4.Bölüm

5.2K 198 40
                                    


Telefonun yüksek sesle çalmasıyla kendimi yerde buldum.

"Ananı sikeyim."

Kolumun üstüne düşmüştüm ve şuan canım çok yanıyordu.Hâla son ses çalan telefonla kaşlarım çatıldı.Tam Eren'e telefona bakması için bağıracağım sırada telefon kapanmıştı.Bok gibi bir sabahtı.Ofladım.

Kolumu tutarak kalktım ve sarsak adımlarla odamda olan küçük banyoya yürüdüm.Yüzümü yıkayıp ani gelen kararla üstümdekileri çıkartıp duşakabine girdim.Suyu açmadan önce telefonun son sesle yine çalmasını ve ardından ise bir küfür duydum.Umursmadan suyu açtım ve yıkanmaya başladım.

Duştan çıkıp kıyafet almak için odaya girdiğimde Eren'in hâla uyuduğunu gördüm.Kış uykusunda galiba.Islak olduğum için üşümemle dolaba doğru seri adımlarla yürüdüm.İçinden kıyafet çıkarttıktan sonra banyoya tekrar girdim.Üstümü de seri adımlarla giyindim ve daha sonra ise banyodan çıkıp odaya girdim boy aynasından baktığımda gülümsedim.Yine mükemmel olmuştum.

Yine mükemmel olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mir'in kombin

Kafamı yatağa çevirdiğimde Eren'in hâla uyuduğunu gördüm.

Galiba dediğin gibi kış uykusunda.

+1'lendin içsesssss.

Aklıma gelen şeyle sırıttım.Banyoya doğru geri bir şekilde iki adım attım ve saymaya başladım.

1....

Sakın!

2....

Mir yeri boylarız.Bak sakın!

Ve 3333333.

Yatağa doğru koştum ve Eren'in üstüne uçtum.Eren'in acı dolu inleyişi, yere düşmemiz ve aynı anda küfür etmemiz bir oldu.Eren altta,ben üsteydim.

Eline de siner

Ne diyon la?

Teninede

Saçmalama be!

Bi geçirirsem seni ellerime

Olum sus lan!
Bi anda kapının açılmasıyla oraya döndüm.Ablam bize şaşkınca bakıyor.

Pervane döne döne

"Mir"

Eren ayılmıştı ve bu sefer onunla bakışıyorduk.

İtaat bir köle

Neler geçiyor aklımdan tövbe tövbe

"Neler geçiyor aklımdan tövbe tövbe"

"Neler geçiyor aklımdan tövbe tövbe."

İç ses,Eren ve ablamın aynı anda söylediği şeyle sinirli olsam da güldüm.

Eniştemin Abisi-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin