4

941 58 4
                                    

atlasaaycan: Ne yapıyorsun?

anonimkizz_: Oo merak etmeler de başlamış. Aşıksın sen oğlum bana.

atlasaaycan: Cıvıklaşma Anonim kız. Arkadaş olmaya çalışıyorum.

anonimkizz_: Neyse cevap vereyim o zaman. Yemek yapıyorum.

Ne güzel yalan söylüyorum!

atlasaaycan: Ne yemek yapıyorsun?

anonimkizz_: Tavuklu salata.

atlasaaycan: Bir gün yemeklerini de tatmak isterim.

anonimkizz_: Nah bakarsın.

atlasaaycan: Peki, öyle olsun.

atlasaaycan: Neyse, sen baya tüm gününü benimle mi harcıyorsun, yoksa bir çevren falan yok mu?

anonimkizz_: Yok, mağarada yaşıyorum ben. Sadece senin konserlerine gelmek için çıkıyorum. Her şehirde bir mağaram var, konserin oldukça mağara değiştiriyorum.

atlasaaycan: Vay, çok yaratıcı.

anonimkizz_: Öyleyimdir.

Görüldü, 16:30

Atlas Aycan ses eğitmeninin ve kayıt ekibinin odaya girmesiyle telefonunu masaya koydu. Kayıt odasına geçti ve şarkısının sözleri ağzından dökülmeye başladı. Ben ise kahvemi alıp odadan ayrıldım.

Bir kaç telefon görüşmesi yaptım Atlas'ın adına. İşlerimi bitirdim ve eve doğru yola koyuldum.

Eve geldiğimde Selen de oradaydı. Ona evin anahtarını verip ben eve dönmeden gelebileceğini söylemiştim ve gelmişti.

"Hoş geldin." dedi kapıya gelirken. "Domates bitti demiştim, almadın mı? Aman,neyse zaten bir alışverişe çıkmamız lazım, giyecek bir şeyim kalmadı. Ee, Atlas ne yapıyor, hala konuşuyor mu seninle?"

Kapıdan içeri girer girmez yönelttiği uzun sorgu seansından sonra sadece son sorusuna cevap verdim.

"Evet, hala benim olduğumu anlamadı."

"Enayi midir nedir. Çay ister misin yeni demledim?"

"Çok iyi olur." Mutfak masasına oturdum ve telefonumdaki bildirimleri kontrol ettim. Atlas'tan mesaj yoktu. Atlas'ın profiline girdim ve biraz gezmeye başladım. Yeni bir şey paylaşmamıştı son konser dışında. Fotoğraflarına baktıkça hafif dalgalı saçlarını ellerimle okşamak, dağıtmak istedim. Gönderilerini gezerken yanlışlıkla eski bir gönderisini birini beğenmem dışında her şey mükemmeldi.

Asıl sorun "Anonim kız" hesabımda değil Ayla Sancak hesabımda olmamdı.

Allah belamı versin! Biri kafama sandalye fırlatabilir mi?

Gökçen masaya oturdu ve çayı önüme koydu.

"Hayırdır? Ne oldu bir anda?"

"Yanlışlıkla Atlas'ın eski postlarından birini beğendim. Ve Ayla Sancak hesabından!"

"Amaan buna mı telaş yaptın. Günde binlerce bildirim alıyor o, bir sürü bildirim arasından seni mi görecek?"

"Ama ya görürse?"

"Saçmalama be! Görmez keyfine bak sen."

Anonim KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin