Mir'den
10 dakika önce sahilden kalkmıştık.Şuan ise Demon ısrar istemediğine dair sert bir bakış atıp bizi arabaya bindirmişti.
(Zorla) bindirmesine rağmen Eren'i istemediğini çok belli ediyordu.
Eren ise fark ettirmeden ona nah çekmişti.Demon fark etseydi onu arabadan sallandırabilirdi.Ve ben galiba buna engel olamazdım.
Bakışlarım ön dikiz aynasına döndü.Demon bana bakıyordu.Zaten yoldan çok bana bakıyordu.Üçümüzü birden öldürmeye mi çalışıyordu acaba?
Gerçi nereye gittiğimizi de bilmiyordum.Ve Demon'un da bilmemesinden korkuyordum.Çünkü dediğim gibi tüm yol bana bakmıştı.
"Ya bilader biz nereye gidiyoruz?"
Eren sonunda dayanamayıp herkesin(3 kişi,belki 2) aklındaki o soruyu sormuştu.Demon'un bakışları dikiz aynasından ona döndü.
"Nereye gitmek isterdin?"
Demon'un alayla söylediği şeye Eren abartılı bir şekilde göz devirdi.
"Oyacağım gözlerini bak"
Demon'un sakin sesle karşılık vermesiyle Eren bir şey yapamadı.Çünkü Eren'e bakıyordu.
"Ne oldu Eren?yine hareket çeksene"
Ney?
Biliyordu ve Eren'i camdan atmadı?
Tamam bunu sonra düşünebilirim çünkü böyle bir şey olsun istemezdim.Ve ben düşününce oluyordu.Gerçi bazen düşünmeyince de oluyordu.Neyse bunun bir önemi yok.
O değilde saat kaçtı?
Telefonumu cebimden çıkardım ve saate bakamadan önüme bildirim düştü.Eren'dendi.
Eren bebek😺
Bu adam niye sana bakıyor la?Eren bebek😺
Bok mu var?Mir
Ne bilim ben oğlum?Mir
Ben de anlamadım kiEren bebek😺 yazıyor...
Eren bebek😺 yazıyor...Mir
Destan mı yazıyon yavrum?Eren bebek😺 yazıyor...
Eren bebek😺
👍İki saattir bu emojiyi arıyordu galiba. WhatsApp'ı kapattım.
"Ne konuşuyorsunuz siz?"
Demon'dan gelen sert sesle ona baktım.O ise şükür önüne bakıyordu.
"Hiç!Ne konuşalım isterdin? "
Eren kaşları çatık Demon'a bakarken Demon'da kaşlarını çattı.
"Konuşmayın!Niye konuşuyorsunuz?!"
"Sanane be!Benim arkadaşım.İstediğim gibi konuşurum sanane! "
"Konuşamazsın!"
İkisi beni paylaşamazken ben onlara şokla bakıyordum.
Hadi Eren beni paylaşamıyordu ama Demon neden beni paylaşamıyordu onu anlamıyordum.
"Ya arkadaşlar!Şuan beni paylaşamadığınızın farkında mısınız?Yeter be! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eniştemin Abisi-bxb
Teen FictionMir canı sıkıldığı telefondan birini işletmeye karar verir.Mesajlaşmalarda onun bir mafya olduğunu anlar. Daha sonra ise onu ablasının kız istemesinde görür.Mir'in yazdığı adam Demon onun eniştesinin abisidir. (Açıklama yazmakta iyi değil o yüzden b...