3.Bölüm

5.5K 221 29
                                    

Nasıl lan?

Bunu okumamızla aynı anda koşup pencereye yapışmış bir olmuştu.
Aşağıya baktığımızda siyah bir araba görmüştük.Arabanın içinden biri çıktı.Bize bakıp sırıttı.Yatağa koşup telefonu elime aldım ve Whatsapp'ı açtım.

Mir:O cidden sen misin?

Mafya Abi:Hayır değilim.O koruma.Ben başka ülkedeydim.

Mir:Ulan ne
aşağıya bak görürsün
diyosun o zaman?

Mafya Abi:Biraz korkutmaktan zarar gelmez.Ayrıca bana Eren'in yazdığını
sizi tanıdığım için bildim.Eren'in tişörtünü de koruma sayesinde öğrendim perden açık ya hani.Bu kadar basit.

Ekrana bir süre şaşkınca baktım.

Şu sikik perde her zaman kapalı oluyor.Bu herife yazdığımız gün mü açık? Şansımızı sikeyim.

Bende.Eren'e doğru ilerledim.Hâla camdan aşağı bakıyordu.Tişörtünden tuttum ve çektim.Daha sonra ise perdeyi kapattım.

"Ne?"

Eren'in sorduğu soruya cevap olarak telefonu verdim.Daha sonra ise dönen sandalyeme oturdum.Oda bir yandan okurken bir yandan da yatağa oturdu.Okumayı bitirince kafasını kaldırıp bana baktı.

"Her zaman kapalı olan perdeyi bu gün mü açtın?"

"Annem açtı galiba."

Yanıtımla kafa salladı.

"Amannnn siktir et yah"

Konuşmamla güldü.

"Dışarı çıkak gel.Kafa dağıtmış oluruz."

Kafa salladım.Aşağıya doğru inmeye başladık.Anneme haber verip çıktık.Arka bahçeye yani adamın olduğu yöne baktığımızda adam yoktu.Biraz daha bakıp göremeyince yürümeye başladık.

"Sizdeyim bu gün"

"Tamam.Neriman ablaya haber verelim."

Konuşmamla yönümüzü değiştirdik ve Eren'lerin evine doğru yürümeye başladık.Evet Neriman abla Eren'in annesiydi.

"Naber gençler?"

Bize doğru gelen Çetin abiyi ve Hasan abiyi gördüğümüzde durduk.Hasan abi Çetin abinin arkadaşıydı.Bizi severlerdi.

"İyiyiz abi siz"

"Eyvallah.Nereye böyle?"

"Hava almaya çıktık abi."

Yanıtımla Çetin abi kafa salladı.

"Dikkat edin"

Bizde kafa sallayınca omzumuza iki kere vurdu.Adamın eli ağır olduğu için yere çökmemek için kendimi zor tuttum.
Daha sonra onlar yürümeye başladı ve bizde yürüdük.Eren'lerin evine gelip kapıyı çaldım.Neriman abla bir süre sonra kapıyı açtı.

"Oğlum hoşgeldiniz."

"Hoşbulduk annem.Eren bugün bizde kalsa olur mu?"

"Tabi kalsın oğlum.İçeri geçin."

Eniştemin Abisi-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin