Miután Sarah-val kiröhögtük magunkat mindent elmeséltünk a többieknek a mai estéről.
-Ki volt az a csaj?-kérdezte a bátyám.
-Nem tudjuk-rázta meg a fejét Sarah.
-Valami olyasmit mondott hogy elloptam tőle Toppert-mire Sarah egy kicsit hozzám ért mire azonnal rájöttem hogy, a Topperes részt kihagytuk a storyból.
-Topper?-nézett rám furán és kicsit kiakadva JJ.
-Semmi közöm Topperhez! Nyugi! Nem tudom hogy, miért mondott olyanokat az a csaj-magyaráztam gyorsan ki magam.
-De...-kezdte volna de JB a szavába vágott.
-Tudjátok én kezdek álmos lenni és ma még Bellával is beszélnem kell-állt fel a bátyám és felhúzott engem majd felmentünk a szobámba.
-Köszi-néztem rá hálásan.
-Akkor most mond el hogy, mi is történt valójában-mosolygott rám és konkrétan levágta magát az ágyamra és elterült rajta. Mindent elmondtam neki.
-Értem...nos azt nem értem hogy, miért csókolt meg de...jó puccos buli lehetett-röhögött.
-Inkább unalmas volt-mosolyodtam el én is mire JB bekapcsolta a TV-met-Gyors átöltözök szedtem elő a cuccaimat és elmentem a fürdőszobába. Gyorsan lezuhanyoztam mert bűzlöttem a sör szagtól és felvettem a barna pizsimet rá JJ pulcsijával. Mikor kész lettem gyorsan bedobtam a ruhámat a mosógépbe és vissza mentem a szobámba. Elpakoltam a cuccaim utánna meg röhögve felugrottam az ágyamra. Félig a bátyámra ugrottam ezért felkiáltott én meg röhögve odébb lökdöstem. Hiába 2 személyes az ágyam ő elfoglalta kb az egészet. Elindítottunk egy tök random sorozatot.
-Hát ez gecire unalmas-kapcsoltam ki.
-majdnem bealudtam-röhögött.
-Mit akarsz csinálni?-fordultam felé.
-Beszélgetni veled...komolyan-nézett rám.
-Okké-bólintottam-Emlékszel amikor tavaly nyáron amikor apa elment engem meg Peterkin Seriff elvitt engem egy másik családba akik elvileg ismerték apát?-kérdeztem vissza gondolva a tavaly nyárra.
-Igen...és elvittek Outer Banksből. Emlékszem! Életem legrosszabb nyara volt! Nélküled konkrétan egy semmi voltam és ezt JJ se tudja tagadni-mosolygott keserűen.
-Minden este lelkiztünk-röhögtem.
-Akkor ismertelek meg igazán-bólogatott mire közelebb hajoltam hozzá és megöleltem. Azonnal vissza ölelt aztán amikor elengedtük egymást elröhögtük magunkat.
-Szóval miről akartál beszélni?-kérdeztem.
-Szereted Toppert?-kérdezte.
-Nem-ráztam meg a fejem.
-Akkor miért hagyod hogy, csókolgasson?-kérdezte.
-Najo...őszinte leszek veled... néha úgy érzem hogy nagyon jó fej és kedves meg oda adó...és tök jó vele beszélgetni! Nagyon jó barát tudna lenni! De most...nem tudom így kicsit kétes érzéseim vannak! Mint ha idegesítő lenne! Plusz ott van Rafe! És annak az idiótának a közelében nem akarok lenni!-vontam meg a vállam.
-értem-mondta maga elé bámulva.
-Tudod...voltak pillanatok amikor azt éreztem szeretem de aztán mégsem...és...én sneci vagyok! Nem hagyom ott a barátaimat egy idióta flúgos miatt-mosolyogtam rá
-Akkor küld el a francba!-nézett rám és akkor nekem elegem lett.
-Na jó JB! Mi a faszom bajod van Topperrel?-ültem fel.
-Flúgos-nézett rám mindent tudóan.
-Bezzeg geci ha meg egy snecivel kavarok akkor meg az a baj! Mert sneci a snecivel nem kavar! De ha egy flúgossal akkor meg az a baj!-akadtam ki-Sarah is flúgos emlékszel? Egy olyan ember volt akit utáltunk! Te meg össze jöttél vele! Beleszóltam? Nem!-mondtam mire ő csak csendben meredt maga elé.
-Igazad van...-állt fel-semmi közöm hozzá hogy, kivel kavarsz-mondta kissé szomorúan és kiment. Gratulálok Bella ezt is megoldottad! Gondoltam magamban és bekapcsoltam egy sorozatot majd elő vettem egy csokit és abba fojtottam bánatomat. Olyan hajnali 4 körül aludtam be a sorozat meg bekapcsolva maradt. Mikor reggel felkeltem a TV-m ki volt kapcsolva és egy cetli volt felragasztva.6-kor meghallottam hogy még megy a TV-d ezért átjöttem és kikapcsoltam. Az asztalodra tettem reggelit és kávét.
-JBEz volt rá írva én meg oda sétálva az asztalomhoz leültem és megettem a palacsintámat és megittam a kávét.
DU LIEST GERADE
Pogue Princess💕
FanfictionBella Routledge vagyok, John B húga. Ismerem a sneciket kiskorom óta, JJ a legjobb barátom volt de most minden megváltozott ami sok drámát is hozott magával...