Telefon hâla çalıyordu ve herkes bize bakıyordu.Amcam 'bunlar iflah olmaz',annem ve Hatice anne(Eren'in anası)'bi de o kadar dedik' ,Gabriel bey ve karısı 'kızı istesek de gitsek' bakışları atarken enişte bey hâla masum masum bakıyordu.
O değildi bu çocuk melek abisi şeytan bu ne amk?
Harbi ya.
Eren'in telefonu kapanıp en baştan çalmaya başlayınca alıp camdan fırlatmak istedim.
En sonunda Eren telefonunu korka korka aldı ve kapattı.Yüzünde belki bininci 'sıçtım' gülüşü vardı.
"Çok pardon gerçeken.Sessize almayı unutmuşum"
"Sorun değil."
Gabriel beyin karısı sakin ve aksanlı sesiyle konuşunca,Eren mahçup olmamasına rağmen 'mahçupça' gülümsedi.
💫Aman işte ya fazla uzatmayım.Kızı istediler.Ve gidicekleri zaman 💫
"Görüşmek üzere"
Gabriel beyin amcama aynı şekilde karşılık verip kapıdan çıktı.En son olarak Demon angutu çıkacakken 'görüşürüz' diyip el salladım.Arkasına dönüncede ne olduğunu anlamadan elimle 'yallah' işareti yaptım.Eren'in elime vurmasıyla kendime geldim.Bunu fark eden ablam bize öldürücü bakış atıyordu umursamadım.
Herkes gidince amcam kapıyı kapattı.
"Oğlum siz hiç uslanmayacak mısın?"
"Suç bizde Hatice suç bizde."
Hatice abla ve annem kendi hallerinde konuşuyor ve bizi azarlıyorlardı.
Tabi biz umursamadan yukarı çıktık.
"Kim aramış?"
"Benim boklu kuzen."
"Şu kuzeninden nefret ediyorum."
"Bende bende."
Sözünü bitirdiğinde efkarlı efkarlı oflayıp kendini yatağa attı.Ben ise bir takım alıp banyoya ilerlerledim.
Kapıyı kilitlemeden üstümü çıkarmaya başladım ve çıkarttıklarımı kovaya atıp yenilerini giydim.
Mir'in kombini
Elimle saçımı da düzeltince kapıyı açıp odama girdim.
Eren'e baktığımda tavanla bakışıyordu.
"Uyuyalım biraz.Yoruldum."
Beni kafasıyla onaylayıp dolabımdan bir şort alıp banyoya girdi.Bense örtüyü kaldırdım ve yatağa girdim ve üstümü örttüm.
Eren'de gelip yatağa girince ona sarıldım ve kendimi uykuya bıraktım.
🌕🌕🌕
Gözlerimi yavaşca açtım ve yanımda Eren'in olmadığını fark ettim.Benden önce uyanıp aşağıya inmişti galiba.
Umursamadan yattığım yerden yavaşça kalktım.
Lan!
Nerdeyim lan ben?
Burası benim odam değil ki.Ama odamda uymuştum.
Kaşlarımı çatıp düşünmeye başladım.Ben mi yanlış hatırlıyordum acaba?
Gelen üşüme hissiyle üstüme baktım.Üstümde birşey yoktu,altımda ise giydiğimden daha kısa bir şort vardı.
İçimden bir küfür mırıldanıp etrafa göz gezdirdim.Simsiyah döşenmiş bir odadaydım.Gördüğüm gardıroba doğru ilerledim ve içine bakmaya başladım.Çoğunlukla siyah gömlek ve siyah pantolon vardır.
Açıp gömleğin büyüklüğüne baktım.Bana çok uzun ve bol gelirdi.Ama üstümde hiç bişey olmamasından iyidir.Umursamadan giydim ama tüm düğmeleri iliklemedim.
Evet düşündüğüm gibi çok uzun ve bol gelmişti.
Etrafa tekrar göz gezdirdiğimde kapıyı gördüm.Niye baştan çıkmak aklıma gelmemişti ki?
Kendime göz devirip kapıya ilerledim ve açıp çıktım.
Biraz seslendim ama ses gelmiyordu.Bende odaları gezmeye karar verdim.
Koridorun en sonundaki odada ışık yandığını fark ettim ve oraya doğru seri adımlarla ilerledim.
Kapının önüne geldiğimde içerde birinin olduğunu fark ettim.
"Pardon ben nerdeyim acaba?"
Odada ki bedenden gülme sesi gelmesiyle kaşlarım çatıldı.
"Benimle nasıl konuştuğunu bilmesem seni nazik ve sakin biri sanırdım."
Hafif aksanlı,kalın ve sert sesin gelmesiyle kaşlarım daha çok çatıldı.
Demon'un sesi değil mi lan bu?
Ne oluyor amk?
Bir ses gelmesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
Ona baktığımda elindekini viski bardağını masaya koyduğunu gördüm.
Benim şuan da ağzımı açıp çirkefleşmem lazımdı.Niye susuyordum ki?
Üstüme doğru gelmesiyle istemsiz bir şekilde geri adım atıyordum.Kapıdan çıkacağım sırada belimden tuttu ve beni duvarla arasına aldı.Ama hâla belimden tutuyordu.
Ona bakıp kaşlarımı çattım.Tabi boy farkımız yüzünden ona kafamı kaldırıp bakıyordum.O ise sırıtıyordu.
"Gömleğim üstüne çok yakışmış.Sevdim.Bu yüzden istediğim zamanlar benim kıyafetlermi giyeceksin."
Ağzımı açıp küfür edeceğim zaman eliyle ağzımı kapattığı için konuşamadım.
Ellerimle onu ittirmeye çalışıyordum ama çok güçlüydü.
Sonunda sinirlenip ayağımla bacağına tekme atmaya çalıştım.Ancak iki ayağını yan yana duran ayaklarımın iki yanına koyunca bacaklarımı hareket ettiremedim.
Ofladım ama bir eli hâla ağzımda olduğu için sesim çıkmadı.Yüzüne sinirle baktığımda o ise bana değil boynuma bakıyordu.
Yavaşca boynuma doğru ilerledi ve çenesini omzuma koydu.
"Ne var?niye öyle bakıyorsun?
Sadece boyun zaafım var."Fısıldamasıyla nefesi boynuma değince huylandım.
Ben boynumu çekmeye çalışınca boynumu öpmeye başlamasıyla hareket edememiştim.
Bi yandan boynumu öperken bir yandan da belimdeki eliyle belimi okşuyordu.
Nefeslerim hızlanırken o da boynumu daha sert öpmeye başlamıştı.
Onu itmeye çalışıyordum ama itemiyordum.
Boynumu sertçe emmesiyle inledim.
Canım yanıyordu amk.
Boynumu öpmeyi bıraktı ve kafasını omzumdan kaldırdı.Bu seferde ağazımdaki eli hareket ediyordu.
Elini çekti ve dudağımı sertçe öpüp geri çekildi.Ağzımı eliyle tekrar kapatmayı da ihmal etmedi.
🌕🌕🌕
Sertçe dürtülmemle nefes nefese kalktım.
Etrafa baktığımda odamda olduğumu fark ettim.Karşımda ise annem vardı.
"Annem iyi misin?Kabus mu gördün?"
İki sorusuna da kafa salladım.
Nasıl yani rüya mıydı?
-----------------------------------------------------------
699 kelime
Evett bitti.
Haydi görüşürüz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eniştemin Abisi-bxb
Teen FictionMir canı sıkıldığı telefondan birini işletmeye karar verir.Mesajlaşmalarda onun bir mafya olduğunu anlar. Daha sonra ise onu ablasının kız istemesinde görür.Mir'in yazdığı adam Demon onun eniştesinin abisidir. (Açıklama yazmakta iyi değil o yüzden b...