30.Bölüm

903 59 31
                                    

Selam gencolar.

Benim 2 isimli bir beyefendi ismine ihtiyacım var.Bulabilirseniz buraya yazarsanız sevinirim.Mafys tarzı olursa yine sevinir.

Neyse iyi okumalar.

-----------------------------------------------------------

Ben kalktığımda Eren'de yerden kalktı.

Adam gerçekten çok gıcıktı.Eren'in anlattığına göre,kendi emekleriyle bir işe başlamış yıllarca çalışmıştı.Şuan ise bir sürü arsası ve 2-3 tane kuyumcusu vardı.Ve bilin bakalım bu adam kiminle uğraşmaktan adeta zevk alıyor?

Evet,bizimle.

Ve doğruyu söylemek gerekirse biz de onla uğraşmaktan zevk alıyorduk.Birbirimize laf sokup duruyorduk.

Yani kısacası birbirimize laf sokmaktan,birbirimizi sinirlendirmekten zevk alıyorduk.Ama sonu bize patlıyordu.Çünkü çok gıcıktı.Bizi her türlü çalıştırmayı,yormayı seviyordu.Yoksa iyi adamdı.

Ve nedense bir tek bize böyleydi.Seviyorduk ama onu.

"Dayıcım hoşgeldin!"

Eren şirince gülümseyince ben de gülümsedim.

O zaman ne diyoruz?

Yalakalık time!

"Hoşgeldin manevi dayım!"

Bana baktı,sırıttı.

"Manevi dayım ne lan?"

Ben de ufak ufak sırıttım.

"Öz dayım değilsin ya,o yüzden şey yaptım."

Kafa salladı.İki kolunu da açtı.

"Hoşbuldum,canım yiğenciklerim."

Bilerek yapıyordu,it herif.

Gidip sarıldık.

Eren elini öpmeye yeltenince kaşlarını çatıp elini çekti. 

"Yaşlı mıyım lan ben o kadar!"

"E otuzuna merdiven dayadın dayıcım."

Sinirle bir soluk verdi.

"Daha dün doğmuş bebeye bak ya"

Bu sefer de sinirle mırıldandı.

'Daha dün doğmuş,bebe' cümlesi bizde kullanmayı sevdiği kelimeler arasında yer alıyordu.Ve biz buna alışmıştık,umursamıyorduk. 

"Bayramın tekrar mübarek olsun bu arada!"

Eren'le aynı anda konuştuğumuzda sırıttı.

Geçen sene de işlerinde dolayı geç gelmişti.Biz de bayramda aradığımızdan bir daha bayramın mübarek olsun demedik.Bizi kuyumcuda 2 ay yanında çalıştırdı.Gezmeye gidemedik.En önemlisi de SAHİLDE ÇEKİRDEK KOLA YAPAMADIK.

Çok zor günlerdi,ama bunu da atlaktık.

Hatta arada motive oluyordu bize.Başımıza kötü bir şey geldiğinde ve sabretmemiz gereken durumlarda 'biz 2 ay sahilde çekirdek kola yapamadık,o zaman dayandıysak buna hayli hayli dayanırız' diyorduk.Teşekkürler manevi dayı.

Sahilde çekirdek kola çok önemli bu arada.Her şeye rağmen fav etkinlik.

"Eren"

Manevi dayıma ben de odaklandım.

"Dayının selamı var sana"

Kahkaha attım.Ardından dayıcım da kahkaha attığından Eren hiçbir şey demedi.

Eniştemin Abisi-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin