çıkarmıştı küçüğünü.

"Halil ben senin ağladığını sanmıştım. Çok korktum. Bir daha böyle şeyler izleme! Zaten çok saçmalar" demişti Kerem.

Halil küçük olanı kucağına oturtup:

"Şşştt korkma bebeğim,iyiyim ben."

Küçük olanın sırtını sıvazlamaya başlayarak "Çok mu korktun birtanem?" demişti.

(Uyarı! Hatırlamıyor olabilirsiniz ama kerem 6 yaşında ve Halil 11 e girdi bugün saçma yorumlar yapmayınız!)

Karşılığını, ağlamamak için kendini zor tuttuğu belli olan kırmızı, dolu gözlerle almıştı

"Bebeğim benim" deyip daha da sıkı sarılmıştı Halil. Kerem ise onun aksine onu itip

"Ben sana pasta yapmıştım ama baban bozdu" demişti dudaklarını büzerek.

Halil, içinden derin bir küfür savurmuştu. Babasının kendisine olan sert tavırlarına alışmış olsa da Kerem'e olan davranışlarından nefret ediyordu.

"Üzülme birtanem! Bizde kendimiz yaparız! Ne dersin?" Demişti Halil küçük sevdiceği üzülmesin diye

Anında mutlu olan kerem "OLURRR"

"OLLEYYY" Diye bağırmış ve mutfağa doğru koşmuştu. Halil ise arkasından "Koşma Kerem! Düşüceksin!" dese de Kerem tabiki dinlememişti.

Halil televizyonu kapatıp hayatını güzelleştiren tek varlığın yanına doğru yol almıştı...

Günümüz

Kerem, uyandığında kendini sıcak kollar arasında bulmuştu. Ama İcardi'nin kollarında yattığının farkında değildi.

Gözleri kapalı bir şekilde bekliyordu.

Gözlerini açtığında bütün yaşadıklarının, bir rüya olacağını düşünüyordu.

Yanılıyordu.

Gözünü açtığı anda olanlara tekrardan lanetler okumuştu. Sakin bir şekilde yerinden kalkmaya çalışmıştı. Lakin bu hiçte işe yaramamıştı...

Her ikisi açısından da

Penisine olan sürtünmeyle uyanan Icardi şaşkın bakışları ile üstten kereme bakıyordu. "Napıyorsun yavrum "

"Ne yavrumu be! Sal beni!" demişti. Icardi uyku sersemliği yüzünden Kerem'i bırakmıştı istemsizce.

Kerem, tam yataktan çıkacağı anda üstünde hiçbir şeyinin olmadığını görmüştü.

Gözlerini kocaman açıp İcardi ye dönmüştü. Icardi ise olanları (keremin tepkilerini) zevkle izliyordu.

"NAPTIN BANA?!?"

"Senin de çok istediğin birşeyi..."

_________?ASLA-ASLA-DEME¿_________

Halil, başında ki sızıyla uyanmıştı. En son bardaki lavabodaydı. Şuan nerede olduğuna dair hiç bir fikri yoktu. Tek bildiği yerinin çok rahat olduğuydu.

...

Yunus ise kalçasında bir sızıyla uyanmıştı. İçkiye alışık bir bünyesi olduğu için tüm geceyi hatırlıyordu. Halille yaşadığı herşeyi eksiksiz bir şekilde hemde...

Ama anlamadığı bir nokta vardı. Yunus normalde altta olmaktan zevk almazken neden Halil ileyken zevk almıştı? Kafasında bu soru dolanırken ağrı yüzünden

"Hayvan herif" diye mırıldanmıştı.

Duşa girmek için lavabonun kapısını sertçe açtığı zaman, suyun içinde uyuyakalan Halil'i görmüştü. Onun gittiğini sanmıştı.

Yanılmıştı

Halil, gözlerini açmakta zorlanıyordu. Duyduğu kapı sesiyle bir nebze de olsa gözlerini açmış ve çıplak bir Yunus görmüştü.

"Cidden hala gitmedin mi?" Diye mırıldanmıştı Yunus, bir yandan beline havlu dolarken. Halil'in aksine herşeyin farkında ve rahattı. Bu onun için çok normaldi.

Yunus genel olarak boş gece yaşamazdı. Neredeyse her gecesi doluydu.

O yüzden bu yaşananlar ona tuhaf gelmiyordu

Halilse başında ki ağrının geçmesi için birşeyler mırıldanıyordu. Geçmeyen üstüne üstlük artan ağrıyla beraber kafasına vurmaya başlamıştı.

Yine bir atak yaşıyordu...

Yunus'un dediği şeyleri duysada ayır edemiyordu

Kafasında geceden çok küçük bir kaç anı ve geçmişten ailesiyle ilgili bir kaç anı dolmaya başlamıştı. Yunus hızlıca
Halil'in yanına gidip ellerini tutmuştu
"Halil!"
"Halil bana bak!"
"HALİL!!"
"SAKİN OL!!!"

Halil, birden bire sarsılmış baygın gözlerle Yunus'a bakmaya başlamıştı.

"İyimisin?"

Halil, başını sallamış ve ardından bayılarak başını Yunusun boynuna koymuştu

Ardadan

Planda hiçbir sapma yoktu. Herşey takırında ve istediğim gibiydi. İşin sonunda kazanan ben olucaktım.

Ferdi konusunda ise hala kararsızdım. İlk başlarda onun da zarar göreceği konusunda emin olsam da her geçen saniye bu fikrimden vazgeçmeye minik adımlarla ilerliyordum.

Ama her ne olursa olsun, benden çalınan çocukluğumun sebepleri olan varlıkların elbette ki hak ettiğini bulmasını sağlayacağım.

Bu kişi Ferdi bile olsa bunu yapacağım.

SORRY FARKINDAYIM ÇOK KISA OLDU AMA BENİNDE ANLAYIN YENİ BIR HAYAT OTURTMAYA ÇALIŞIYORUM VE PEK VAKTİM OLMUYOR

BÖLÜM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN GERÇEKTEN ÇOK ÖNEMLİ. LÜTFEN BURAYA BELİRTİN

SİZCE NASIL GİDİYOR?

DİĞER BÖLÜM İÇİN TAHMİNLERİ ALALIMM

ŞARKI ÖNERİSİ ALİM BURAYADA

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM💞
KOCAMAN ÖPÜLÜDÜNÜZZ

BOL KEREMPOTTER SİHRİ İLE GEÇEN GÜNLER DİLERİM HEPİMİZE










🪄⚡

?ASLA-ASLA-DEME¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin