Végül rávettem magam arra hogy lemenjek. De nem JJ miatt! Bár...el kell ismerjem elég helyes...
-Aaaa annyira unatkozokk!-rohantam le a lépcsőn-Már nem tudom hány napja itt rohadunk! Menjunk el valahova!
-Jesszusom húgi...te jól érzed magad?-jött oda hozzám JB mögötte pedig JJ.
-igen-csaptam le hitetlenkedve a bátyám kezét a homlokomról.
-Nem úgy tűnik-rázta a fejét JJ én meg amint meghallottam a hangját és megláttam ahogy szőke tincsei arcába borulnak a pillangók egyből feléledtek a hasamban és tomboltak.
-Te nem szoktál ennyire nyitott lenni a külvilág felé! Bella te introvertált vagy és antiszociális! Mi történt veled?-röhögött JB.
-Unatkozom-vontam meg a vállam mosolyogva.
-Oké...hova menjünk?-kérdezte JJ.
-Nem tom-vontam meg a vállam-kocsikázzunk
-Mehetünk-egyezett bele Kie ami kissé hirtelen jött mert nem vettem észre hogy már mindenki lent van. Mosolyogva bólintottam és felvettem a fehér sportcipőmet. Miután mindenki kész lett beszálltunk a Twinkiebe és elmentünk egy kissé erdősebb részre. Kiszálltunk és felnéztünk.
-Mi a fa...-kezdtem de nem tudtam befejezni. Itt állunk Mrs. Crain háza előtt!!!
-Haver miért jöttünk ide?-kérdezte JJ.
-Ezt én is kérdezhetném-fordultam a bátyám felé.
-Nyugi...már rég elköltözött! Nem veszélyes! Csak gondoltam körül nézhetnénk...úgy is elég sok érdekes story van ezzel a nővel és a házzal kapcsolatban-mutatott a ház felé.
-Na jó szerintem egyikőtökkel sincs rendben valami!-mutogatott felváltva ránk Pope.
-Miért?-kérdeztem.
-Igaza van! Először Bella lesz olyan mint a bátyja John B azaz el akar menni valahova meg ilyenek most meg John B visz el minket valamilyen szar helyre ahol gyilkosságok történtek és ezt meg Bella szokta csinálni-fejtette ki Kie. Oh, már értem...
-Ez nagyon fura...-mondta Sarah mire rá néztünk-Van egy ötletem hova menjünk!-csillant fel a szeme miközben mosolygott.
Elmosolyodtam legjobb barátnőm örömén és bólintottam. Mindannyian beszálltunk és mikor megálltunk kiderült hogy, Charlestonba jöttünk. Napos volt az idő úgy hogy bementünk a városba sétálgatni közben meg beszélgettünk és sokat nevettünk. Vettünk kaját abból a pénzből amit én szerencse hogy, eltettem ha szükség lenne rá. Lesétáltunk a partra és leültünk megenni a hot dogokat.
-Bella ez esküszöm jó ötlet volt-karolt át JJ és adott a homlokomra egy puszit amitől azt hittem majd elájulok.
-Még jó hogy nem a gyilkos nyanya házába mentünk be-motyogott maga elé bámulva Pope.
-Köszönjétek Sarahnak! Neki jutott ez eszébe-mutatott Kie röhögve Sarahra.
-Egészség-nyitottam ki a sörömet és emeltem középre mire mindenki követve példámat koccintottunk. Sarah le is fotózta és kitette instára. Sokat beszélgettünk és röhögtünk miközben ittuk a sört. A nap kezdett lemenni nekem meg támadt egy remek ötletem. Fel is álltam mire mindenki kérdőn nézett fel rám. Tudom hogy mindenki vett fel a ruhája alá fürdőruhát ezért gyorsan lekaptam a pólómat magamról mire a szemem sarkából láttam ahogy JJ tátott szájjal bámul engem Kie és Sarah meg vigyorogva sugdolóznak miközben minket bámulnak. Nem törődve velünk vettem le a nadrágomat is amit szintén elhajítottam mint a pólómat és rohantam be a tengerbe.~JJ szemszöge~
Hirtelen Bella felállt mire mind kérdőn néztünk rá és a következő pillanatban levette a pólóját mire én tátott szájjal bámultam rá. Egyszerűen csodálatos látni ahogy épp leveszi a ruháit. Imádom mindig az összes cselekedetét. Mikor a farmerjától is megszabadult elkezdett berohanni a tengerbe.
-Vigyázok rá-vettem le a pólómat és futottam utána. Bella belefutott a vízbe és röhögve nézett rám és kitartotta a karjait egy ölelésre. Mikor oda értem hozzá kicsit nagy lendülettel érkeztem bele karjaiba mert tettünk egy 180 fokos kört eztán meg elestünk. Bella esett rám ami meg kell mondjam kicsit tetszett. Röhögve mászott le rólam és vizes haját kiszedve arcából ült le mellém. Még nem voltunk nagyon bent a vízben ezért nem fulladtunk meg amikor elestünk. Nevetve ültem fel én is amikor valaki bele futott mellettem a vízbe rám fröcskölve egy adagot. Mikor felnéztem láttam hogy, John B az ezért felálltam és neki futásból támadtam rá. Nevetve fröcsköltük egymásra a vizet és lökdöstük be egymást mint az óvodások. Lassan a többiek is csatlakoztak hozzánk.~Bella szemszöge~
Amikor már sötét volt kimentünk a partra és raktunk egy kis tüzet. Sarah és JB elmentek kaját venni és amire vissza értek a kezükben volt valami hús.
-Ez egy csirke-mutatta a kezében tartott csomagot.
-Örülök neki-mosolyodtam el. Miután megsütöttük és megettük még ébren maradtunk egy kicsit és ittuk a 3. doboz sörünket. Ma már egyikünk sem akart vezetni ezért úgy döntöttünk hogy itt alszunk.
YOU ARE READING
Pogue Princess💕
FanfictionBella Routledge vagyok, John B húga. Ismerem a sneciket kiskorom óta, JJ a legjobb barátom volt de most minden megváltozott ami sok drámát is hozott magával...