-Kérlek mondj valamit-folyt le egy könnycsepp az arcomon-Kérlek...-suttogtam alig hallhatóan.
-Tudod...-kezdet bele mire felnéztem rá-nem örülök neki...sőt szívem szerint meg is verném azt a seggfej flúgost mert egy bunkó faszfej volt hozzád...de mi mindig mondtuk hogy flúgosok leszünk meg hogy full flúg és örültünk annak. Neked...meg lett egy lehetőséged hogy megnézd milyen is az az élet...megértelek hogy nem hagytad ki...-nézett rám én meg megkönnyebbülten sóhajtottam fel és megöleltem.
-Köszi-suttogtam miközben a fejemet a mellkasába fúrtam és mélyen beszívtam az illatát. Imádom...
-nekem most mennem kell-tolt el magától és mélyen a szemembe nézett.
-oké-bólintottam mire megpuszilta a homlokom és elment. Elővettem a telefonomat és elkezdtem még csinálni TikTok videókat. Aztán meg felmentem instára és megnézegettem az érdekes emberek storyait és kitett képeit. Valaki a suliból tett ki képet storyba. Na igen...nem mondtam de elkezdődött az iskola. De mi...hát... szokás szerint lógunk. Sötétedésig beszélgettem a lányokkal a hajóban meg néha a bátyám és Pope is csatlakoztak. JJ-t azóta nem láttam amióta beszélgettünk. Bementem a házba és felmentem a szobámba. Elő vettem egy új pizsamát és elmentem zuhanyozni. Mikor kész voltam betettem a mosásba a régit és vissza mentem a szobámba.JJ pulcsiját is betettem a mosógépbe ezért nem tudtam azt felvenni. Beérve a szobámba befeküdtem az ágyamba és bekapcsolva a Netflix-et elindítottam halkan egy sorozatot. Miközben bámultam a TV kijelzőét sok mindenről gondolkodtam aztán egyszer csak jött egy üzenetem. Gyorsan elvettem a szekrényről hogy megnézzem ki írt hátha JJ de nem ő volt.
Rafe Cameron: kis kurva
Megforgatva a szememet nem is méltattam válaszra egyszerűen letiltottam. Biztos Topper elmondta a saját verzióját a történtekről. Épp vissza tettem a telómat a könyvemre amikor is kopogtak és bejött rajta JJ 2 piát fogva a kezében.
-Ki akar bulizni?-kérdezte becsukva az ajtót és a szobám közepén pózolva felmutatta a 2 piát én meg röhögve lefotóztam őt. Ezt meg kellett örökítenem.
-Mindenképpen én-mentem oda hozzá és kivettem az egyik vodka-t a kezéből. Felnyitva egyből bele ittam és leülve az ágyamra mégegyszer bele ittam.
-Hogy hogy így iszol?-ült le a földre JJ (de nem tudom hogy miért) és neki dőlt az ágyamnak. Elővettem a telómat és megmutattam a Rafe-től kapott üzenetemet.
-Megverem-jelentette ki JJ.
-Ne...nem szükséges-ráztam meg a fejem és leültem mellé.
-Nem értem mi bajuk veled-nézett rám mire kivette a kezemből a piát és ő is bele ivott.
-Én sem-vontam meg a vállam-mondjuk a bulin leszóltam az exét és úgy mentünk el Sarah-val hogy bemutattam neki mármint Toppernek nem Sarah-nak-mosolyogtam.
-Jól tetted megérdemelte-igott bele mégegyszer. Aztán elkezdtünk több dolgokról is beszélgetni. pl. a sorozatról ami éppen ment. Vagy 5 percig bámultuk utánna a képernyőt ahol éppen egy random csaj beszélget egy random pasival. Nem tudom hogy miről szól. Aztán meguntuk és elrohogve magunkat elkezdtünk horror filmekről beszélgetni. Aztán valahogy áttértünk hogy milyen nagy hülyeségeket csináltunk kis korunkban. Közben egyre jobban fogyott a vodka. Egy üres üvegnél fogtuk a másik üvegét és megpróbáltunk felállni. Elkezdtem már érezni egy kicsit a hatását. Esedezve ugyan de kitudtunk mászni az ablakon át a tetőre. Leülve tovább ittunk és egyre jobb lett a hangulat. A szobámból kissé kiszűrődött a lila led fény és a TV villogása.
-Olyan szépek a csillagok-feküdtem el.
-Ja-mondta miközben engem bámult-gyönyörű-suttogta miközben én ránéztem és kitört belőlem a röhögő görcs. JJ csak furán bámult rám én meg részegesen röhögtem mint egy félőrült. Miután abba hagytam kikaptam a kezéből a vodkát és bele ittam. Egyre részegebb lettem. Ahogy JJ is.
-Mindjárt elfogy-mutattam fel a félig üres üveget miközben elhúztam a számat.
-Ja-nézte JJ és ő is bele ivott-Bella...szeretlek-nézett rám miután elfogyott az egész üveg.
-Én is téged-mondtam miközben bemásztam az ablakon. Vagy is hát próbáltam de nem tudtam ezért konkrét be gurultam a szobámba. Mire fel álltam és megfordultam JJ már bent állt a szobámban és bele nézve a szemembe egyből megcsókolt. Én viszonoztam a csókját JJ meg ledöntött az ágyba és felém mászott. Folytattuk a csókolózást JJ meg levette rólam a pólót és elkezdte a nyakamat kiszívni. És egyre lejjebb ment. Én is gyorsan levettem róla a pólót és végig simítottam kidolgozott testén. Már a nadrág is lekerült rólam amikor is szóltam JJ-nek hogy hagyjuk abba.
-Csináltam valamit?-kérdezte mire egyből megráztam a fejem és felültem.
-Csak...én még soha nem csináltam és nem tudnánk egy kicsit várni? Nem baj?-kérdeztem félve a választól.
-Nem baby! Persze hogy nem baj! Ha várni akarsz én várok rád. Bármeddig-csókolt meg ami egy kicsit elhosszabbodott a végén meg már levegőért kapkodva váltunk el egymástól. JJ befeküdt mellém én meg a mellkasára hajtottam a fejem.
-Kinézted ezt belőlem?-kérdeztem hirtelen.
-Mármint mit?-kezdte el simogatni a hajam JJ.
-Hogy még szűz vagyok-mondtam felemelve a fejem.
-őszintén néha úgy tűntél mint ha már túllennél az elsőn de néha meg nem-gondolkodott.
-Hát mostmár tudod hogy nem-mosolyodtam el és újból megcsókoltam JJ. Felmászva rá tovább csókolóztunk végül megint levegőért kapkodva váltunk el.
-Egész életemben erre vártam-mosolyodott el JJ részegesen.
-Segg részegek vagyunk és holnap úgy se fogunk semmire se emlékezni-vontam meg a vállam és újból megcsókoltam. Egy darabig ezt csináltuk-egyszerűen nem tudok betelni veled de közben meg mindjárt bealszok-ásítottam és egy utolsó csókot nyomva a szájára lemásztam róla és újjból mellé feküdve a mellkasára hajtottam a fejem.
-Jo éjt-suttogta JJ engem meg elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Pogue Princess💕
FanfictionBella Routledge vagyok, John B húga. Ismerem a sneciket kiskorom óta, JJ a legjobb barátom volt de most minden megváltozott ami sok drámát is hozott magával...