Az este tök jó volt. Egyszer megölt engem egy zombi én meg nem vettem észre hogy ott van JJ meg legyilkolta miközben azt mondogatta hogy az én barátnőmet nem ölheti meg senki de én téged igen kis köcsög. Én meg jót nevettem ezen. Egész végig Jayg ölében ültem ő meg átkarolva engem fogta a kontrollert. Mikor már kezdtük kicsit megunni elmentettük és kiléptünk. Mikor mindent elpakoltam JJ megfogva a kezem magához húzott és megcsókolt. Én azonnal vissza csókoltam és felültem rá. JJ levette a pólómat és megszakítva a csókot kérdőn nézett rám mire elkezdtem bólogatni.
-Igen-mondtam suttogva mire elmosolyodott és megfogva a csípőm leemelt magáról és az ágyra fektetett. Ményen néz a szemeimbe és megcsókol. Minden egyes porcikámat végig csókolja és mind tele érzelemmel. Ahogy leveszi a bugyim végig a szemembe néz vagyis szeretné tudni biztos akarom-e. Bólintok és rá mosolygok. Elkezdi csókolgatni a combom belső részét és egyre beljebb megy édes ajkaival. Csak úgy érzem a forróságot alul, menten elolvadok. A szobában csak halk nyögések hallatszódnak. JJ nagyon tudja mit csinál. Harmadjára közelítek az orgazmushoz. Nem tudom mióta csinálja de már én esküszöm lefáradtam. Amint újra kielégít alig tudom vissza fogni a hangom.
-Halkabban hercegnőm-most már mellettem fekszik és úgy csókolgat.
-Nem fáradt el a nyelved?-mosolygok rá.
-még bírna 2 menetet-mondta-Nem fagy fáradt?
-De-bólintok csukott szemmel.
-Akkor aludjunk-suttogja.
-Oké de előtte felveszek egy pólót-másztam ki az ágyból.
-Vedd fel az enyémet az úgy is jobban áll-kacsintott rám mire mosolyogva felvettem az ő pólóját. Ezt követően vissza bújtam az ágyba ahol JJ karjai úgy öleltek mint aki sosem akar elengedni. Egyszerűen csodás érzés. Végre velem van az az ember aki mindenben mellettem állt, mindig segített, a legjobb barátom volt most pedig annál is több.
-Szeretlek-suttogja miközben bele puszil a hajamba. Még szerencse hogy nem látja az arcom mert fix vörös vagyok.
-Én is szeretlek-mondom mosolyogva miközben a vállába fúrom a fejem.
Reggel arra keltem hogy JJ mellettem fekszik és pörgeti a TikTok-ot.
-Jó reggelt-néz rám mosolyogva.
-Jó reggelt-hajoltam oda hozzá és adtam egy puszit a szájára. Ki akartam mászni az ágyból de JJ megfogva a kezem vissza húzott és hosszasan megcsókolt. Oda lépve a szekrényemhez elkezdtem a ruháim közül válogatni. Kivettem egy fekete krop toppot és egy sötét kék bő farmert.A toppnak a zipzárját egy kicsit lehúztam. A hajamat kifésültem és kiengedve hagytam. Sminknek csak szempilla spiráloztam. Mikor kész lettem rá néztem JJ-re aki tátott szájjal bámult rám.
-Mi az?-röhögtem.
-Kurva jól nézel ki-mosolygott rám végig nézve rajtam mire egy kicsit elpirultam.
-Köszi-tűrtem a fülem mögé egy tincset. JJ-el egymás kezét fogva mentünk le a konyhába és ameddig én csináltam a kávékat addig JJ a hátam mögött állt és a derekamat átkarolva a vállamra tette a fejét nézve hogy mit csinálok.
-Jó reggelt-köszönt JB mire rá mosolyogva vissza köszöntünk. Csináltam gyorsan gabonapelyhet magunknak és vissza mentünk a szobámba. Miközben ettük a reggelinket arról beszélgettünk hogy mit csináljunk ma.
YOU ARE READING
Pogue Princess💕
FanfictionBella Routledge vagyok, John B húga. Ismerem a sneciket kiskorom óta, JJ a legjobb barátom volt de most minden megváltozott ami sok drámát is hozott magával...