9.Bölüm

4.1K 170 38
                                    

O gördüğüm rüyanın üzerinden 1 hafta geçmişti.Bu gün ise yılda çokça yaptığımız şeyi yapacaktık;mahallecek yemek yiyecektik ve eğlenecektik.Bu olayın kötü yanı ise ablamın enişteyi de davet etmiş olmasıydı ve onun da gelmesiydi.

Yav hayır sıkıntı eniştenin gelmesinde değil.Sıkıntı ablamın bu Demon adlı kişiyi de çağırmasıydı.Ve Demon kişisinin kabul etmesiydi.Galiba fırsat kolluyordu.Pezeveng.

"Ee hadi oğlum iki saattir sana sesleniyorum."

Sema ablanın bana yönelik konuşmasıyla masaları yerleştirmeye devam ettim.Eren ise beni masayı koyduğum yere sandalyeleri koyuyordu.

"Ya oğlum oraya değil bak az sağa."

Sabır dileyip masayı sağa doğru ilerlettim.

"Az da sola."

"Ya Sema abla az önce ordaydı ya"

İsyan eder gibi konuşmama yüzünü 'gençlik bitmiş' haline soktu.

"Sen benden daha mı iyi bileceksin? yap diyorsam yap."

Gözlerimi devirip masayı çok hafif oynattım.

"Heh oldu bak.Demek ki bi bildiğim varmış di mi?"

Sorusuna cevap vermeden kendimi bir ağacın dibine attım.Yorulmuştum amk.Eren de yorulmuştu.Her halinden belliydi.

Etrafa baktığımda hava hafif hafif kararmıştı ve sokak lambaları yanmıştı.Ve neredeyse tüm hazırlıklar bitmişti.Mahallede bizimle aynı yaşta olanlar yemek yapan ablaların elinden tencereleri,tabakları ve içecekleri alıyordu.

Yanımda hissettiğim hareketlikle kafamı oraya çevirdim.Eren gelmişti ve koluma girip omzuma başını koymuştu.Saçından öpüp önüne döndüm ve tekrar etrafa bakındım.

Herkes sandalyelere oturmuştu.Daha uzak olan masaya oturmuş kişiyle kaşlarını çattım.Kimse bilmesede utançla başımı kucağıma indirdim.Evet gördüğüm kişi Demon'du.

O gün o rüyayı neden gördüm bilmiyordum ve acayip utanıyordum.Eren'e daha söylememiştim.Daha kendim atlatamamıştım nasıl ona söyleyebilrdim ki?

Seni pis imansız

Sensin o be! hem isteyerek mi gördüm ?

İsteyerek veya istemeyerek.Sonuçta gördün mü gördün.

Siktir git be!piç!

Of iyi be!

"Mir, Eren oğlum hadi sizde gelin"

Hatice annenin bağırmasıyla yavaş hareketlerle yerimizden kalktık ve bizimkilerin olduğu masaya ilerlemeye başladık.Bizimkilerin yanında James ve Demon da vardı.

Sonunda masaya geldiğimizde boş olan sandalyeyi çekip oturdum.Birazcık sandalyeyi sola kaydırdım çünkü solumda Eren sağımda ise Demon oturuyordu.

Onun oturduğu sandalye büyük sandalyelerdendi ve biraz geriye oturmuştu.Ayrıca sandalyede  yayılmıştı ve sol ayak bileğini diz kapağına koymuştu.Üstünde ise siyah bir takım ve siyah bot vardı.

Adamı çok süzdüğümü fark edip hemen kafamı çevirdim.

Zahmet oldu.

Ya sen gitmemiş miydin?nerden çıktın?

Heryerden çıkarım.İçses heryerde.

Çukur izleyip gelmiş ya.

İstediğimiz izlerim sanane ayrıca gidiyorum ben çok sıkıcısın.

Sg.

Eren'in önüne konan çayı ondan önce alıp bi yudum içtim ve tekrar önüne bıraktım o sırada önüme çay kayulmuştu.

Ben kendi elime çayı alırken Eren'de kendi önündeki çayını içiyordu.

Hava hafif hafif soğuyunca çay iyi gelmişti.

Ben zevkle çayımı içerken sağımdan ses gelmesiyle oraya döndüm.Masaya biri daha oturduğu için Demon bana doğru yaklaşmıştı.Yani Eren,Demon ve ben nerdeyse yapışık üçüz olmuştuk.

Kafasını indirince beni gördü ve hafif bir sırıtmayla göz kırptı.Ardından ise ayaklarımdan başlayarak beni süzmeye başladı.Sıra açık olan boynuma gelince gözleri boynumda takıldı.Gözleri boynumun heryerinde dolanıyordu.Aklıma rüyam gelince elimi istemsiz bir şekilde boynumu attım ve önüme döndüm.Yandan gülme sesi gelince umursamadım veya umursamamaya çalıştım her neyse işte.

🐾🐾🐾

Saat 12 olmuştu.Bu zamana kadar  ilk yarım saat masada oturmuş,annemlerin yanına gidip çekirdek eşliğinde dedikodu dinlemiştik daha sonra ise parkta çocuklarla oynamıştık.

Tüm mahhalle hâlâ ordaydı.Eğlence bitmemişti.Ama ben bitmiştim.Bu yüzden eve gidiyordum.Evde tek olacaktım.Bu iyi birşeydi.

Kapının önünde geldiğimde anahtarı çıkardım ve kapayı açarak içeri girdim.Çok terli olduğum için direk banyo yapmaya odama çıktım.

Kıyafetlerimi çıkarıp kirli sepetine attım ve direk duşa kabine girdim.Suyu ayarlamaya çalışırken bir kere donmuş bir kere ise yanmıştı.Suyu ayarlayamamaktan nefret ediyorum.

Sonunda su ılık olunca gülümsedim.Hemen duşumu aldım ve çıkmadan önce havlu olup belime sardım.Daha sonra ise hemen çıktım.İç çamaşırımı giyince ardından ise üstümü giyindim.

İç çamaşırımı giyince ardından ise üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mir'in kombini

Saçımında sadece havluyla ıslaklığını aldım.Çünkü saçımı kurutmayı sevmezdim.

Islık çala çala aşağıya inip dolaptan en sevdiğim içecek olan çikolatalı sütten iki tane aldım.Yanına ise olala kekden, düz çikolata ve cips aldım.Elimdekilere bakıp sütün yetmiyeceğini düşündüm ve bi tane daha aldım.Ardından ise elimdekileri mutlu mutlu salona götürdüm.Televizyondan Avengers açıp izlemeye başladım.Çikoltalı sütümü açtım ve bir yudum aldım.Çalan kapıyla gülümsedim.Eren gelmiş galiba.

Elimdeki sütü içe içe kapıyı açmaya gitdim.

Elimde hâla süt vardı, bırakmamıştım.Kapının kulbuna elimi attım ve sütümü içerken kapıyı açtım.

Gelen kişiyle gözlerim büyüdü.Demon gelmişti.Ve ben onun karşısında bu kombinimle durmuş süt içiyordum.

Gözlerime bakınca dudakları kıvrıldı.Beni süzmeye başladı ve bu sefer gözleri bacaklarımda durdu.Ben ise hâlâ ona şaşkınlıkla bakıyordum.

Gözlerini en son gözlerimi çıkardı.

"Beni içeri almıcak mısın ufaklık?"

-----------------------------------------------------------

698 kelime

Evettt bu bölümde burda biter.

Kendinize iyi bakın 🐾
Görüşüzzz <3

Eniştemin Abisi-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin