Hâla birbirimize bakıyorduk.Burada çok durduğumuzu fark edince ayağa kalktım.O da aynı şeyi düşünüyormuş gibi benimle birlikte ayağa kalktı.Önde o arkada ben olarak aşağıya inmeye başladık.Salonda hâla bir sohbet vardı.Kimsenin bizi fark etmemesi için yavaş yavaş yürüyorduk ki Eren'in bastığı tahta çıtırdadı.Herkes anında bize dönerken şirince sırıttım,Eren'e döndüğümde benimle aynı şekilde sırıtıyordu.Annem bize kötü bir bakış attı.Bizim gülüşümüz 'sıçtık' gülüşüne dönüşürken ayakta durduğumuz yere ilerledik ve tekrardan ayakta dikilirken salondakilere sohbete devam ediyordu.
"E o zaman Mısra kızımız bize kahve yapsın."
Eniştenin anası aksanlı sesiyle konuşunca ablam heyecanını dindirmeye çalışarak 'tabi' diyip ayağa kalktı ve mutfağa gitti.Aklıma gelen şeytani düşünceyle yavaş yavaş mutfağa ilereldim.Kimse beni görmüş mü diye arkama baktığımda Eren de bana bakmıştı ve peşimden yavaşça geldi.Yine etrafıma baktığımda bu sefer Demon adlı insancığın bize baktığını fark ettim.Bakışlarımı hemen kaçırdım ve Eren'le mutfağa gittik.Kahve yapan ablamı görünce gülümsedim.
"Ablaların en güzeli"
Yalaka
Ablam bana döndü ve gülümsedi.Heyecanlı olduğu her halinden belliydi.
Senide istemeye gelselerdi sende heyecanlanırdın.
Ben kız mıyım beni istemeye gelsinler amk?
Kes.
İyi be!
"Abla ya enişte beyin bardağı hangisi olacak?"
Söylediğim şeyle ablam gözlerini kısıp bana baktı daha sonra ise cevap vermeden önüne döndü ve kahve yapmaya devam etti.
Eren'in koluma koluyla vurmasıyla ona döndüm.
"Olum bunlarda böyle adetler yoktur.Bunun abisi bizi vurmasın?"
Fısıldıyarak ve telaşla söylemişti.Bende bir tırsmadım değil.Ama adetdir ne yapalım?
"Bebeğim bende Bir tırstım ama yapalım?"
"Yapalım Mir aşkım.Allah'ım sen bizi koru."
Son cümleyi yukarı bakarak söylemesiyle bende bir 'amin' çektim.
Ablam kahveyi yapmıştı ve fincanlara koyuyordu.Baharatların olduğu yere gidip tuzla birlikte birkaç çeşit baharat aldım.Eren'de gelip benim elimden düşecek olan iki baharatı aldı.
"Ee abla hangisi hadi söyle"
"Şu.Bak James'in haberi yok söylemeyi unuttum.Fazla abartmayın."
Sözünü bitirince diğer baharatları saklamıştık.Elimde bir tek tuz kalmıştı.Ablam elimden tuzu alıp istemeye istemeye fincanın içine attı.
"Abla sen suları koysana"
Ablam su koyarken elimizdekileri çıkardık ve aynı bardağa atmaya başladık.Yeteceğini düşünerek hemen baharatları çektim.Eren'de biraz daha atıp çekti ve yerlerine koyduk.
Yüzümüzde şeytaniye ve tedirginliğe karışık gülümseme vardı.
Yavaş adımlarla mutfaktan çıkıp salona girdik.Hâla bir sohbet vardı.
Acaba bu kadar konuşulacak ne vardı?
Tövbe tövbe.
Neyine kıl oldun?
Ne bilim.
Ablam elinde tepsiyle yavaş yavaş geliyordu.Tüm bakışlar ona dönmüştü.Tedirgin olacağını düşünüp hafif bir şekilde öksürdüm.
Bu seferde tüm bakışlar bendeydi.Sıkıntı onların da bakmasıydı ama en çok sıkıntım Demon adlı insancığın bana hafif gülümsemeyle bakmasıydı.
Çok güzel şuan çok gergindim.
Hafif bir şekilde gülümsedim.Herkesin en baştan önüne dönmesiyle ablam kahveleri dağıtmaya başladı.
En son bardağı enişteye verince şeytanca gülümsedim.
Eren ve bana kahve verilmemişti çünkü ben kahve sevmezdim.Eren ise ayda yılda bir içerdi.
Eren'in bana dirsek atmasıyla düşüncelerimden ayrılmıştım.
Ona dönüp baktığı yere bakınca enişte beyin kahveyi içecek olmasını fark ettim.Dikkatle onu izlemeye başladım.
Sapık!
Göz devirdim say.
Enişte beyin kahveyi tek yudumda içmesiyle gözlerim büyüdü.Eren'in ise ağzından 'ananı' diye bir nida çıktı.
Enişte bey yüzünü aşağıya doğru indirirken gözleri büyümüş,daha sonra ise el mecbur yutmuştu.Yutmasıyla yüzünü buruşturması bir oldu.
Ortalık kızışırken Demon insancığı silahını çıkırmış,aynı zamanda ayağa kalkmış eniştenin anası babası bizimkilerle tartışmaya başlamışlardı.
Ve bunlar kesinlikle Eren ve benim yüzümden olmamıştı(!).
💫✨💦
Evet biz enişte beyin ailesini ikna etmiştik ve şuan enişte beyin babası Gabriel bey ablamı istemek için lafa girmeye çalışıyordu.
Ne kasıyon abicim iste işte kızı.
Harbi amk ya!
Sanki biz onları kapıdan sopalarla kovucaz.
Allah Allah!
Ama şimdi lafını seçmeye çalışıyorda olabilir.Adamım günahını almayalım.
(Bu arada arkadaşlar Demon ve ailesi müslüman.Haberiniz olsun.Neysem hadi okumaya devam edin:))
"Evet Allah'ın emri peygamber-"
Gabriel beyin lafını bölen şey Eren'in çalan telefonuyla kesilmişti.
Herkesin bize dönmesiyle elimi anlıma vurdum.
Biz niye hep rezil oluyorduk?
-----------------------------------------------------------
590 kelime
Evett bitti
Kendinize iyi bakın<3
Görüşürüzzz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eniştemin Abisi-bxb
Teen FictionMir canı sıkıldığı telefondan birini işletmeye karar verir.Mesajlaşmalarda onun bir mafya olduğunu anlar. Daha sonra ise onu ablasının kız istemesinde görür.Mir'in yazdığı adam Demon onun eniştesinin abisidir. (Açıklama yazmakta iyi değil o yüzden b...