1. Rész

137 5 0
                                    

-BELLA-ordibált a konyhából John B.
-Arghh...MIVAN?-kiabáltam miközben kijöttem a szobámból a telefonomat nyomkodva.
-Jo reggelt-mondta JJ aki a konyha pulton ült és egy sört ivott.
-Komolyan? 11-kor sör?-kérdeztem furán nézve rá.
-Kérsz?-nyújtotta felém.
-Aha mér ne-vettem el és bele ittam közben JJ meg vett egy ujjat és kinyitotta.
-Ti hülyék vagytok-röhögött John B és ő is bele ivott a sörömbe ami JJ-é volt azelőtt.
-Hali!-hallottuk Kiara hangját a bejárattól.
-Szia-öleltem meg.
-Csá-pacsizott le velem Pope.
-Szia-köszönt Sarah John B-nek és megcsókolták egymást.
-Szia-suttogta mosolyogva a bátyám.
-Oké szerelmes pár ellophatom a barátnődet és Kie-t?-kérdeztem de meg sem várva a választ megfogtam őket és behúztam a szobámba.
-Mizu?-kérdezte Sarah miközben becsukta maga mögött az ajtót.
-Mondjátok h nem ma van JJ szülinapja!-mondtam kétségbe esve.
-De-válaszolt Kie.
-Basszussss!-dőltem rá az ágyamra.
-Mond hogy vettél neki ajándékot-ült le mellém Sarah.
-Fogadjunk hogy nem-röhögte el magát Kiara miközben neki dőlt a falamnak.
-Hát nem! Kurvára nem! Arghhh-temettem a kezembe a fejem.
-Najo akkor öltözz fel és megyünk a plázába-mosolygott rám Sarah.
-oké-öleltem meg őt-köszi
-Kiara? Te jössz?-nézett rá.
-Flúgosokkal teli helyre?-kérdezett vissza fintorogva.
-Nyugi, tudom hogy, most nem lesz ott Rafe vagy akár melyik hülye haverja. Ma van valamilyen bulijuk-vonta meg a vállát Sarah.
-Gyerünk Bella siess öltözz már át-sürgetett Kie. Gyorsan felvettem egy Fekete bő farmert és egy fehér krop topot.
-Oké kész vagyok-mondtam miközben befejeztem a sminkemet is.
-Jó, nézz ide-mondta Sarah a parfümömmel a kezében és amikor oda fordultam hozzá befújt-büdös voltál-röhögött.
-Tényleg?-szagolgattam meg magam de a parfüm miatt nem éreztem-na mindegy is-vontam meg a vállam.
-Menjünk-mondta Kie-lassan 12 és mire oda érünk az is egy fél óra!
-Oké-kelt fel Sarah az ágyamról. Én gyorsan felvettem a vászontáskámat a földről amit tegnap csak úgy elhajítottam amikor haza értem. A plázában nagyon kevesen voltak ami pont jó volt mert akkor a boltokban sem kell sokat várni a fizetésnél.
-Na jó mit veszel JJ-nek?-kérdezte Sarah.
-Nem tudom-vontam meg a vállam.
-Cigi?-Kérdezte Kie.
-Nem-ráztam meg a fejem.
-Füves cigi?
-Nem
-Fű?
-nem
-Sör?
-nem
-akkor passz!-vonta meg a vállát Kiara.
-Én sem-mondta Sarah.

         ~fél óra múlva~

-Ez szerintem jó lesz-mutattam egy pulcsira.
-tökéletes lesz-nézegették a lányok. Miután megvettük a pulcsit elmentünk egy ékszerészhez és csináltattunk egy nyakláncot amiben egy közös képünk van JJ-el.
-Köszönöm ez szép lett-nézegettem a nyakláncot és felvettem-Itt biztonságosabb mint a táskámban.
-Oké most menjünk vegyünk egy kis sört aztán mehetünk-mondta Kie. Vettünk 5 db sört és aztán elmentünk a Bershka-ba mert Sarah akart venni magának egy nadrágot. Amint beértünk és megtaláltuk a rövidnadrágot Sarah elment felpróbálni. Mi Kiarával kint vártuk őt miközben mi is ruhákat nézegettünk amikor is ismerős hangokat hallottunk.
-Ugye ezek nem...?-nézett rám Kie de be se tudta fejezni mert megláttuk Toppert és Rafe-et. Bazdmeg!
-Gyere-mondtam neki és lehajolva a ruhák takarásában befutottunk az öltözőkhöz és észnélkül bementünk Sarahhoz de ő nem számított ránk ezért ijedségében felsikoltott. Én gyorsan befogtam a száját.
-Shhhh-tette az ujját a szája elé Kiara.
-Biztos hogy, buliznak a bátyádék?-kérdeztem elvéve a kezem miközben felálltam arra a kis székre Kie mellé.
-Igen. Nekem azt mondták-mondta Sarah-mer?
-Mert itt vannak a boltban!-mondtuk egyszerre Kie-vel.
-HOGY MI?-kérdezte Sarah kicsit hangosabban mint kellett volna.
-Shhhhh-szóltunk rá egyszerre. Sarah kinézett a függöny mögül és mikor vissza nézett ránk látszott rajta hogy nem érti.
-Láttad őket?-kérdeztem mire csak bólintott.
-Rafe, biztos hogy, itt van az a Routledge?-hallottuk Topper hangját.
-Azt mondtam a húgomnak hogy, bulizunk és elvileg ma van annak a mocskos snecinek a szülinapja! Hallottam ahogyan erről beszélnek-mondta Rafe.
-Mit akar ez tőlem?-suttogtam értetlenül.
-Passz-válaszolta Kie.
-Kihallgatott minket?-hitetlenkedett Sarah-de mégis mikor?
-Mivan ha már megvette az ajándékot? Végül is a pasija-hallottuk megint Toppert.
-JJ nem a pasim!-suttogtam kicsit hangosan mire Kiara befogta a szám.
-Gyere inkább menjünk itt látszólag nincsenek-mondta Rafe. Vártunk még egy kicsit mire Sarah kinézett és jelzett nekünk hogy, tiszta a terep.
-húzzunk innen-tanácsolta Kie mire oda mentünk a kasszához és kifizettük a nadrágot. Mielőtt véglegesen elhagytuk volna a plázát vettünk a KFC-ből karamellás shaket. Mikor haza értünk már 3 óra volt úgyhogy befutottunk a szobámba és szépen becsomagoltuk az ajándékokat.
-Boldog szülinapot Jayg-adtam át neki az ajándékokat.
-oh baby nem kellett volna-ölelt meg.
-De! A 17. szülinap az 17. szülinap! Szóval bontsd ki vagy én bontom ki!-mondtam neki.
-nem gondolod hogy ez egy kicsit nagy lesz rád?-nézegette röhögve a pulcsit.
-Nem magamnak vettem-mentegetőztem azonnal.
-ugyan már baby mindenki tudja hogy, a végén minden pulcsim nálad köt ki-mondta.
-Ez igaz-állt JJ oldalára a bátyám mire Pope csak bólogatott.
-Amúgy egész jól néz ki-mondtam én is.
-Hát ez meg mi?-vett ki egy kis dobozt a szatyorból és kinyitotta-Úristen! Ez mennyibe került?
-az mindegy-vontam meg a vállam-Tetszik?
-ez mostantól a kedvenc nyakláncom lett!-nyitotta ki és nézegette a képet-Köszi-mosolygott rám.
-Bármikor!-löktem meg egy kicsit mire szorosan megölelt engem.
-Gyertek ti is-néztem a többiekre mire mindannyian csatlakoztak.

Pogue Princess💕Où les histoires vivent. Découvrez maintenant