13. Rész

49 3 1
                                    

Az este még hajnali 1-ig buliztunk és játszottunk de nem csak felelsz vagy merszt. De ez az egész annyira fura! Mármint JJ szerint én lennék a legszebb?? De miért? Mi csak barátok vagyunk! De akkor miért vagyok most ennyire boldog? Miért érzek pillangókat a hasamban ha ránézek?
  ~Reggel~
Kurvára fáj a fejem és geci erre keltem! Megölöm magam. Na jó nem...vagy de? Hmmm...ezen még elgondolkodok. Úgy ahogy voltam a pizsamámban kiszálltam az ágyamból és lementem a konyhába. Persze hogy nincs itthon gyógyszer.
-Jó reggelt-jött ki mosolyogva Sarah a fürdőből. Frissen mosott és kifésült kóc mentes haj szép smink tiszta ruhák és élénk vidámság. Én meg mint ha egy zombi lennék vagy gyászolnék valakit és nem tudtam aludni este. Pedig tudtam. A hajam kócos táskák a szemem alatt és alig tudok sétálni. Ez egy kicsit kínos na mindegy.
-Szia-dőltem le a kanapéra arccal lefelé.
-Úgy festesz mint egy zombi-ült le mellém Sarah és elkezdte simogatni a fejem-Mi a baj?
-Azt hiszem hogy, itt robban szét a fejem annyira fáj + lehet hogy tetszik nekem JJ-mondtam ki mire elkezdet sikoltozni-Kuss-ültem fel villám gyorsan és fogtam be a száját-Normális vagy?-kérdeztem mire a nyelve hozzá ért a kezemhez fúj-Ezzel nem mész semmire-ráztam meg a fejem mire abba hagyta-Ha bárkinek is el mered mondani kinyírlak világos?-kérdeztem mire bólogatott-Kisujj eskü hogy, ha most elveszem a kezem befogod a szád és nem sikítasz és nem is mondod el senkinek amit hallottál?-emeltem a kisujjamat mire ő össze kulcsolta az övét az enyémmel-Jó kislány-mosolyogtam rá gúnyosan.
-Mi történt? Mesélj!-mosolygott rám.
-Nem tudom csak így amikor megcsókolt éreztem a pillangókat a hasamban! Az előtt is éreztem néha de a tegnapi csók óta mindig amikor rá néztem akkor kurva gyorsan vert a szívem meg a kicseszett pillangók-magyaráztam.
-Értem...-bólogatott és komoly arccal bámult maga elé aztán hirtelen rám vigyorgott-SZERETED ŐT-jelentette ki egy kicsit hangosabban mint kellett volna.
-Nem tudommm-ráztam a fejem.
-De én igen-bólogatott sejtelmesen-Meg kell néznünk hogy ma mi lesz a reakciód hogy, ha meglátod őt!
-Minek?-néztem rá furcsán.
-Hát hogy, tudjuk hogy, mit érzel valójában iránta-bólogatott.
-Okké-álltam fel és elmentem a konyhába készíteni magamnak egy kávét.
-Ki kéne találni neki egy titkos nevet!-jött utánam Sarah.
-Biztos hogy, nem! Kérsz kávét?-kérdeztem.
-Ja-bólintott-MANGÓ
-Mivan?-néztem rá furcsán.
-Mangó lesz a titkos neve-mosolygott.
-De nem akarom hogy, legyen titkos neve!-ráztam a fejem.
-Miért nem?-kérdezte.
-Mert az olyan mint ha szeretném őt! Csak azok adnak titkos neveket a fiuknak akik szeretik őket! JJ meg...csak egy barát-vontam vállat és oda adtam az elkészített kávét Sarahnak.
-Nem! Hülye vagy? A pillangók a szíved! Szereted! És ő is téged! Nem véletlenül csókolt meg!-vert fejbe.
-Na jó inkább hagyjuk-röhögtem miközben leültünk a kanapéra.
-Amúgy hogy csókol?-kérdezte mire azt az egy kortyot a kávéból kiköptem meglepettségemben-De most komolyan!
-Köszi most állhatok neki le takarítani az asztalt-tettem le a poharam.
-Te köpted le nem én!-védekezett.
-De ez a te hibád is!-hoztam ki a konyhából valamilyen szalvéta szerűséget és feltöröltem.
-Jó mindegy! Inkább válaszolj a kérdésemre-vigyorgott.
-Nem rosszul...sőt egész jól!-bólintottam miközben leültem mellé.
-Az jó-mosolygott.
-Úristen kurva jó volt azt hittem ott ájulok el gecire jól csókol-ábrándoztam.
-Tudtam hogy, szereted!-mosolygott rám-Mangóóót-szekált ezzel.
-Na jó! Lehet Mangó a neve-egyeztem bele mire Sarah vigyorogva bele ivott a kávéjába-finom lett
-köszi-ittam bele én is-És a bátyám hogy, csókol?-néztem rá.
-Kurva jól-mosolyodott el.
-Egyébként örülök hogy, te itt vagy neki!-néztem rá hálásan-Nagyon boldognak látszik!
-Tényleg?-kérdezett vissza.
-Igen-bólintottam és bekapcsoltam a TV-t.

Tudom ez most elég rövid rész lett de remélem tetszett. Kicsit ki fogytam az ötletekből úgy hogy, ha tudtok bármit ajánlani lécci irjátok le kommentben
Kösziii💕

Pogue Princess💕Where stories live. Discover now