Másnap amikor felkeltem levettem töltőről a telefonomat és megnyitottam az instát. Kitettem storyba pár képet amit tegnap készítettem az új hajamról, és egy csoport képet is készítettem amit szintén kiraktam. Miután ez megvolt lementem a konyhába és készítettem magamnak kaját. A többiek kint voltak a verandán úgyhogy, kimenten hozzájuk.
-Sziaa-köszönt JJ.
-Csá-intett a bátyám.
-Jo reggelt-mondta Pope.
-Sziasztok-huppantam le a bátyám mellé-a csajok?
-Elmentek bevásárolni mer kevés kaja van-mondta JJ.
-Értem-bólintottam. Délután kimentünk egy kicsit szörfözni. A bátyám Sarah-t tanította.
-Na jó mi szerintem megyünk-mondta John B és megfogta Sarah kezét. Tudtuk hogy, ketten akarnak lenni úgy hogy, inkább nem szóltunk semmit. Egy fél óra múlva Kie és Pope is elmentek és ketten maradtunk JJ-el.
-Na? Milyen érzés tudni hogy, a bátyád épp Saraht kúrja?-kérdezte JJ mire elröhögtem magam.
-Nem zavar, nem fogok beleszólni a szerelmi életébe. Ha ő ezt akarja akkor tegye is ezt-vontam meg a vállam miközben rá néztem.
-Hát...te nagyon jó húg vagy-mosolygott rám.
-Köszi-mosolyogtam rá vissza mire csak némán bámultuk egymást. Elkezdett hozzám közelebb hajolni és amikor már nagyon közel volt hozzám és felváltva a számat és a szememet nézte kissé zavarba jöttem. De nem akarom elrontani a barátságunkat.
-Öhm...-néztem el-tegyek be zenét?
-Ja...ööö...aha...persze mért ne-fogta a fejét és húzódott vissza rögtön.
-Mit tegyek be?-kérdeztem a telefonomat nyomkodva.
-Nem tudom...amit akarsz-vonta meg a vállát-Figyu Bella nagyon sajnálom én nem akartam-kezdett el magyarázkodni.
-JJ...-vágtam a szavába-tudod hogy, akartad és én is tudom hogy, akartad különben nem tetted volna meg-ráztam a fejem-de mindegy...felejtsük el jó?
-Oké-egyezett bele-csak barátok
-Csak barátok-mosolyogtam és betettem az Until I found you című zenét és amint elkezdtek benne énekelni én is énekeltem és felálltam. Elkezdtem táncolni a ritmusra. JJ is felállt és megfogva a kezem elkezdtünk együtt táncolni. Igaz nem voltunk együtt de ez csak barátilag. Kissé romantikus de mi jól éreztük magunkat. Mindig is volt köztünk egy kis barátság extrákkal. Jöttek pörgősebb számok is amikre szintén táncoltunk. Aztán megnéztük közösen a naplementét.
-Tudod...néha elgondolkozok azon hogy, milyen lehet elmenni erről a szar helyről-néztem a napot mire JJ rám nézett-hogy, milyen lehet elutazni más országokba szigetekre, ahol nincsen ez a flúgosok snecik dolog, ahol normálisan élnek. Persze értem én hogy, ez másoknak bulis, de én ebben nőttem fel és, igazából már egy kicsit unom ezt a szart-néztem rá-de lehet hogy, ha elmegyek akkor rosszul döntök?
-Lehet hogy, rosszul döntesz...de ez mindig csak a végén fog kiderülni-vonta meg a vállát.
-Apám te jól vagy?-tettem rá a kezemet a homlokára röhögve mire ő elmosolyodott és lecsapta a kezemet.
-Én nagyon is jól vagyok-röhögött.
-Ühüm oké-bólogattam.
-Amúgy én is gondolkozok néha ilyen dolgokon-mondta.
-Tényleg?-csodálkoztam és a szemébe néztem.
-Szökjünk el együtt-ajánlotta fel.
-szökjünk-bólogattam visszatartott röhögéssel.
-mint két legjobb barát elszökik-nézett rám csillogó szemekkel én meg megbabonázva néztem őt ahogy a naplementében a szél fújja a haját közben meg mint ha nem is venné észre tervezgeti azt hogy, örökké velem maradjon. A gyomrom azonnal görcsbe rándult. Ő több mint cuki. És még csak 17 éves de már eldönti hogy, egy lánnyal marad és vigyáz rá. Ráadásul az a lány én vagyok. A legjobb barátjának a hülye húga.
-Néha láthatatlanná akarok változni hogy, megtudjam ki keresne ha eltűnnék-váltottam gyorsan témát.
-Én biztosan-karolt át én meg a vállára hajtottam a fejem.
-A láthatatlanság jó-döntötte a fejét a fejemre-kitudod hallgatni hogy, ki mit beszél rólad
-igen, de ha mondjuk azt hallod meg hogy, valaki meg akar ölni valakit és szólni akarsz neki hogy, vigyázzon nem tudsz mert nem lát...nem tudja hogy, ott vagy...és csak annyit tehetsz hogy, tétlenül végignézed az egészet-mondtam.
-Ha láthatatlan lennél én akkor is megérezném hogy, velem vagy mert tudom hogy, nem hagysz cserben-suttogta de tudtam hogy, ha megtudja Toppert akkor azt hiszi hogy, cserben hagytam pedig nem...soha nem hagynám magára.
-Ez amúgy most milyen playlist? Lassú zenék?-kérdezte.
-Nem...ez egy olyan playlist amit akkor hallgatok ha szomorú vagyok-húztam el a számat.
-Aha értem szóval te egy olyan lány vagy aki szerelmes dalokat hallgat mikor szomorú-bólogatott gondolkozva.
-Talán-vontam meg a vállam mosolyogva mire lefotóztam a napot és tovább hallgattuk a dalokat.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte hirtelen.
-hmmm...merek!-mosolyogtam.
-Maradj fent velem egész este!-mondta.
-Oké! Sima-egyeztem bele.
-Fogadjunk hogy, nem fogod bírni-röhögött.
-Ó dehogynem-bólogattam mosolyogva-csak kell egy kis energia-mondtam és elővettem a telefonomat.
-Mit csinálsz?-kérdezte.
-Felhívom a sugar daddy-met!-röhögtem.
-Az ki?-ráncolta a homlokát.
-Egy gazdag csávó-vontam meg a vállam és elsétálva benyomtam a hívás gombot. A telefon azonnal elkezdett kicsörögni és nem sokkal később már fel is vették.
-Haló! Itt Topper telefonja ki az?-hallottam meg Rafe hangját.
-Rafe?-kérdeztem meglepődve.
-Bella?-kérdezett vissza.
-Hol van Topper?-kérdeztem miközben JJ felé néztem aki össze húzott szemekkel figyelt mire gyorsan elfordultam hogy ne tudjon semmit leolvasni a számról.
-Ó úgy érted a pasid? Mindjárt adom-mondta.
-Ő NEM A PASIM!-akadtam ki és rájöttem hogy, ezt JJ is meghallotta ezért gyorsan rámosolyogtam.
-Persze, persze hé Top! A csajod keres-mondta.
-Milyen csajom?-vette át a telefont Topper-Áhh igen Bella persze
-Mi a fasz-suttogtam.
-Megtudom magyarázni-mondta a telefonba.
-Jó majd megmagyarázod nem baj-vontam meg a vállam hogy, gyorsan ugorjunk át a témára mielőtt JJ gyanút fogna.
-Mit szeretnél?-kérdezte.
-Tudnál nekem lécci hozni 3 Monstert és 6 üveg sört a tengerpart legszélére? A Cut felé-kérdeztem.
-Persze-mondta boldogan.
-Úristen köszönöm élet mentő vagy!-hálálkodtam.
-Miért mit csinálsz ott?-kérdezte.
-JJ-el vagyok és ki kell bírnunk az egész estét-mondtam.
-Az jó-hallottam ahogy egy kicsit lelombozottabb hangon mondta.
-És annyi lenne még a kérdésem ha lehet jönnél fekete cuccban?-kérdeztem.
-Igen...-mondta.
-Köszi...meghálálom esküszöm-bólogattam.
-Kaphatok egy csókot?-kérdezte.
-Kaphatsz-röhögtem de közben meg nem akartam ezt mondani.
-Ott leszek 10 perc múlva-mondta.
-Köszi-mosolyodtam el és leraktam. Vissza mentem JJ-hez és leültem mellé.
-Na?-nézett rám-mi tartott ilyen sokáig?-kérdezte.
-Ah mindegy-legyintettem-az a lényeg hogy, 10 perc múlva megérkezik neked a sör nekem meg az energia ital-mosolyogtam rá.
-Jajj ne mennyit kértél?-röhögött.
-3 monster és 6 sör ha kell még valami majd felhívom-vontam meg a vállam miközben felmutattam a telómat.
-oké-bólogatott. 10 perc múlva csörgött a telefonom és azonnal felvettem.
-Itt vagy?-kérdeztem.
-Igen-hallottam Topper hangját.
-Megyek-bólintottam-Mindjárt jövök-néztem JJ-re és elmentem mikor megtaláltam Toppert oda mentem hozzá és átvettem a csomagot.
YOU ARE READING
Pogue Princess💕
FanfictionBella Routledge vagyok, John B húga. Ismerem a sneciket kiskorom óta, JJ a legjobb barátom volt de most minden megváltozott ami sok drámát is hozott magával...