Dün biraz bilgisayar ile uğraşıp daha sonra ise uymuştum.Şuan ise yeni kahvaltı yapmıştım ve odamda gardırop ile bakışıyordum.Çünkü dışarı çıkacaktım.Giyebileceğim bişey görmemle gülümsedim.Onu hemen aldım ve giyindim.
Mir'in kombin.Kolye yok (Müslümanız evelallah)
Yine mükemmel olmuştum.Aynayla bakışmayı kesip odamdan çıktım ve aşağıya doğru yürümeye başladım.
"Anne ben dışarı çıkıyorum."
Anneme seslenmemle mutfaktan çıktı.
"Tamam yavrum dikkat et"
Ayakkabımı giyerken anneme kafa salladım ve dışarıya çıktım.Eren'i görmemle gülümsedim.Ona doğru yürümeye başladım.Onunda yüzünde gülümseme vardı.
"Nerde kaldın pezeveng ağaç oldum."
"Meyvede verde yiyelim."
Bunu dememle gülümsedi.Aynı anda yürütmeye başladık.
"Ne yapıyoruz?"
"Çekirdek,kola ve park.Dedikodu var"
Bunu dememle daha çok gülümsedi.Hemen bakkala girdik ve çekirdek, kola ve atıştırmalık aldık.Daha sonra parka doğru yürümeye başladık.
Parka geldiğimizde büyük banklardan birine oturduk.Çekirdekleri ve kolaları açtık.
"Ablam İtalyan biriyle evleniyo."
Bunu dememle Eren ağzına aldığı kolayı dışarıya püskürttü.Daha sonra ise öksürmeye başladı.Bende bu sırada sırtına vuruyordum.Öksürmesi bitince bana döndü.
"Nasıl evleniyo lan?"
"Ne biliyim.İsmi James miymiş neymiş."
"Oha ya."
"Neysem.Bizim Hatice abla vardı ya hani kocası onu aldatmıştı.Heh olay öyle değilmiş.Hatice abla adamı aldatmış.Ondan sonra adamı aldattığı adamla birlikteyken o adamı da başka bir adamla aldatmış."
"Yok ebenin.Bak bak.Bizim Yusuf varya hani yavşak Yusuf.İşte o bizim Çetin abinin kardeşine yavşamış sonra bir dayak yemiş."
Cümlesini bitirince ıslık çalmıştı.Bu Yusuf adı üstünde yavşaktı.Çetin abide mahalle abisiydi.Erkekler Çetin abinin kardeşine bakamazken bile bu mal Yusuf yavşamış.Bu yüzden ne türlü dayak yiyeceğini hayal etmiştim.
O değilde çocuk harbi mal ha.
Valla yah.
Biraz daha konuştuktan sonra evlerimize dağılmıştık.Bende biraz kitap okuyup sonra uyumuştum.
Yarınnnn
"Mir hadi kalk oğlum"
"Tamam anneeee"
Zar zor yataktan kalkmıştım.Odamdaki tuvalete yavaş adımlarla gidip işimi bitirip çıktım.Ardından ise aşağıya indim.Annem yine sofrayı donatmıştı.
"Günaydın sultanım"
Uykulu sesimle söylediğim şeye gülümsedi.Hızlıca yemeğimi bitirip kalktım.Canımın sıkılmadıyla yapacak birşey aramaya başladım.Aklıma gelen şeyle sırıttım.
Ne bokluklar geliyo yine.
Kes.Numara sallayıp insanlarla uğraşcam.
Başımız belaya girecek.Demedi deme.
Hemen telefonumu aldım ve bir numara salladım.Beşinci sallayışımda gerçek numara olduğunu görünce sırıttım.Hemen elimi klavyede dolandırdım.
Mir:Naber?
kız mısın erkek mi?05....64:Kimsin?
Mir:Beni boşverde
sen hayvansın galiba.
05....64:Git başkalarıyla uğraş velet.Benim asabımı bozma.Mir:Kabasın.
Ayrıca da dediğim gibi
Hayvansın!05....64:Şu mesajları teker teker attıp benim asabımı bozma.
Mir:Seninde herşeye asabın bozuluyor.
Ayrıca sana bir soru sormuştum.Erkek misin?05....64:Numaramı nerden buldun?
Mir:Bilmem
Nerden buldum?05....64:Bana bak velet.İstersem numaramı nerden bulduğunu,kim olduğunu kısacası hayatını bir emrimle hemen öğrenebilirim.Bu yüzden beni uğraştırma.Numaramı nereden buldun?
Mir:Mafyaya çattım galiba.
05....64:Soruma cevap ver!
Mir:Off iyi be!
Canım sıkıldı bende adam
işletmeye karar verdim.Şansa sen çıktın.05....64:Sana neden inanayım?
Mir:Çünkü neden inanmayasın?
05....64:Soruma soruyla karşılık verme!Bana adam gibi bişey söyle!
Mir:Peki.
Çünkü yakışıklıyım,gencim,çılgınım
ve son olarak çok yakışıklıyım.05....64:Hımm demek erkeksin.
Mir:Seni mükemmel
tespitinden dolayı tebrik ederim.Ve ayrıca o saçma filmlerdeki gibi
aramızda birşey olmayacak.Hani
kızın erkeğe mesaj attığı filmler.05....64:Eşcinselim.
Mir:Ben düzüm.Ayrıca sen benim
hakkımda herşeyi öğrenebilirdin?05....64:He şu konu.Türksün
İsmin Mir Kara,19 yaşındasın,
Ablan ve annenle Karaca Mahallesinde iki katlı bir evde
kalıyorsun.En yakın ve tek arkadaşın Eren Taş.Ve daha birçok şey var senin hakkında bildiğim.Onlarıda başka zaman söylerim :)Bu kişiyi engellediniz.
05....64:Cidden mi?
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.
05....64:Hadi ama Mir
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.
05....64:Ah peki ben o engeli kaldırmasını bilirim.
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.
"Hassiktir!"
-----------------------------------------------------------
567 kelime
Merhaba arkadaşlar Mir ve Demon karşılaşana kadar böyle texting olacak.Ayrıca Demon İtalyan olmasına rağmen türkçesi çok iyi.
Kontrol etmeden attım.Yanlışım varsa af ola.
Neysem kendinize iyi bakın :)
Görüşürüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eniştemin Abisi-bxb
Teen FictionMir canı sıkıldığı telefondan birini işletmeye karar verir.Mesajlaşmalarda onun bir mafya olduğunu anlar. Daha sonra ise onu ablasının kız istemesinde görür.Mir'in yazdığı adam Demon onun eniştesinin abisidir. (Açıklama yazmakta iyi değil o yüzden b...