Mikor reggel felkeltem konkrétan Kie és Sarah között nyomorogtam. Mikor felültem Kiara elkezdett mocorogni ezért gyorsan vissza feküdtem. Elkezdtem lefelé csúszni az ágyon és amikor a végéhez értem letettem a lábam a földre és felálltam. És egyikőjüket sem keltettem fel! Megnéztem a telefonomon az időt ami 10:32-t mutatott. Mivel ma pótoljuk a fizika dogát ezért ma nyilván nem akartunk bemenni a suliba. Lementem a konyhába csinálni 3 kávét miközben az értesítéseimet néztem.
-Szia-köszönt hirtelen JJ mire megijedtem-úristen bocsi nem akartalak megijeszteni
-Semmi baj csak nem számítottam rá-mosolyogtam rá és éreztem hogy elvörösödik a fejem. A pillangók úgy csapkodtak mint ha valamilyen háború lenne. Valószínűleg JJ is észre vette hogy vörös lettem mert elmosolyodott de nem mondta-Mizu?-kérdeztem.
-Emlékszem egy kis részletre arról az estéről-mondta.
-Mire?-néztem rá kérdőn.
-Szeretlek-mondta ki és egyből rátapadt az ajkaimra. Én is vissza csókoltam rögtön az után miután felfogtam hogy mi is történik. JJ megfogta a csípőmet és felemelve feltett a konyha pultra. Ráhajoltam az ajkaira és tovább csókoltam közben a lábammal átkulcsolva a derekát közelebb húztam magamhoz. Levegő hiányában elváltunk egymástól én meg folyamatosan hullámzó mellkassal néztem rá ahogy ő mosolyogva engem bámul. Elkezd újra közel hajolni hozzám de megállítom.
-Várj...-tettem a kezem a mellkasára-mire emlékszel?-kérdeztem meg amire nagyon kiváncsi voltam.
-Arra hogy amikor kint ültünk a tetőn és bejöttünk akkor bevallottam neked hogy mit érzek irántad aztán te is elmondtad hogy szeretsz engem aztán egymásnak estünk de végül te leállítottad hogy még várjunk egy kicsit-mondta el részletesebben mire elmosolyodtam.
-Értem-mondtam és újból ráhajolva ajkaira megcsókoltam ő meg hevesen viszonozta.
-Na jó! Mi a... jesszus! Erre a látványra nem jó bejönni a konyhába-halottuk meg JB hangját mire azonnal szétváltunk. A bátyám megfogott és leszedett a pultról.
-Magamtól is le tudtam volna jönni-vágtam a fejéhez-Azért mert kicsi vagyok még nem kéne úgy emelgetnetek engem mint ha egy baba lennék aki nem tud járni-forgattam meg a szemem. Mind a 3-an kimentünk a nappaliba mert JB beszélni akart velünk. JJ és én egymás mellett ültünk a kanapén a bátyám meg oda húzta magának a fotelt és elénk ült.
-Ez úgy néz ki mint egy kihallgatás-nézett JJ szórakozottan a bátyámra.
-Nem-jelentette ki mire kérdőn rá néztem.
-Mi nem?-kérdeztem vissza.
-Ti-mutatott ránk felváltva-nem lehettek együtt-vonta meg a vállát egyszerűen.
-Ember hülye vagy? Mi a francért nem?-kérdezte JJ és hallatszott a hangján hogy egy kicsit ideges ezért rá tettem a kezem a kezére mire egy kicsit megnyugodva nézett rám.
-JJ nyugodj le!-kezdi a bátyám.
-Nem! Nem nyugszom le! Elegem van abból hogy mindenki megmondja hogy mit szabad csinálnom és mit nem!-állt fel JJ-és én! Egyetlen egy dolgot akartam a leges legjobban! És most végre sikerült! Végre Bella is szeret! Végre lehetek vele erre jössz te és meg akarod tiltani! Kurvára elegem van! Érted? Szeretem őt! Teljes szívemből szeretem!-mutatott rám-és nem tilthatod meg hogy vele legyek-mondta ki mire tátott szájjal bámultam rá aztán vigyorogva elnéztem.
-JJ! Te vagy a legjobb barátom! Ő meg a húgom! Tudod hogy mennyire fontos nekem! Tudod hogy ha bárki megbántja megverem azt az embert! Mi van ha szakítotok? Hm? Akkor mit csinálok?-állt fel JB is és egymás előtt állva bámultak egymás szemébe.
-Na jó fiúk!-álltam del mostmár én is-elég ebből!-álltam közéjük és JB-re néztem.
-Nyugi! Oké?-néztem rá JJ-re aztán a bátyámra-Üljetek le-utasítottam mire mind a ketten leültek-szóval JJ mond el hogy neked mi a bajod és ne vágj a szavába-mutattam fenyegetően a bátyámra miközben leültem a fotelra.
-Csak elegem van hogy mindenki megmondja hogy mit csinálhatok és megtilt dolgokat-mondja ki-és téged nem tilthatnak meg mert te vagy a legfontosabb ember az életemben
-Awwww na jó! Oké most JB-néztem a bátyámra miközben folyamatosan JJ mondatai jártak a fejemben.
-nem tudom hogy mit csináljak hogy ha szakítotok!-vonta meg a vállát.
-Oké! Szóval mit szólnátok ahhoz hogy ha szavaznánk! Tegye fel a kezét az aki azt akarja hogy mi JJ-el együtt legyünk és majd megoldjuk a problémáinkat ha lesznek?-kérdeztem kire JJ-el mind a ketten feltettük a kezünket-és tegye fel a kezét az aki azt akarja hogy ne is jöjjünk össze?-kérdeztem mire JB feltette a kezét-Sajnálom bátyus de ez van! 2-1 vesztettél-néztem rá miközben felálltunk JJ-el és bementünk a konyhába.
-Bella...beszélhetnénk egy kicsit?-jött utánunk JB mire bólintottam és megint ki mentünk a nappaliba.
-Oké! Tudom hogy most le akarsz róla beszélni de szeretem jó? Én se szóltam bele amikor Sarah-val össze jöttél-néztem rá boci szemekkel.
-Tudom...és amúgy azt akartam mondani hogy nem kellett volna azt mondanom hogy me is gyertek össze mert amúgy cukik vagytok együtt és... tudom hogy szeretitek egymást és nem akarok közétek állni mert az mind a kettőtöknek fájt volna. Úgy hogy ha szakítotok akkor majd megverem JJ-t hogy én megmondtam-mosolygott rám mire elröhögtem magam.
-Imádlak-öleltem meg-te vagy a legjobb báty a világon!!!
-Tudom-ölelt vissza mire megint elröhögtem magam.
YOU ARE READING
Pogue Princess💕
FanfictionBella Routledge vagyok, John B húga. Ismerem a sneciket kiskorom óta, JJ a legjobb barátom volt de most minden megváltozott ami sok drámát is hozott magával...