anonimkizz_: Uyan hadii konser var bugüün
atlasaaycan: Ohoo sen yeni mi uyandın
atlasaaycan: Saat 13:32
atlasaaycan: Ben lanet asistanım yüzünden sabahın köründe dikilip prova yaptım.
atlasaaycan: Keşke asistanım olsan.
atlasaaycan: Harbiden başlamak ister misin çok zorlamam seni ve fazla maaş veririm.
Zaten asistanınım, diyemedim.
anonimkizz_: Susma hakkımı kullanıyorum çünkü her şartta hakkımda bilgi toplamaya çalışıyorsun.
atlasaaycan: Bari bir tarih ver
anonimkizz_: Ne diyeyim 06/06/2024'te zebaniler ortaya çıkacak mı diyeyim?
atlasaaycan: Ne komiksin anonim kız.
anonimkizz_: Sen beni zorbalamaya mı çalışıyorsun tanımaya mı çalışıyorsun çözemedim hâlâ.
atlasaaycan: Yaşamaya çalışıyorum.
atlasaaycan: Çünkü saatlerdir nefes almadan prova yapıyorum.
anonimkizz_: Bana gitarın tellerinden mi yazıyorsun acaba?
atlasaaycan: Yok tuvalet bahanesiyle lavaboya geldim birazdan yine gideceğim mecbur.
atlasaaycan: Hatta gitmem lazımm görüşürüz
anonimkizz_: Görüşürüz
•
ayllsancakk: Sence hangisini post atayım ya baya boş kaldı Instagram son zamanlardaaydinngokcen: İkinciyi at bence
ayllsancakk: Bence de ya
•
🤍
Telefonumu kapatıp masanın üstüne koydum ve bir kahve yaptım. 7/24 kahve içiyordum ve iç sesim "Böyle beslenmeye devam edersen boku yedin. Ölersin!" diyordu ama kahveden başka öğünüm yoktu. Bir süre kitap okudum ve yaklaşık 15 dakika sonra telefonu elime aldım tekrar. Instagram'a girdim fakat hiç bildirim yoktu.
Şimdiye kadar tüm yorumların "Atlas'ın yeni şarkısı ne zaman? Atlas nerede? Atlas nerede konser verecek? Atlas'ın asistanı sen misin? Atlas, Atlas, Atlas..." ile dolması gerekmiyor muydu?
Ben buydum işte, Atlas Aycan'ın yanındaki kişiydim her zaman. Bana kimse "Ayla Sancak" dememişti. Hep "Atlas'ın asistanı" demişlerdi. Ayla post atmış, kimin umurunda ki? Atlas'ı sor, yeni şarkıyı sor, yeni konseri sor, ama hal hatır sorma.
Bu yüzden anonim kız olmuştum ben zaten.
Hala neden 0 bildirim olduğunu sorgularken profilime girdim...
Girmez olaydım!
Anonim Kız'a atmışım postu! Allah belamı versin!
Ellerim titreye titreye sildim hemen.
Gördü mü acaba? Ağlayacağım şimdi!
O anda moladaydı. Provası yoktu yani. Yani bir işi olamaz! Bu demek oluyor ki istediği zaman telefona bakabilir. Ama o kadar bildirim arasında görmemiştir değil mi? Acaba Instagram bildirimleri açık mı ki? Saçmalama Ayla! Açık olsa adamın telefonunda bildirimler susmazdı.
ayllsancakk: GÖKÇWN BWN Bİ BOK YRDİM
aydinngokcen: Ne diyon kızım düzgün söyle
ayllsancakk: BRN Bİ BOK YWDİM
ayllsancakk: POSTY YANLIŞLIKLW ANONİM KIZA ATTIM
aydinngokcen: NE
aydinngokcen: NE KADAR SÜRE SONRA FARK EDİP SİLDİB
ayllsancakk: 20 DAKİKA
aydinngokcen: HASSSİKTİR
aydinngokcen: NEYSE YA GÖRMEMİŞTİR ENDİŞELENME
ayllsancakk: İNŞALLAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Kız
Teen Fiction"anonimkizz_: Düğün davetiyemiz hazır aşkım, haftaya evleniyoruz! atlasaaycan: ? atlasaaycan: kimsiniz? anonimkizz_: Gelecekteki karın." Ülkece ünlü şarkıcı Atlas Aycan'ın büyük hayranlarından olan Ayla "Anonim Kız" adlı hesabın duyguları sadece h...