Merhaba gencolar.Demon'u İtalyan yaptım.Haberiniz ola.Neyse hadi siz okuyun.
Diğer 4 adama 'help meeee' bakışı atarken saçı biraz dağınık olan adam umursamadan Demon'un arkasından gitti.Umutsuzca diğerlerine baktım.
"Valla birader bize hiç bakma.Demon lafını söyledi."
Öndeki kişi konuşunca 3'ü birden içeri girdi.
Geriye ikimiz kalmıştık.Eren'e bir bakış attım.O zaten bana bakıyordu.
"Bizde mi içeri geçsek?"
Eren'in mırıldanmasıyla kafamı salladım.Birlikte yürümeye başladık.
Bizde salona geçtiğimizde Demon ve öbür adam tekli koltukta,diğer 3'ü de üçlü koltukdaydı.
Demon'a baktım.Yine zaten bana bakıyordu.
"Biz artık gitsek mi?"
Bana cevap olarak sert bir bakış attığında sustum
"Ee telefonumu alıyım bari!"
Bakışları sertleşti.
"Ya hırsız mısın sen?versene çocuğun telefonunu."
Demon'un bakışları hızla Eren'e döndü.
"Vado a scopare questo ragazzo!"[Sikeceğim bu çocuğu!]
Sinirle mırıldanmasıyla kaşlarımı çattım.Ne dedi lan bu?
Kesin küfür etti.
"Kesin küfür etti pezevenk."
Eren'in de bana doğru mırıldanmasıyla onaylar anlamda kafa salladım.
"Demone, cosa sta succedendo?"[Demon ne oluyor?"
"Non c'è niente di sbagliato."[Birşey olduğu yok]
"Hai rapito quel dannato ragazzino!"[Ulan çocuğu kaçırmışsın!]
Demon'un bakışları bize döndü.
"Mutfağa gidin."
"Yoo.Niye?"
Eren'in refleksle konuşmasıyla Demon korkunç bir sakinlikle gözlerini Eren'e dikti.
"Şimdi sıçtık!"
Benim Eren'e doğru mırıldanmamla o da yaptığı hatayı fark etti.
"Hadi mutfağa gidin siz."
Saçı dağınık olan adam Eren'in canının tehlikede olduğunu anlayıp konuşmuştu.
Biz de üstelemeden mutfağa gittik.O mutfak masasına yaslanırken ben de karşısında durdum.
"Ne oluyo ya?Nasıl getirdi seni bu buraya?"
"Saat üç müydü neydi.Anahtarımı düşürmüşüm bu da ceplemiş.O konuşmadan sonra odama geldi.Kapıyı kilitledi bu sefer de odamın anahtarını atmış cebe.Girdi içeri sabaha kadar gitmedi.Sabah da aldı buraya getirdi."
"Pislik,katil,hırsız,psikopat!"
"Asıl sen nasıl geldin buraya?bu adamlar kim?"
"Senin mesajını sabah gördüm.Net 1000 mesaj atmışımdır.Sen yazmayınca bizim şu Hacker'a yazdım.Bu Demon'un buradaki şirketini buldu,oraya gittim.Orada da şu adam vardı,adı Jack miymiş neymiş.Adamın üstüne atlayınca onlarda beni buraya getirdi."
"Aslanım be!"
"Yavrum şu pezevenk Hacker karşılığını istedi.Geçiştirdim de tehdit etti pezevenk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eniştemin Abisi-bxb
Teen FictionMir canı sıkıldığı telefondan birini işletmeye karar verir.Mesajlaşmalarda onun bir mafya olduğunu anlar. Daha sonra ise onu ablasının kız istemesinde görür.Mir'in yazdığı adam Demon onun eniştesinin abisidir. (Açıklama yazmakta iyi değil o yüzden b...