"Yok almıyım saol."
Cümlemi bitirir bitirmez kapıyı kapatmaya çalıştım ama o benden önce davranıp kapının arasına parlak botlu bacağını koydu.
Parlak botlu bacak mı?
Yav yürü git seninle uğraşmayayım bir de.
İyi be
"Ama ayıp.Misafirine böyle mi davranıyorsun sen?"
Sorduğu soruyla aynı zamanlı içeriye doğru adımladı.
"Asıl sen seni her evine almayana böyle mi davranıyorsun?"
Arkasından bende adımlarken konuşmuştum.Merdiven tarafında ki tekli koltuğa oturdu ve gözlerini yüzümde gezdirdi.
"Beni evine almayan tek kişisin."
Tam konuşacağım sırada yine benden önce davrandı.
"Ayrıca da beni engelleyen ilk kişi de sensin.Başka biri beni engelleseydi onu öldürürdüm galiba."
Dediği şeyle gözlerim dehşetle açıldı mesajlaşmadan bahsediyordu.O bu halime güldü.
Yalnız sana hâlâ adamın karşısında şortla durduğunu hatırlatmak isterim.
Ananı sikim.Ben onu unuttum.Üstümü değiştirmek için merdivenlere yöneldim.Tam odama çıkacaktım ki kolumdan tuttu.
Kafamı ona çevirdim az önce gülmesine rağmen şuan bakışları sertti.
"Nereye?"
Sert ve kalın çıkan sesiyle ufak bir tırsmıştım.Ama cevabı vermem lazımdı.
"Sanane"
Verdiğim cevapla bana daha sert baktı ve kaşlarını çattı.Ona eş zamanlı olarak kolumu sıkmaya başlamıştı.
Kolumu elinden kurtarmaya çalıştım ama daha sert tuttu.
"Bıraksana kolumu be!"
"Bana cevap vermezsen kolunu bırakmam."
"Banane vermicem işte."
Çocukca konuşmuştum.Bu halime her zaman gülse de şimdi gülmemişti.Bu benim için iyi mi yoksa kötü müydü bilmiyordum.
"Offf tamam ya!Üstümü değiştiricem."
Sonunda kolum iyice acımıştı ve cevap vermiştim.
Beni boydan birkaç kere süzdü.Kolumu hâlâ bırakmamıştı.
"Üstün gayet iyi.Otur oturduğun yerde."
Yine sert sesiyle konuşmasıyla kaşlarını çatan bu sefer ben oldum.Tam itiraz etmek için ağzımı açıcağım sırada bana attığı bakışla susmuştum.Kolumu bıraktı ve çenesiyle koltuğu işaret etti.El mecbur gittim ve oturdum.
Sinirle arkama yaslandım ve kolları birleştirdim.Ona sinirle bir bakış attım.Bu hareketim onun gülümsemesine neden olmuştu.Az önce sinirli değil miydi bu ya?
Tövbe tövbe."Yeme böyle şeyler zararlı."
Onun baktığı yere bakınca gözlerinin kekimin,çikolatamın,cipsimin ve sütlerimde olduğunu fark ettim.
"Ya!ne yersem yerim sanane."
Sinirle çemkirmemle elini çikolatama ve cipsime attı.Hayırrr.Gavur.Aldı bebeklerimi.
"Ya versene ya!"
"Hayır.Sana zaralı olduğunu ve yememen gerektiğini söylediğimi hatırlıyorum."
"Ya anam mısın babam mısın ya!versene"
"Çok istiyorsan gel de al."
Hırsla kalktım ve ona yöneldim o ise cipsimi arkasına koyarken tablet çikolatamı da ceketinin iç cebine attı.
Ben ona nefretle bakarken güldü.Kalktığım yere geri oturdum.Bu halimden keyif alıyordu puşt.
Ya!onlar benim son zulalarımdı ya!
Hırsla tekrar kalktım o ise bana tek kaşını kaldırdı.
"Tamam sen ver ama ben yemiyim."
Dilini damağına vurup 'tch' sesini çıkardı.
"Olum ben sana söylüyorum.İstiyorsan gel de al."
"Tamam ben geliyim ama sen hareket etme ben alıyım çıkıyım"
Eğlenir gibi kafasını salladı.Ona doğru gittim.İlk cipsimi alacaktım.Çikolatayı cebinden almak zor olabilirdi.
Hemen eğilip arkasındaki cipsime atıldım.Tam almıştım ve kalkacaktım ki beni belimden çekip kucağına yan bir şekilde oturtturdu.Elini belimden çekmedi.
Ben ise ona şokla baktım.Sadece güldü.Utançla kalkmaya çalıştım ama belimden çok sıkı tuttuğu için kalkamadım.
"Bıraksana ya"
Hafif kısık çıkan sesime karşı gülümsedi.
"Niye bırakayım?"
"Ben istiyorum."
"Burdan istediği şeylerin olacağı kişi sen değilsin küçüğüm.Benim.Yani ben ne istersem o olur.Bak kucağıma gelmeni istedim ve şuanda kucağımdasın."
Yanaklarımdaki yanma hissiyle kafamı hemen egdim.Elini çeneme attı ve kafamı kaldırdı.Kızarık yanaklarımı görünce kahkaha atmaya başladı.Tüm gücümle göğsüne yumruk attım.İşe yaramadı.
"Oh piccolino, se ti vergogni così tanto di questo piccolo contatto, come sarai nelle cose che facciamo con te?"
Wtf?
-----------------------------------------------------------
Evettt bitirdik.
Sadece Demon ve Mir'in olduğu bir bölüm yazdım.
Sizce nasıldı?
Neyse sizi seviyorum.Görüşürüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eniştemin Abisi-bxb
Teen FictionMir canı sıkıldığı telefondan birini işletmeye karar verir.Mesajlaşmalarda onun bir mafya olduğunu anlar. Daha sonra ise onu ablasının kız istemesinde görür.Mir'in yazdığı adam Demon onun eniştesinin abisidir. (Açıklama yazmakta iyi değil o yüzden b...