33.Bölüm

475 34 28
                                    

Demon da ayaklanırken çoktan masaya varmıştık.Dayım ve Demon sanki dövüşeceklermiş gibi karşı karşıya geçince biz de yanlarındaydık.

“Hayırdır birader? Masaya dikmişsin gözünü bakıyorsun.Kız çığlık atıyor bir bakıyorum sana bakıyor.Bir sıkıntı varsa bana söyle halledelim.Öyle gözünü masaya dikmekle olmaz!”

Demon’un kaşları daha çok çatılırken buz gibi sesiyle konuştu.

“Asıl sana hayırdır? Masaya gelip üstüme yürüyorsun.Asıl sen bir sıkıntın varsa söyle,halledelim.”

Gülecek gibi olduğumda kendimi tuttum.Ya siz ergen misiniz? Ne o ‘bi sıkıntı varsa söyle halledelim’ falan.En son sarı bebenin tekiyle bizim böyle bir sohbetimiz olmuştu yani öyle düşünün.

Dayak yediniz salak.

Ne alaka?

Sen karşı tarafı görmedin herhalde.

Gülme sesi gelince tekrar işime döndüm.Dayım Demon’a bir adım daha atınca öpüşecek gibi olmuşlardı.

Tövbe yarabbim.

Lütfen öpüşmesinler.

“Kimsin sen? Daha önce mahallede görmedim?”

Sanki görse hatırlayacak salak.Ya sabır ya.

“Emin ol,kim olduğumu bilmek istemezsin”

Bu sefer de Demon konuşunca gülecektim.Ama hayır Mir,hayır gülemezsin.

Dayım tam bir şey söyleyecekti ki olaya el atmaya karar verdim.

“Ya tamam dayı,yeter.Ergen misiniz siz bu nasıl sohbetler?”

Dayı dememle Demon'un bakaşları anlık bana döndü.

“Evet dayıcım ya.Kavga edeceksiniz adam gibi edin.Ne bu ergen ergen sözler.”

Eren söylediği şeyle dudağını ıstırırken bu sefer Demon ona baktı.İçinden ‘kimin dayısı bu amk’ dedi kesin ha.Ama tabi Türkçe dememiştir.Veya demiş midir?

Bilemiyorum.

"Karışmayın lan siz! Bebeler!"

"Ne bağırıyorsun lan çocuğ-çocuklara"

Demon son anda lafı döndürünce az kalsın gülümsüyordum.

"Sanane lan! Çocuklar benim çocuklarım"

"Annesi misin babası mısın? Nereden senin çocuğun oluyor?"

Yanlız o 'anası mısın babası mısın?' olacak ama sen bilirsin yine de.Gerçi bu İtalyan bebesi nereden bilecek?

"Teyzesiyim.Gerizekalı.Dayım dedi ya!"

Bu şey değil mi ya? Annesiyim.Ya gülmemem lazım yapmayın ya!

Yanlız mahalleli de hiç buralı olmuyor ha,yani olmasın da.Yani insan fark eder be!

"Ya bir sıkıntı yok dayı hadi gel sende"

Kuzen kendine gelip dayımı sakinleştirmeye çalışırken dayım hâlâ önündeki Demon'a bakıyordu.

"Ayrıca sen kimin neyi oluyorsun da bana kim olduğumu soruyorsun lan!"

Demon'un kaşları daha çok çatılırken hırsla bir adım daha attı.

"Kim miyim?"

Elini bileğime attı ve kaldırdı.

"Mir'in sevgilisiyim!"

"Ne!"

"Neysin?"

"Nasıl lan!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eniştemin Abisi-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin