14. Rész

48 3 0
                                    

-Ti mér vagytok fent ilyen korán?-jött le a bátyám.
-Miért hány óra???-kérdeztem.
-9-nézett rá a telefonjára JB.
-Mi a fasz...-kezdtem el keresni a telómat de nem találtam sehol.
-Ezt keresed?-emelte fel a telefonomat a bátyám mire mosolyogva bólintottam és nekem dobta.
-Kösz-kaptam el és megnyitottam. Rengeteg insta üzenetem jött amire kérdőn nézegettem a szalag címeket. Miközben és a telefonomat nyomkodtam megtudva miért lettem ennyire híres addig a bátyám oda hajolt Sarah-hoz és megcsókolta. Ez kezdett kissé szenvedélyesebbé válni és a bátyám már konkrét ledöntötte Saraht a kanapéraés felé mászott.
-Khmmm...-néztem fel a telómból egy percre mire gyorsan szétváltak-Sarah...
-Mond-jött közelebb hozzám, hogy lássa a telefonomat.
-Valamilyen faszfej kitette instára a kis balhénkat azzal a csajjal és meg is jelöltek benne-mutattam felé.
-Ohh...az a faszfej a bátyám-mutatott Rafe nevére.
-Akkor pont rá illik az amit mondtam rá-mosolyodtam el mire elröhögtük magunkat.
-Fú...rengetegen kommentelnek-nézegette Sarah a posztot.
-Ja...-kezdtem el olvasgatni-rögtön a legelső: Az a hülye kurva sneci csaj mit keresett ott?
-Szegény Bri-olvasott fel egy másik kommentet Sarah az ő telefonjárol.
-Ki az a Bri?-kérdeztem.
-Brianna...a csaj akivel veszekedtél-mutatta Briannának az instáját mire elvettem a kezéből a telefonját és beírtam a nevét. Rögtön elsőnek kiadta ezért rányomtam és átnézegettem a képei.
-Jesszus...-mutattam meg egy bikinis képet amit ki rakott és nyilván hogy, a seggét mutogatta.
-Ne is nézegesd-csóválta a fejét Sarah-egy kurva
-Látom...-bólintottam és tovább nézegettem a képeit mert hát miért ne.
-Ti hogy találjátok meg ilyen gyorsan az embereket???-nézett ránk kikerekedett szemekkel JB-Nem ez az első alkalom hogy, valami történik és egyből tudjátok az instáját vagy bármilyét. Emlékszem amikor JJ-nek tetszett egy csaj elmondta a nevét te meg fél perc múlva már tudtad az instáját anélkül hogy megkérdezted volna.
-Ilyet csak a csajok tudnak csinálni-vontam vállat.
-Ti fiúk vagytok ezért ilyen lehetetlen ez nektek-bólogatott Sarah.
-Én akkor sem értelek titeket-csóválta a fejét és bement a konyhába.
-Bella nem kurva!-mondta Sarah mire kérdőn néztem rá-ja ezt Topper írta-mutatott a telefonjára mire vissza mentem a poszthoz.
-Mivan Thornton véded a snecit? Tetszik neked vagy mi?-olvastam fel amit Kelce írt.
-Meddig akarjátok még olvasgatni azokat a szarokat? Úgy is csak negatív kommentek lesznek! Senki se véd téged! Mindenki ellened van-szólalt meg hirtelen JJ mire össze rezzentem és felnézve megláttam ahogy JJ jön le a lépcsőn. A gyomrom azonnal borsó méretű lett és a pillangók azonnal feléledtek.
-Igazából nekem már nincs nagyon ehhez kedvem-vontam meg a vállam-felmegyek átöltözni-mondtam egy kicsit elpirulva mert JJ folyton bámult engem.
-Már meg se ölelsz?-tárta ki karjait mikor oda értem mellé. Éreztem ahogy rák vörös leszek és mivel nem akartam még jobban leégni gyorsan megöleltem. JJ válla felett átnézve láttam ahogy Sarah őrületesen vigyorog ránk. Gyorsan kiszabadultam JJ kajaiból és felrohantam a szobámba.
-Hát ezzel meg mivan?-hallottam JJ meglepődött hangját.
-Semmi...-válaszolt neki Sarah én meg gyorsan berontottam a szobámba. Felvettem egy kék farmert és egy fekete oversize pólót.
A szett:

Hogy húzzam az időt kivasaltam a hajam és felkentem egy kis szempillaspirált

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hogy húzzam az időt kivasaltam a hajam és felkentem egy kis szempillaspirált. Mikor kész lettem felvettem az arany fülbe valómat és a farmer zsebembe csúsztattam a telefonomat.

Pogue Princess💕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora