32.Bölüm

318 29 2
                                    

"Sizin ben ebenizin amına koyayım."

Yine gelen küfürle umursamadan kafamı duvara yasladım.

"Bak bak hiç umursuyorlar mı?"

Gözlerimi sakince açıp yan hücredeki heriflere baktım.Ardından da kolumu sıyırıp güzel bir nah çektim.

Ne mi oluyordu?

Hemen zamanı geriye saralım.

"*Ya abi ne demek ben bankadan bankaya 1 TL atamıyorum ya!"

Yan banktaki abi sinirle yükselirken oturduğu banktan kalkmıştı.Biz ise gülmemek için adeta kıçımızı yırtıyorduk.

Şimdi,bir tane abimiz gerçekleştiremediği işlem sonucu kendi bankasını arıyor.Sıkıntısını anlatıyor ancak danışman bankadan bankaya 1 TL atamıyacağını söyleyince tansiyon yükseliyor.Fakat abimiz bankadan bankaya 1 TL atmak için ısrar edince ve danışman bankadan bankaya 1 TL atamıyacağını söylemeye devam edince telefon üzerinden bir tartışma başlıyor.

Ve biz de,kuzen,Eren,ben gülmemeye çalışıyoruz.

"Kardeş baksanıza bi"

Kafamı çevirdim bize mi diyor diye.

"Heh."

Bize diyormuş.

"Efendim abi"

Telefonu kulağından uzaklaştırdı ve bizim banka geldi.Ancak oturmayıp ayakta dikilmeye başladı.

"Kardeşim ben bankadan bankaya neden 1tl atamıyorum?"

Gülmemek için dudağımı dişledim.Neyse ki beni Eren kurtardı.

"Bilmiyorum ki abi"

"Yani çok saçma değil mi? Altı üstü 1 TL atabilmem lazım!"

Eren topu bana gönderince burnumu çektim.

"Abi 1 TL atman şart mı? Hani 10 veya 50 TL filan atsan olmuyor mu?

"Ya olmuyor kardeşim olmuyor!"

"Nasıl olmuyor ya? Çok saçma bu!"

Karşı banktaki orta yaşlı abiler bize katılınca kafa salladık.

"Lan demekki adamın 1 TL atması lazım.Niye uğraştırıyorlar atsın bitsin işte"

Bu sefer de çapraz banktaki amcalar bizim fikrin zıttını söylemişti.Ancak onların yanındaki bankta oturan genç kızlardan cevap geldi.

"Ama amca o işler öyle olmuyor.Keyiflerine göre yapmıyorlar ki"

Genç,yaşlı;kadın,erkek fark etmeksizin bir 6 kişi falan bizim fikre sahip olan kızları onaylamıştı.

"Ne demek o işler öyle olmuyor? Gayetde keyiflerine göre yapıyorlar.Bunların amacı bizi zor durumda bırakmak."

Bu sefer de başka bir teyze konuşunca bizim tarafın kaşları çatıldı.

"Ya teyzecim bizi niye zor durumda bırakmak istesinler?"

Kuzen konuşunca teyzenin kaşları çatıldı.

"Sus.Terbiyesiz.Bu gençlik nereye gidiyor anlamıyorum!"

Karşı taraftan bir 'tch tch' sesi gelince kuzen kaşlarını daha çok çattı.

"Arkadaşlar ortalık karışmasın,bu onların elinde olan bir şey değil.Bazı bankaların kuralları vardır."

Bizim taraftan bir abla mantıklı konuşunca tekrar bizim taraftan-biz dahil- 'yani,kesinlikle,evet' gibi nidalar yükselmeye başladı.

Eniştemin Abisi-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin