9

786 61 1
                                    

Bugün tam 1 hafta olmuştu, Atlas Aycan ile 1 haftadır anonim olarak konuşuyordum ama kim olduğumu hâlâ anlamamıştı. Çok yakınındaydım aslında, hem de fazlasıyla. Ama görmüyordu beni.

Kaç kere zaten yanında olduğumu bilmeden bana mesajlar atmıştı. İki kişiydim ben. Anonim kız ve Ayla.

Anonim kız Ayla'yı her zaman gizliyordu.

Ama ben buradayım, diyemiyordum ona. Yanındayım, benimle yazışmana gerek yok diyemiyordum işte. Çünkü desem de ben onun asistanıydım. Atlas bana o gözle bakmazdı. Onu komple kaybederdim.

Atlas ekiple prova yapıyordu. Aslında provaya gerek yoktu bana sorsanız, o her haliyle mükemmeldi zaten.

Mola verdiler sonunda, gerçekten çok uzun çalışıyorlardı.

Mutfağa gidip ona kahve hazırladım ve oturduğu masaya koydum. Kulaklığı kulağındaydı ve molasında bile çektiği kayıtları dinliyordu.

Sadece bana bakıp kafa sallayarak gülümsedi ve teşekkür ederek kahvesini içmeye başladı. Bir yandan kahvesini yudumluyor, bir yandan çektiği kayıtları ayarlayıp çalıştığı kişilere bir şeyler soruyordu.

Bir süre sonra çıkardı kulaklığını, ve telefonunu eline aldı.

Böyle yaptığı zamanlar hep bana yazardı. Instagram'ı açtım ve mesajlar kısmına girdim. Atlas aktifti. Kafamı çaktırmadan kaldırıp baktım ona. Telefonu elindeydi ve eli de yazma pozisyonundaydı fakat yazmıyordu ve etrafına bakarak düşünüyordu.

Sonunda eli telefonun klavyesiyle buluştu. Ve gerçekten de bana yazıyordu.

Yavrum, benden başka kimsen yok mu senin?

atlasaaycan: Çevrimiçisin.

O kadar düşünüp bunu mu yazdı gerçekten?

anonimkizz_: Hee napcan?

atlasaaycan: Ne bileyim benden başka işin gücün yok ya genelde.

anonimkizz_: Yoo bi tane arkadaşım var mesela.

atlasaaycan: Onun adını da mı söylemeyeceksin?

anonimkizz_: Evet, ayrıca napcan ki adını?

atlasaaycan: Sakin ol ne bu kıskançlık.

atlasaaycan: Ne zaman geliyorsun Ankara'ya?

anonimkizz_: Yarın.

1 hafta sonra

Konser günü.

atlasaaycan: Geliyorsun değil mi?

anonimkizz_: Gelmez olur muyum.

atlasaaycan: Kulise gelmeye ne dersin?

Zaten kuliste olacağım Atlas Aycan.

anonimkizz_: Olmaz. Kaç kere söyleyeceğim?

atlasaaycan: Neden bu kadar korkuyorsun?

anonimkizz_: Zamanı değil Atlas Aycan

atlasaaycan: Ne zaman zamanı gelecek?

anonimkizz_: Bilmiyorum.

Anonim KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin