3. Rész

93 5 0
                                    

Este hajnali 3-ig sorozatoztam JJ-el úgy hogy reggel ébresztőre keltem amit 10-re állítottam.
-Mi a...-kelt fel JJ is-Bella...miért állítottál ébresztőt?-kérdezte álmos hanggal ami rettentően cuki volt. Na ja sorozatozás közben mind a ketten bealudtunk és olyan hajnali 5-kor felkeltem arra hogy, még mindig megy a sorozat szóval kikapcsoltam és vissza aludtam.
-Mert délben a plázába kell mennem-mondtam.
-Hát jó-ült fel.
-Mikor aludtam el?-kérdeztem miközben én is felültem.
-Olyan hajnali 2 óra körül-gondolkodott JJ.
-És te?-néztem rá.
-Nem sokkal azután én is bealudtam. De igazából fél háromkor vettem észre hogy már alszol-mondta-a mellkasomon feküdtél
-Jajj de jó-kászálódtam ki amikor is észre vettem hogy ugyan abban a ruhában vagyok mint tegnap.
-JJ kimennél amíg átöltözök?-kérdeztem.
-Persze baby-mosolygott rám és elhagyta a szobámat. Én felvettem egy fekete sport rövid nadrágot és egy fekete krop topot amin 2 csontváz kéz volt ami így nézett ki:

 Én felvettem egy fekete sport rövid nadrágot és egy fekete krop topot amin 2 csontváz kéz volt ami így nézett ki:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

és egy fekete fehér kockás bő inget. A világos barna enyhén hullámos hajamat kifésültem és hagytam kiengedve. Húztam egy kis tus vonalat kentem fel egy kis szempilla spirált és szájfényt. Be parfümöztem magam és készen is voltam.
A sminkem:

-Jó reggelt-jöttem ki a szobámból miközben felmentem az Instagramra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Jó reggelt-jöttem ki a szobámból miközben felmentem az Instagramra. Megláttam hogy Sarah kitett rólam és JJ-ről egy képet miközben alszunk.
-Jo reggelt-köszönt ki Sarah a konyhából-Csináltam palacsintát!-hozott ki egy nagy tányért amin sok palacsinta volt egymásra rakva-Ki kér?-mutatta körbe.
-Én igen de miért posztoltál ki rólunk egy képet?-mutattam meg a telefonomon megnyitott instagramot.
-Ó hát mert olyan nagyon cukik voltatok-mosolygott rám Sarah.
-Ja biztos na mindegy-ültem le az asztalhoz és vettem egy palacsintát és bele haraptam.
-Palacsintát érzek?-kérdezte John B miközben kijött a szobájából-hú de fekete fehér ma valaki-nézett rám.
-Nem is iga...-kezdtem de magamra néztem és rájöttem hogy, igaza van-na jó igazad van de hát most ez a hangulatom-vontam meg a vállam miközben a bátyám oda jött hozzám és megölelt.
-Amúgy jól áll a fekete hugi-kacsintott rám és vett egy palacsintát amibe bele harapott-finom-mondta és megcsókolta Sarah-t.
-Jó reggelt-jött ki Kie a szobájából.
-Gyere van palacsinta-mondta Sarah és Kie is elvett egyet.
-Finom-jegyezte meg. Miután mindenki evett és jól lakott leültünk a kanapéra TV-t nézni. 11-kor én elvitettem magam John B-vel a plázához.
-Amúgy miért is kell ide jönnöd?-kérdezte.
-Találkám van-néztem rá.
-Kivel?-nézett körbe hátha meglátja.
-Megtennéd hogy, nem kérdezősködnél annyit?-kérdeztem vissza.
-Oké hugi nyugi-nézett rám.
-jó-bólintottam és kiszálltam.
-Majd hívj ha érted kell jönnöm. Amúgy biztos ne maradjak itt veled?-kérdezte.
-Nem köszi megoldom-mosolyogtam rá-Sziaaa-integettem.
-Lehet hogy, inkább itt maradok a parkolóban a biztonság kedvé...-kezdte.
-Csak menj el!-vágtam közbe.
-Jó oké szia-mondta és elhajtott. Miután teljesen elhagyta a pláza területét bementem hogy, körülnézzek. 11:40 volt úgy hogy, még bementem a H&M-be körül nézni amikor is valaki rám köszönt.
-Szia-hallottam meg Topper hangját.
-Szia-fordultam meg-Hát te? Hogy hogy itt?
-Ja csak épp bejöttem amikor megláttalak itt úgy hogy bejöttem-tárta ki a karját.
-Oké-mondtam.
-Tetszik ez a póló?-kérdezte megnézve a rózsaszín pántos toppot.
-Aha, nem rossz-néztem én is rá.
-Próbáld fel ha megtetszik megveszem neked-mosolygott rám.
-Tényleg?-kérdeztem.
-Aha, neked bármit-vakarta meg a tarkóját. Fúj na mindegy legalább nem nekem kell fizetnem.
-Oké-mosolyogtam rá és elvittem az öltöző fülkébe egy darabot az én méretemben. Amikor felvettem kimentem megmutatni Toppernek is.
-Milyen?-kérdeztem.
-Hát ez...nagyon szép-nézett végig rajtam-Tetszik?
-Aha-mondtam.
-Oké megveszem neked-nézett rám.
-Köszi-mentem vissza az öltözőbe. Mielőtt kimentem volna vettem egy mély levegőt.
-Szeretnél még nézni ruhákat?-kérdezte.
-Lehet?-néztem rá.
-Persze-mosolygott.
-Oké-vontam meg a vállam és elmentem nézni még ruhákat. Végül vettünk még egy világoskék szaggatott bő farmert és egy cipzáras fekete pulcsit.
-Éhes vagy?-néztem Topperre.
-Nem annyira te?-kérdezte.
-Nem annyira-gondoltam át.
-Na jó Bella bocsi de ez nagyon fura. Olyan mint ha nem éreznéd magad jól. És nagyon erőltetettnek néz ki minden-mondta.
-Ahhj sajnálom de tudod én sneci vagyok te meg flúgos! Én egy olyan helyen nőttem fel olyan emberek közt akik utálják a flúgosokat és nem csoda hogy, én is utálom őket! És csak azért jöttem el hogy, megtudjam hogy, mit akarsz ennyire tőlem! Semmi másért! Nem akarok megbízni a flúgosokban mert félek hogy, kihasználnak engem! És most hogy, ennyire kedves vagy velem már nem tudom hogy, mit higgyek a flúgosokról! Ez nem az én világom ez az egész olyan ismeretlen! Nem tudom hogy, a flúgosok hogy buliznak mi teszi boldoggá őket mert eddig azt hittem hogy a pénz és hogy ti 0-24 golfoztok és a polotikáról beszéltek meg vertek minket! Azt hittem hogy egy sznob nép vagytok akik nagyon nem kedvesek! És most már nem tudom hogy mit higgyek és félek elmondani az igazat hátha valami rosszat mondok amivel tönkre teszem az egészet!-adtam ki magamból mire Topper a kis seggfej elkezdett röhögni-most mivan?
-Tényleg ezt hiszed rólunk?-kérdezte mire bólintottam-nos akkor nagyon félre ismertél minket.
-nem is ismerlek titeket!-értetlenkedtem.
-Most nem ez a lényeg! Tudod nekem elmondhatod az igazat! Esküszöm hogy, nem használlak ki oké?-nézett rám kérdőn.
-Oké-mondtam-Megyünk a New Yorkerbe?
-Menjünk-mosolygott rám Topper mire én is elmosolyodtam. Vettünk még pár sport toppot bár nem sportolok de valamikor majd biztos jól jön plusz Toppernek van pénze szóval mér ne? Vettünk még pár rövid nadrágot és egy hosszú nadrágot is.
-Mostmár éhes vagy?-kérdezte Topper.
-Aha te?-néztem rá.
-Én is-nézett körbe a kajáldáknál-Mit akarsz enni?
-Uuu KFC!-mutattam az említett helyre.
-Menjünk-egyezett bele. Kaja után még elmentünk nézelődni és Topper tényleg mindent megvett nekem amit csak akartam! Úgy hogy lettek új ruháim, ékszereim pár smink cucc és egy új telefon tokot is kaptam tőle. Délután 3 óra körül Toppernek el kellett mennie mert találkozója volt Rafe-el úgy hogy én felhívtam a bátyámat hogy jöjjön értem és ameddig vártam rá Sarah-val üziztem.

Bellácskahhh💅🏻✨🌷💕: Szia
Sarahcskahhh💋🪐🌹💞: Milyen volt a randi?
Bellácskahhh💅🏻✨🌷💕: ez nem randi volt!
Sarahcskahhh💋🪐🌹💞: Jó jó
Bellácskahhh💅🏻✨🌷💕: Mindegy, az a lényeg hogy egész jó volt, igazából szuper kedves volt velem és kiderült hogy szeret és mindent megvett nekem amit csak akartam.
Sarahcskahhh💋🪐🌹💞: Jajj ne! Maradt még pénze?😂
Bellácskahhh💅🏻✨🌷💕: 🙄 igen amúgy maradt😂 de lett sok új ruhám és smink cuccokat is kaptam meg ékszereket és egy új telefon tokot is kaptam!
Sarahcskahhh💋🪐🌹💞: uuu majd mindent mutass meeeg
Bellácskahhh💅🏻✨🌷💕: oké amúgy is azt terveztem! Minden ruhát felpróbálok és megmutatok nektek meg még a többi dolgot is de most mennem kell mert itt van John B.
Sarahcskahhh💋🪐🌹💞: oké siessetek puszi szia
Bellácskahhh💅🏻✨🌷💕: szia 😘
Gyorsan elraktam a telómat a zsebembe és betettem a cuccokat hátra aztán beültem a bátyám mellé előre.
-Mi ez a sok cucc és honnan volt neked ennyi pénzed hogy mindent megvegyél?-nézett hátra aztán rám.
-egyszerű! Nem én fizettem!-vontam meg a vállam.
-Akkor ki?-kérdezte.
-Kevesebb duma több vezetés! A csajok várnak rám hogy, megmutassam az új cuccokat!-mondtam.
-Jó de csak figyelmeztetlek hogy ha egy flúgossal kavarsz akkor annak súlyos következményei lesznek de nem csak a cut-on hanem a figure eight-en is!-nézett rám ,szigorúan'.
-Oké oké!-forgattam meg a szemem-beismerem hogy, egy flúgossal voltam de ígérd meg hogy, nem mondod meg a többieknek!-fordultam felé.
-Megígérem!-nézett a szemembe.
-Tesó ígérettel!-mondtam mire sóhajtott és kiszállt így hát én is kiszálltam.
-Megígérem hogy, nem mondom el senkinek a mocskos titkodat mert mi vagyunk a Routledge testvérek és megbízunk egymásban-mondtuk egszerre a mondókát közben pedig a mozdulatokat is csináltuk. Ez olyan mint a titkos pacsi amit a legjobb barátnők csinálnak csak mondókával együtt és ezt a snecik közül mindenki tudja hogy, ez a mi ígéretünk. Miután ez megvolt visszaszálltunk a Twinkie-be és az út további részében egész végig megállás nélkül beszélgettünk úgy általában mindenről. Csak úgy csapongtunk a témákban ami miatt egészen rövidnek tűnt az út. Bár igaz hogy, 40 perc volt, nem fél óra mivel egy kanyarnál eltévedtünk. De az a lényeg hogy, haza értünk és a bátyám segített bevinni a sok szatyrot.
-Végre már hogy, itt vagytok-futott oda hozzánk Sarah és elvette azokat a szatyrokat amiket John B hozott. Kie már a szobámban volt mivel kiderült hogy, miután elköszöntem Sarah-tól írásban feljöttek.
-Oké mutasd miket vettél-nézett rám izgatottam Kie.
-Nem én vettem, de oké-vontam meg a vállam.
-Én tudom hogy, ki vette-mosolygott mindent tudóan Sarah.

~JJ szemszöge~

-Na mivolt?-kérdeztem.
-Mire érted?-ment be a konyhába John B.
-Kivel volt Bella és miért hozott haza ennyi cuccot?-magyaráztam meg.
-Nem mondhatom el-vonta meg a vállát.
-Tesó ígéret?-kérdezte Pope.
-Aha-jött vissza három sörrel és mindkettőnknek adott egyet.
-Ne már John B, haver mond már el!-kértem.
-Figyi, nekem se mondott sokat-vonta meg a vállát.

Pogue Princess💕Where stories live. Discover now