Amikor a lányok felkeltek megbeszéltük hogy megcsináljuk a körmeinket. Mert unatkoztunk. Felvettem egy fekete haspólót és egy fejete tapadós szoknyát és megcsináltam a sminkem ami egy egyszerű szempilla spirál és tus volt. A hajamat pedig fel tűztem egy fekete csattal.
A szett:A sminkem:
A hajam:
Mikor kész lettem elmentünk a körmöshöz ahol egyesével megcsinálták a körmeinket. Nem akartuk nagyon hosszúra mert az már tényleg túlzás lenne. Mind a hármunknak ugyan olyan lett csak más színekben.
Ilyesmi lett csak nekem fekete csillagokkal Sarahnak fehérrel Kie-nek meg barna.
-Ja amúgy JJ-el együtt vagyunk-mondtam a lányoknak mikor mentünk vissza fele.
-Jó hogy mondod igazából nagyon nem tűnt fel nekünk amikor előttünk faltátok egymást-röhögött Kie.
-Ja tudod ez csak a szoki de most már tudjuk hogy valójában együtt vagytok-hülyült tovább Sarah mire elröhögtem magam.
-Már azon gondolkodtunk hogy mikor mondod el végre-mosolygott rám Kie.
-Bocsi-röhögtem velük együtt aztán mind a hárman csöndben emésztettük a dolgokat aztán Sarah megszólalt.
-Úristen! Te együtt vagy JJ-el!!!!-mondta mint ha most esett volna le neki.
-ÚRISTEN TE EGYÜTT VAGY JJ-EL!!!-vigyorgott Kie mire én is mint ha most esett volna le tátott szájjal bámultam az utat miközben vezettem. Aztán egy kis csend után mind a hárman egyszerre kezdtünk el sikítani utánna meg röhögni.
-Amúgy amikor először mentem be ugye a bátyáddal akkor JJ ölében ültél és ott dumáltatok meg röhögtetek és csikizett téged meg így nagyon elvoltatok egymással és azt hittem hogy együtt vagytok aztán megkérdeztem John B-t és mondta hogy nem vagytok együtt én meg csak ez a MIVAN???-storyzott Sarah nevetve.
-Akkor tényleg kicsit több látszódott mint barátság-helyeselt Kie én meg vissza emlékezve megvontam a vállam.
-Hát...én már azt megszoktam szval nekem nem volt fura-mosolyogtam-megérkeztünk-állítottam le a Twinkiet.
-sziasztok-köszönt Kie mire megjelent JJ és egyből oda jött hozzám.
-Szia-köszönt mosolyogva.
-Szia-néztem fel rá ő meg közelebb hajolt hozzám de én el fordítottam a fejem mire kérdőn nézett rám én meg vissza fojtott nevetéssel néztem rá és felemelve a kezem jeleztem neki hogy a barátság pacsinkat akarom vele megcsinálni. Végül elértem a célom és lepacsizott velem én meg felröhögtem és megfogva az arcát megamhoz húztam és megcsókoltam. JJ azonnal vissza csókolt én meg bele mosolyogtam.
-Milyen lett?-kérdeztem kissé elpirulva megmutatva a körmömet.
-Olyan...Bellás-mondta megnézve mire elröhögve magam bementem a nappaliba.
-Jó újra látni titeket-mondta Sarah mire elmosolyodtam.
-Csá-köszöntem Pope-nak és lepacsiztam vele.
-Szia hugi-ölelt meg JB.
-Sziusss-öleltem vissza.
-Muti a körmöd-fogta meg a kezem-Bellás lett
-Nem is tagadhatnátok hogy legjobb haverok vagytok-mosolyogtam JJ-re és JB-re felváltva mutatva.
-Ez van baby! Hozzá kell szoknod-karolta át a derekamat aztán egy kicsit lejjebb csúszott a keze a csípőmre.
-Jayg fel jössz velem sorozatozni?-fordultam felé mire elkezdett bólogatni. Felérve a szobámba elő vettem egy bő pólót és egy fekete hosszú nadrágot.Mikor lemostam a sminkem és szétszedtem a hajam vissza mentem a szobámba ahol JJ már póló nélkül félig fekve az ágyamon és Netflixen keres valami sorozatot.
-Még így is sexy vagy-mosolygott végig nézve rajtam mire beugrottam az ágyamba és beülve az ölébe rá dőltem.
-Mit találtál eddig?-kérdeztem.
-Még semmit-mondta mire kiszedtem a kontrollereket a fiókomból és felé fordulva felmutattam mire ő mosolyogva kikapcsolta a Netflixet. Elindítva a Minecraft-ot létrehoztam egy új világot és beléptünk. Egészen estig játszottunk és építgettük a világunkat.
ESTÁS LEYENDO
Pogue Princess💕
FanficBella Routledge vagyok, John B húga. Ismerem a sneciket kiskorom óta, JJ a legjobb barátom volt de most minden megváltozott ami sok drámát is hozott magával...