-Addig is..-kezdett bele Brian.
-Igen?-néztem rá.
-Akarsz nekem mesélni a barátodról? A családodról? Multadról... bármiről ami egy kicsit elvonja a figyelmed így ettől az egésztől kezdve azzal hogy neked csak egy idegen vagyok...-mondta mire elröhögtem magam.
-Jó lenne-bólintottam mosolyogva. Hirtelen sziréna hangját hallottuk és Brian apjának a mély hangját.
-FIAM FUSS-kiáltott ki a teraszról mire a mellettem lévő fiu felpattant és maga után húzva engem elrohant.~Brian apjának a szemszöge~
-ITT A RENDÖRSÉG NYISSA KI AZ AJTÓT VAGY MI TÖRÜNK BE-kiáltották a bejárati ajtónál. Lily már sírt én meg néztem ahogy eltűnnek a fiamék. Remélem sikerül elbújniuk...
kinyitottam az ajtót mire 2 rendőrt kezükben fegyverrel amit rám fogtak láttam meg.
-Jónapot miben segíthetek?-kérdeztem.
-Maga James Peterson?-kérdezte az egyik rendőr mire bólintottam.
-A fiát keressük. Brian Petersont. Le kell hogy tartóztatnunk őt ember ölés miatt-folytatja a másik.
-Mi? De a fiam még a légynek sem ártana nem hogy egy embernek! Ez képtelenség-tettettem a meglepettett.
-Nézze vannak bizonyítékaink és be kell vinnünk a fiát kihallgatásra-válaszol kicsit türelmetlenül.
-Van házkutatási parancsunk szóval be kell engedjen minket-mutat fel egy papírt a rendőr nő.
-Rendben jöjjenek be nem fognak semmi érdekeset találni-engedem be őket.
-azt majd meglátjuk-mondja a férfi és sokat mondóan ránéz a nőre. Miután bejöttek a házba becsuktam az ajtót és vissza mentem a nappaliba ahol leültem Lily mellé.
-Nem lesz semmi baj kincsem-ölelem át a lányomat.
-Apa ugye nem fogják letartóztatni Briant?-kérdezte sírva Lily.
-Nem fogják mert nem találnak majd semmi bizonyítékot. A rendőrnő a konyhában nézett szét a másik meg felment az emeletre.
-Rendben most fel kell tegyek pár kérdést maguknak-jött ki a pult mögül a nő és átsétált a fotelra ahol leült.
-Miféle kérdéseket?-néztem rá a rendőrre.
-Először is... a fia mit csinált tegnap háromnegyed négy és nyolc óra között?-kérdezte.
-A bátyám itthon volt egész nap-válaszolta Lily.
-Kedves apuka? Tényleg itt volt a fia?-nézett rám.
-Igen itt volt-bólintottam a lehető legkomolyabb arckifejezésemmel.
-És mit csinált?-tette fel az újjabb kérdést miközben valamit leírt egy lapra.
-Együtt néztünk egy filmet aztán meg elkészítettük a vacsorát-feleltem.
-Vacsi után meg Brian feljött velem a szobámba és készítettünk ajándékot-folytatta Lily.
-Miféle ajándékot?-kérdezte a rendőr.
-Az unoka testvérünknek 1 hét múlva lesz a szülinapja és neki csináltuk-mondta a lányom.
-Meg tudnád mutatni az ajándékot?-kérte a nő mire Lily bólintott és felment az emeletre.
-Addig is... nem látta esetleg ezt a lányt? Eltűnt és keresik-mutatott fel egy fotót amin Bella volt.
-Nem-ráztam meg a fejem-még soha életemben nem láttam-közöltem. Lehet hogy el kellett volna mondanom de nem tudom hogy hol vannak és hogy elvezessem a rendőröket Bellához beszélnem kell a fiammal amit meg nem tehetek.
-Itt van-adta át az ajándékot Lily-Vigyá...-kezdte volna de addigra a nő már kinyitotta és egy halom konfetti meg csillám ömlött az arcába. A lányom elkezdett nevetni de azonnal vissza fojtotta.
-Nos rendben van-tette le a dobozt a rendőr-találtál valamit?-kérdezte mikor lejött a férfi.
-Csak ezt-mutatta fel a telefont amit Brian Bellának adott.
-Ezt bevisszük az őrsre és átnézzük. Köszönjük türelmüket és a válaszaikat-mondta a nő és már ki is mentek az ajtón.
-Apu...-kezdett bele Lily-Nem lesz semmi baj ugye?
-Remélem hogy nem-mondtam mire felálltam és bementem az irodámba.
BINABASA MO ANG
Pogue Princess💕
FanfictionBella Routledge vagyok, John B húga. Ismerem a sneciket kiskorom óta, JJ a legjobb barátom volt de most minden megváltozott ami sok drámát is hozott magával...