Délután 3-kor csörgött az ébresztőm és arra keltem fel. Sajnos muszály volt beállítanom és erre kelnem. Ez a legszarabb érzés az egész világon. Az ébresztő kegyetlen hangjára felkelni. Félkómásan a telefonomért nyúltam és leszedtem töltőről. A fejem kurvára fájt úgy hogy kihúztam az éjjeli szekrényem fiókját és elkezdtem keresni valamit ellenne. Fél óra múlva készen álltam a tükröm előtt.
A szettem:Kicsit le alapozóztam az arcom és húztam egy tus vonalat. Ki szempilla spiráloztam magam.
A sminkem:Mikor kész lettem elkezdtem kutakodni a szekrényemben addig ameddig meg nem találtam a fekete vászon oldal táskámat. Rajta volt egy fehér fuck u felirat és ez nagyon tetszett benne. Bele tettem a pénztárcámat és a telefonomat. És már ki akartam menni a szobámból amikor is rájöttem hogy, a hajam még mindig egy madárfészek. Na igen...nem volt jó ötlet ez a fonás...de mindegy is amúgy is ma este meg akartam mosni úgyhogy feltettem egy kontyba és lelakkoztam hogy, ne essen szét.
A hajam:Kivettem egy rágót az asztalom fiókjában lévő dobozból és bekaptam. Ez mindig jól jön ha valamilyen sötét hangulatom van. Lementem a nappaliba és valami olyannal találtam magam szemben amit szerintem nem akartam volna látni. A bátyám szó szerint egy óriás bébi lett.
-Húgiiiiii! De jó hogy itt vaaaagy! Vigyél fel a szobámbaaaaa-hisztizett egy üveg sörrel a kezében és még sok sok üres sörös üveg volt mellette-Aludni akarooook
-Mi a fasz...-vettem fel egy üveget.
-Leitatooootttt-mutogatott hisztisen JJ-re aki csak röhögött rajta szintén egy sörrel a kezében.
-Ne neveeees-hadonászott ami által magára borította a sörét-Hupsziiiiii-kezdett el hisztérikusan röhögni.
-JJ MAYBANK!-kiabáltam-TE TELJESEN NORMÁLIS VAGY? LEITATOD ŐT? ÚGY HOGY TUDOD HOGY KURVÁRA MÁSNAPOS!-akadtam ki és szerintem jogosan.
-jön fel a baba kajaaa-motyogta John B de nem foglalkoztam vele és tovább veszekedtem JJ-el.
-Most mér? Szerintem vicces! Élvezd ki Bella nem látsz sokszor ilyet!-ivott bele a sörébe.
-Add ide!-vettem ki idegesen a kezéből a sört és a nyitott ablakon keresztül kidobtam.
-Most tartozol nekem egy fél sörrel-kezdett el ő is hisztizni.
-Kussolj!-néztem rá gyűlölettel és kivettem a bátyám kezéből is a sört és azt is kidobtam az ablakon.
-Mostmár neki is!-mutogatott JJ és ebben a pillanatban John B kidobta a taccsot a szőnyegre.
-Fuu baszkiii-dobtam ki pár üres sörös üveget a kukába-Tudod JJ most kurvára nincs kedvem ehhez! Úgy hogy, most elmegyek és SZÉPEN TE FOGOD ÖSSZE TAKARÍTANI A LEGJOBB BARÁTOD HÁNYÁSÁT A SZŐNYEGRŐL MÉG HOZZÁ MOST KÜLÖNBEN BELE SZÁRAD AMIT NEM SZERETNÉK ÉS HOGY HA VISSZA JÖVÖK ÉS NINCS ITT TISZTASÁG AKKOR NE TUDD MEG HOGY MIT TESZEK VELED!-ordibáltam és amikor egy lépést közelebb léptem hozzá JJ kiugrott a fotelből és befutott a konyhába.
-Oké össze takarítom csak lécci ne ölj meg...-kukucskált ki.
-Nem foglak ha össze szeded itt az összes üveget és feltakarítod a hányást!-parancsolgattam mire JJ kijött a nappaliba egy ronggyal és nagy ívvel elkerült engem.
-Fúj haver mit ettél te?-mondta undorodva mire John B lehányta a pólóját.
-Részvétem-mondtam és le fotóztam-na mentem
-Csá-köszönt el undorodva.
-Sziasztok-köszöntem el miközben elvettem a Twinkie kulcsát-elvittem a kocsit! TISZTASÁG-kiabáltam be a verandáról.
-MEGLESZ FŐNÖK-kiabált vissza. Leparkoltan a pláza előtt és azonnal megláttam Sarah-t.
-Szia-öleltem meg.
-Szia-köszönt és vissza ölelt.
-Kie?-kérdeztem.
-A szülei éttermében van, dolgoznia kell-válaszolt miközben besétáltunk a plázába.
-Oh, hát az szar-mondtam.
-Az-értett velem egyet-a szüleinek elegük lett hogy, már 3 napja nem segít úgy hogy, megtiltották neki hogy, ma és holnap bárhova is elmenjen velünk, szoba fogságban van-mesélte.
-még jó hogy, nekem nincsenek szüleim de van egy hisztis bátyám-néztem rá mindent tudóan.
-Mi történt?-kérdezte mire mindent elmondtam neki.
-Ufff fuj-undorodott.
-ja-bólogattam.
-várj lefotózom ezt-mondta és már a kezében is volt a telefonja.
-Mit?-de mire megkérdeztem a telóját már magunk felé emelte és lefotózta ahogy sétálunk és az egész outfitünket. Rajta egy sötét kék farmer rövid nadrág volt és egy rózsaszín krop top. Bementünk a Starbucksba és rendeltünk 1 kávét és 2 limonádét. Kie-nek vettük a kávét magunkak meg a limonádékat.
Az enyém így nézett ki:
YOU ARE READING
Pogue Princess💕
FanfictionBella Routledge vagyok, John B húga. Ismerem a sneciket kiskorom óta, JJ a legjobb barátom volt de most minden megváltozott ami sok drámát is hozott magával...