Konserin başlamasına dakikalar kalmıştı ve konser alanı çoktan dolmaya başlamıştı. İnsanlar bu yağmurlu günde ıslanıp üşümeyi göze alıp Atlas'ın konserine geliyorlardı. İşin garibi uydurmuş olduğum Anonim Kız gibi bazı insanlar uçağa atlayıp her konserine gidiyorlardı. Ne garipti.
Diğerleri Atlas'ı hazırlarken ben de sahnenin arkasında telefona bakıyor, arada kafamı arkaya çevirip kalabalığı kontrol ediyordum. Bazıları çok nadiren "AYLA ABLAAAAAA" diyerek selam veriyordu fakat dediğim gibi çok nadiren oluyordu.
Tam o an aklımda olan şeyi yaptım. Kamerayı açtım ve her şeyi göze alarak sahnenin ortalarına gittim.
Ayla: Selam verin gençler!
Dedim ve alkış ve çığlık sesleri havada uçuştu. Kameraya el salladıkları sırada bir fotoğraf çektim.
Bu fotoğraf Alya Sancak içindi.
Büyük ihtimalle kargaşa sahne arkasından da duyulmuştu fakat Instagram'a atacağımı düşünüp bir şey demezlerdi. Kalabalığa gülümseyip sahneden indim ve asıl planımı uygulamaya koyuldum.
Biraz uzaktaki arabama gidip siyah montumu aldım. O sırada telefonum titredi. Atlas yazmıştı Anonim Kız'a.
atlasaaycan: Konser başlamak üzere. Neredesin?
Şu an ona yazabilecek durumda değildim. Bu yüzden görüldü atmak zorunda kalıp Instagram'ı kapattım.
Arabadan ayrıldım ve kalabalığa yaklaşıp sahneye çıktım tekrar. Saate baktım. 2 dakika kalmıştı. Hızlı olsam iyi olurdu.
Ayla: Atlas Aycan 2 dakika sonra sizinle!
Diye bağırdım ve daha önce hiç kopmadığı kadar büyük bir kargaşa koptu. Çığlıklar, ıslıklar havada uçuşuyordu. Bunu heyecanlarını alevlendirip beni fark etmemelerini sağlamak için yapmıştım. Sahneden indim ve biraz ortalara doğru yürüdüm. Ben olduğumu anlamamaları amacıyla kapüşonumu kapattım ve telefonumu çıkardım.
Tam o sırada bu kargaşa onlara yetmemiş olacak ki tezahürata başladılar bu kez.
Atlas! Atlas! Atlas! Atlas! diye ritmik bir şekilde bağırıyorlardı.
Aradığım fırsat bu fırsattı. Telefon ile çekim yapmanın yasak olduğu bu alanda telefonumla etrafı çekmeye başladım. Kimse bana bakmıyordu çünkü çok heyecanlılardı. Bu gürültü ve kalabalıkta güvenliğin beni fark etmesi de imkansızdı. Konser alanının kapısında telefon kontrolü yapılıyordu ve benim gibi çalışanların telefonu alınmıyordu tabii ki de. Yasak olmasının sebebi ise buranın kapalı ve gerçekten pahalı bir mekan olmasıydı. Normalde Atlas ücretsiz konserleri seven biriydi ama bu seferlik böyle olmak zorundaydı.
Bolca fotoğraf çektikten sonra Instagram'a girdim ve önce kullanıcı adımı değiştirip alt tireyi kaldırdım. Böyle daha marjinal gözüküyordu ve öyle gözükmnesi lazımdı. Sonra Atlas'a görüldü attığımı hatırlayarak Atlas'a yazdım.
anonimkizz: Kusura bakma. Bir anda kalkınca gözüm karardı da 5 dakika kendime gelemedim ahsffgdgsfhsga
atlasaaycan: Senin bana yazmadığın her saniye benim gözüm kararyor.
Ne? Şok içinde ekrana baktım. Büyük ihtimalle yanlışlıkla gönderdi, diye düşündüm.
Atlas son mesajını da atıp sahneye çıktı. Biraz da Atlas'ın fotoğrafını çektim. Herkes çığlıklar atarak alkışlarken ben telefonuma baktığım ve siyah kapüşonumla gezdiğim için oldukça dikkat çekiyordum. Konser alanından ayrıldım, çektiğim fotoğrafları Anonim Kız'a atıp magazin şeklinde paylaştım. Sahneden Ayla Sancak olarak çektiğim fotoğrafı ana hesabıma attım ki benim çektiğimi sanmasınlar. Güzel, plan işlemişti. Artık sadece Atlas'ın değil herkesin gözünde Anonim Kız'dım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Kız
Teen Fiction"anonimkizz_: Düğün davetiyemiz hazır aşkım, haftaya evleniyoruz! atlasaaycan: ? atlasaaycan: kimsiniz? anonimkizz_: Gelecekteki karın." Ülkece ünlü şarkıcı Atlas Aycan'ın büyük hayranlarından olan Ayla "Anonim Kız" adlı hesabın duyguları sadece h...