8. Rész

60 4 0
                                    

Reggel mikor felkeltem JJ már nem volt a szobájában. Tegnap este már annyira fáradt voltam hogy, itt aludtam el. Kikászálódtam az ágyból és lementem. A nappaliban megtaláltam a bátyámat.
-Jó reggelt hugi-jött oda hozzám és megölelt.
-Jó reggelt-öleltem vissza és szívem szerint el se engedtem volna még 1 óráig. Nagyon fontos nekem a bátyám. Ő a biztos pont az életemben. A legbiztosabb-JJ hol van?-néztem fel rá.
-Itt vagyok baby mondjad-jött ki a konyhából JJ egy sörrel a kezében.
-Uuu kávézunk-röhögtem és felültem az asztalra. Kivettem JJ kezéből a sört és bele ittam.
-Bella már mondtam hogy, ne ülj fel mindenféle szarra! Arra való a szék!-mondta John B-Szállj le!
-Nem-ráztam meg a fejem vissza tartott röhögéssel és megint bele ittam a sörbe. JJ előttem állt és kivette a kezemből hogy, ő is tudjon inni. Felváltva ittuk.
-JJ kérlek szedd le onnan a húgomat köszi-mondta és vissza ült a kanapéra miközben JJ csak úgy felkapott én meg röhögve öleltem át hogy, ne essek ki a kezéből. Így magasabb voltam nála és rátettem a fejem a fejére. Bele ittam a sörbe aztán meg JJ csak úgy elengedett az egyik kezével, de még nem estem ki mert a másikkal megtartott. Kivette a kezemből a sört és bele ivott én meg közben mosolyogva a haját birizgáltam.
-Cuki vagy így-mosolygott miközben letette a kanapé előtti kis asztalkára a sört aztán meg mind a kettő kezével tartott.
-Köszi-mosolyogtam vissza rá és megint megöleltem.
-Na jó JJ engedd el-Állt fel John B-nem zavar hogy, konkrétan a húgomat tapizod miközben a fejedet a melleihez teszed?-fogott meg engem és kivett JJ kezéből aztán meg csak úgy ledobott a kanapéra. Komolyan mint ha egy tollpihe lennék.
-Igazából haver nem zavart egyáltalán nem sőt észre se vettem addig amíg nem mondtad-húzta JJ a bátyám agyát.
-Ó dehogyisnem!-röhögött John B.
-Na jó fiúk én felmentem átöltözni-mondtam és felmentem JJ szobájába.
-Az nem a te szobád!-kiáltott fel a bátyám.
-Tudooom!-kiabáltam vissza-csak a telómért jöttem-mutattam fel a telefonomat miközben átmentem a szobámba. Úgy gondoltam hogy, mivel ma nem terveztünk sehova menni ezért felvettem egy fekete rövid nadrágot és egy fekete haspulcsit.
A szett:

 A szett:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Figyu....-mentem le a lépcsőn-Utálom a hajam!-fogtam meg egy tincset.
-Miért? Gyönyörű a hajad!-kacsintott rám JJ mire a bátyám gyilkos tekintetekkel pásztázta.
-Amúgy meg JJ-nek igaza van. Tényleg szép a hajad miért utálod?-nézett rám a bátyám.
-Túl hosszú-vágódtam le a kanapéra.
-Akkor vágd le-vonta meg mosolyogva a vállát John B.
-Ja le akarom de magamnak nem szeretném mert hátul lehet hogy, nem lesz egy szintben-mondtam szomorúan.
-Szerintem hívd fel Sarah-t és Kie-t hogy, jöjjenek segíteni-tanácsolta JJ.
-Ők most együtt lógnak a plázába de azért megkérdezem-vontam meg a vállam.
-Nélküled?-nézett rám a bátyám mire bólogattam.
-Hát ez faszság-mondta ki őszintén a véleményét JJ.
-Nem nem az! Velem is volt olyan hogy, csak Sarah-val vagy Kie-vel lógtam-néztem rájuk felváltva.
-De téged akkor sem hagyhatnak ki!-ült le mellém JJ és átkarolt.
-Nem baj ha kihagynak! Nem zavar-hajtottam a fejem a vállára.
-Srácok...-nézett maga elé a bátyám-Mondjátok már meg...-fordult felénk-ti együtt vagytok?-mutatott először JJ-re aztán meg rám.
-Mivan? Nem! Dehogyis!-húzódtam odébb azonnal és ránéztem JJ-re aki csalódottan nézett rám. Na basszus Bella ezt jól megoldottad.
-Nem-rázta meg a fejét és kiment a konyhába.
-Értem-mondta kínosan a bátyám.
-Kösz hogy, megkérdezted-néztem rá és felmentem a szobámba-Bassza meg!-ugrottam fel az ágyamra mert magasított. A telefonomból kikerestem Sarah nevét és felhívtam.
-Szia csajszi mizu?-szólt bele boldogan miután felvette.
-Szia-köszöntem szomorúan.
-Mi a baj?-kérdezte azonnal.
-Senki nem hall engem?-kérdeztem.
-Nem-mondta mire elmeséltem a tegnap délutánt és a ma reggelt-Hát ez gáz!
-Az-bólogattam-Éppen ezért szeretném levágni a hajamat hogy, arra a pár percre másra figyeljek.
-Kie szeretnél fodrászkodni?-kérdezte Sarah.
-Bella az?-hallottam Kiara hangját.
-Aham-mondta Sarah.
-Oda adod?-kérdezte én meg hallottam ahogyan Sarah átadja a telefonját-Blpp-adta ki ezt a hangot Kie a mikrofonhoz közel.
-Blpp-válaszoltam vissza fojtott röhögéssel.
-Neked kell levágni a hajadat?-kérdezte.
-Aha-bólogattam.
-Mire várunk már? MENJÜNK!-örvendezett. Fél óra múlva már meg is érkeztek. Egy nagy olló szettel.
-Az úgy minek?-röhögtem.
-Ne beszélj annyit! Csak gyere!-rángattak be a fürdőbe.
-Meddig akarod?-kérdezte Kie mire megmutattam. A hajam most majdnem a hátam közepéig ér.
-Olyan sokat?-nézett rám Sarah mire bólintottam-Biztos?
-Csak csináljátok! Ha nem tetszik akkor az az én hibám lesz-kértem.
-Oké-mondta Kie és ránézett Sarah-ra. Mikor össze találkozott a tekintetük bólintottam és behoztak egy széket. Leültem a székre és bele néztem a tükörbe.
-Csináljuk-mosolyogtam rá Sarah-ra a tükörből.
-Csináljuk-mosolygott vissza és Kie-re nézett.
-Most azt várjátok hogy, én is azt mondjam? Mert nem fogom-röhögött.
-Na jó kezdjük-bólintott Sarah. Rá tettek a vállamra egy törölközőt és hátra hajtottam a fejem hogy, a hajam lelógjon. Sarah megfogta a zuhany rózsát, Kie meg tartott a hajam alá egy vödröt és elkezdték megmosni. Miután kész volt kifésülték a hajam és Sarah megfogta az ollót.
-Készen állsz?-nézett rám mire bólintottam és mégegyszer megfésülte a tincset de ezúttal megállította a kijelölt méretnél és levágta. Már nincs vissza út. A végén elöl kettő tincset még rövidebbre vágott. Megszárították a hajamat ami enyhén hullámos volt már szinte egyenes.
-Úristen-fogtam meg sokkosan-Ehhez még nem szoktam hozzá.
-Kurva jól néz ki-nézegette Kie is.
-Látszik hogy, ki csinálta-dobta hátra a haját Sarah mire elröhögtük magunkat.
-Te esküszöm profi vagy!-néztem hátra rá.
-Várj még nem végeztünk!-fogta meg a fejem és előre fordította-be göndörítjük-fogta meg a haj sütő vasat és felcsavart egy nagyobb tincset-Nem lesz annyira nagyon be csavart-mondta és már el is engedte. A hajam már csak a vállamig ért. Ugyan ezt megcsinálta a többivel és a végén meg kicsit kihúzogatta a becsavart hajamat-Kész is-mosolygott. A hajam most kb a nyakamig ér de amikor Sarah nem csavarta be akkor a vállamig ért.
-Ez nagyon illik hozzád Bella!-mondta Kie.
-Imádom!-mondtam-Kösziiii-álltam fel és megöleltem őket. Gyorsan össze pakoltuk a cuccokat és kimentünk.

Pogue Princess💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz