16. Rész

54 3 3
                                    

Reggel amikor felkeltem tökre fájt a fejem és amint kinyitottam a szemem egyből vissza is csuktam. A nap konkrétan a szemembe sütött. Szépen lassan kinyitottam a szemem és hozzá szoktattam magam a fényhez. Mikor újból láttam is valamit felültem és körül néztem. A tenger ott hullámzott vagy 20 méterrel előttem. Még mindenki aludt kivéve engem. Sarah oldalra fordulva kissé össze kuporodva aludt a bátyám meg hátulról karolta át őt. Kie és Pope egymás felé fordulva szuszogtak. JJ meg kócos szőke hajjal feküdt mellettem és békésen aludt. Késztetést éreztem hogy, beletúrjak a hajába de tudtam hogy, arra felkelne és tökre furán jött volna ki az egész ezért inkább felálltam és vissza sétáltam a kocsihoz. Ott elővettem a fésűmet és rendbe tettem a hajam. A sminkemet megcsináltam mert egy kicsit elkenődött az este. Mikor készen lettem kivettem egy bontatlan chipset és kiültem a partra távolabb a többiektől hogy ne keljenek fel a zörgésre. Leültem a homokba és kibontottam miközben felmentem instára. Megnézegettem minden érdekes ember storyát aztán pedig én is kitettem egy képet amin az látszik ahogy fogom a zacskót és a háttérben ott van a tenger. Megnyitottam a TikTokot és elkezdtem pörgetni miközben ettem.
-Szia-hallottam meg hirtelen Pope hangját.
-Szia-néztem fel rá. 
-Hogy hogy itt vagy?-ült le mellém.
-Felkeltem és már nem tudtam vissza aludni ezért kivettem a kocsiból egy chipset és odébb jöttem tőletek hogy ne keltselek fel titeket a zörgéssel-vettem ki mégy egy macit és megettem.
-Korán kelhettél-nézett rám.
-Ja...pedig nem szeretek korán kelni-tűnődtem el-kérsz?-nyújtottam felé a zacskót mire megrázta a fejét.
-Majd eszek valami rendeset reggelire-nézte a tengert.
-Elfogyott a pénz amit hoztam-tájékoztattam.
-Akkor majd eszek amikor vissza értünk Outer Banksbe-vonta meg a vállát.
-Hosszú az út-fojtottam vissza a nevetésemet.
-Jó akkor adj egyet-nyúlt bele a zacskóba mire én röhögve néztem ahogy megeszi. Miután elfogyott a chips magam mellé tettem az üres zacskót és hátra néztem.
-A többiek még alszanak-fordultam vissza mire Pope is hátra nézett.
-Ne keltsük fel őket?-kérdezte.
-Éhesek lesznek-néztem rá.
-De egy idő után mi is-bólogatott.
-Végül is már szeretnék haza érni-vontam meg a vállam.
-szerintem eleget aludtak-állt fel Pope mire röhögve nyújtottam felé a kezemet hogy felhúzzon. Miután felhúzott elindultunk vissza a többiekhez de előtte kidobtuk a chipses zacskót.
-Jo reggelt!-kiáltottam bele egy kicsit hangosan a bátyám fülébe mire azonnal felkelt és a füléhez emelte a kezét.
-Ennél szebben is felkelthettél volna-nézett rám bosszúsan.
-Már mindegy-vigyorogtam rá gonoszul és oda mentem JJ-hez. Pope felkeltette Kie-t JB meg keltegezi Sarah-t.
-Sziaaaaa-kezdtem el rázni JJ-t mire ő nyöszörögve kinyitotta a szemét. A pillangók már ezerrel csapkodtak és a szívem is gyorsabban kezdett el verni de amit ez után csinált...ha ettől nem haltam meg akkor semmitől sem fogok.
-Nem akarok felkelni-mondta és még lehetett hallani a hangján hogy most kelt. JJ hirtelen magához húzott és konkrétan rajta feküdtem miközben ő ölelgetett és próbált vissza aludni. A fejem szerintem rák vörös lett és próbáltam kimászni a karjaibol de nem engedett.
-JJ...-kezdtem-Engedj el!-kezdtem el mégjobban megpróbálni hogy kiszabaduljak de nem sikerult.
-Nem-hangzott az egyszerű válasz mire elkezdtem ütögetni és röhögve mondtam hogy engedjen el. Ő se bírta sokáig és elröhögte magát mire kihasználva a pillanatot kiszabadultam karjai közül de megfogta a csuklómat és vissza rántott magához. Akkor már mellette feküdtem és mélyen bele nézett a szemembe.
-Nem engedlek el-rázta a fejét a csuklómat meg még továbbra is fogta. Felültem hát ha úgy ki tudok szabadulni de JJ gyorsabb volt és felállt. Engem felhúzott utánna meg elindultunk a Twinkie irányába. Mind a 6-an beszálltunk. JB vezetett Sarah mellette mi meg 4-en hátul ültünk. JJ továbbra sem engedte el a kezem bárhogy próbáltam nem tudtam kiszabadulni. Mikor haza értünk csak akkor engedett el úgy hogy gyorsan elmentem lezuhanyozni és átöltözni. Egy szürke melegítő szettet vettem fel a hajamat pedig hátra kötöttem egy copfba. A sminkemet is lemostam. Mikor készen lettem vissza mentem a szobámba és lepakoltam a cuccaimat. Már dél is elmúlt és kezdtem éhes lenni szóval csináltam gyorsan palacsintát persze sokat hogy a többiek is tudjanak enni. Megkentem vagy 10-et nutellával és felvittem magamnak. Bekapcsoltam a Netfixet és indítottam egy sorozatot. Egészen estig filmeztem. Aztán 10-kor bealudtam.

Pogue Princess💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz