Merhaba arkolar.Bu bölüm kısa olacak.
Demon ne ara aşık oldu diye düşünenler için -ki haklısınız-cevap niteliğinde bir bölümdü.Hayde okuyun
-----------------------------------------------------------
Yazar'dan
Demon'un bakışları yanındaki Mavi Gözlü Çocuğa döndü.Tebessüm etti.
Aşıktı Mavi Gözlü Çocuğa.Mavi gözlerine, gülüşüne,gamzesine,çok bilmişliklerine, tavırlarına aşıktı.
Ama şimdi mavi gözleri kıpkırmızıydı,gülmüyordu,her zamanki tavırlarını sergilememişti ona.Ruh gibiydi sevdiği, üzgündü.
Sevdiğini üzen,kıran herkesi öldürmek istiyordu.
Bu şekilde görmek istemiyordu sevdiğini.Onu ilk gördüğünde de böyleydi gerçi.
Ama o zaman her şeye rağmen gülüyordu.O çocuk,Eren,güldürüyordu onu.Eren'i ne kadar sevmese de Mir'e kendini iyi hissettirdiği için hiçbir şey yapamıyordu ona.Hatta kıskanıyordu Eren'i.
Tek kendisine gülsün,kendisiyle ağlasın,bir tek kendini sevsin istiyordu Demon.
Ancak istedikleri bir yana çocuk belki nefret ediyordu ondan.Bu düşünce bitiriyordu onu.
Mir Demon'u ilk kez istemede görmüştü belki.Ancak Demon onu çokça görmüştü.Demon psikiyatri tarafından Türkiye'deki başka bir psikiyatriye gönderilmişti.Jack onu zar zor götürmüştü psikiyatriye.O zama görmüştü Mir'i.
Mir 15 yaşındaydı o zaman.Polislerin zorla gönderdiği pedegoga gidiyordu.Psikiyatri ve pedegog aynı yerdeydi.
Demon işte o zaman görmüştü mavi gözlü çocuğu,bekleme salonunda.Gözleri kızarıktı,ruh gibiydi.Zorla geldiği belli oluyordu mavi gözlü çocuğun.Ancak yanındaki esmer çocuğun anlattıklarını tebessümle dinliyordu.Hatta bazen sesli bir şekilde gülüyordu.Ardından da o anlatmaya başlıyordu.
Demon ilk gün zar zor getirildiği yere diğer günler sevdiğini görmek için gidiyordu.Jack fark etmişti arkadaşındaki değişimi.Seansı beklerken gözlerini arkadaşına odakladı.Bir çocuğa gözlerini ayırmadan baktığını gördü.Bazen çocuğun gamzesini görünce o da gülümsüyordu.
Şok olmuştu Jack.Kaç aydır bir kere gülmeyen adam küçük bir çocuğa gülümsüyordu.
Sordu Demon'a ama cevabını alamadı.Ancak anlamıştı Jack.
Kalbini kimseye açmayan,duygusuz arkadaşı aşık olmuştu.Hemde bir çocuğa.
Obsesif kompulsif bozukluğu vardı Demon'un.Bu yüzden babasının zoruyla gidiyordu oraya.
Hiç gitmeyecekti gerçi.Mavi Gözlü Çocuğu görmek için gidiyordu.Seans saati ona geldiğinde ise konuşmuyordu.Hiçbir gelişme yoktu.
Bu yüzden korktu Jack.Çocuğun hayatını mahvetmesinden korktu.
Demon'un babasıyla konuştu Jack.
2 ay sonra Demon mecbur İtalya'ya geri gitti.Yaptığını fark etti.Sevdiğine zarar gelsin istemiyordu.Bu yüzden çocuğu asla görmedi.Ne kadar zorlansa da fotoğraflarına bile bakmadı.
Aradan 4 yıl geçti Demon hâlâ aşıktı Mavi Gözlü Çocuğa.
Doğum günü olduğu gün ona en güzel hediyeyi Mavi Gözlü Çocuk vermişti;
4 yıl sonra fark etmeden de olsa ona yazmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eniştemin Abisi-bxb
Teen FictionMir canı sıkıldığı telefondan birini işletmeye karar verir.Mesajlaşmalarda onun bir mafya olduğunu anlar. Daha sonra ise onu ablasının kız istemesinde görür.Mir'in yazdığı adam Demon onun eniştesinin abisidir. (Açıklama yazmakta iyi değil o yüzden b...