Atlas'tan.
Başarmıştım, istifa etmiştim. İlk bir kaç gün benimle defalarca konuşup ikna etmeye çalıştılar, yok o şirket tek çaremmiş, başka düzgün şirket yokmuş tüm kariyerim boşa gidermiş falan. Hiç birini dinlemedim tabii ki, daha fazla yerim yoktu orada. Kendime yeni bir şirket bulurdum ama Ayla'sız ne yapacaktım bilmiyordum. Tam taşlar yerine oturmuştu, ona âşık olmuştum ama tadını çıkaramadan bitmişti.
Ayla'dan.
Atlas istifa etmişti, şaka gibi istifa etmişti ve sebebi de bendim. Bunu yaptığı açıklamada da paylaşmıştı ve onun hayranları bana gayet saygı duyuyordu şu an. Yine de bu hoşuma gitmemişti tabii ki. Kendisine yazmaya karar verdim. Ya da dur, yazmasam mı?
ayllsancakk: Yaptığın açıklama pek hoşuma gitmedi.
atlasaaycan: Ayla, yapma lütfen. Bak şirketten de ayrıldım, artık özgürüz. Değil mi?
atlasaaycan engellendi.
2 saat sonra.
Televizyon izlerken uyuyakalmıştım odamda. Kendimi daha fazla uyumak için zorladım fakat olmayınca telefonumu alıp Instagram'ı açtım. Fotoğrafları kaydırırken Atlas'ın bir gönderisi çıkmıştı. Sadece siyah ekran vardı, ve bir şarkı. Bilirsin, böyle postlar genelde gönderme olur sevgili okurum. Ve bu göndermenin bana olma ihtimali oldukça yüksekti. Açıp dinlemeye başladım.
"Kokun artık yok buralarda
Duyabilmemin bi' yolu var da
Korkuyorum çok, yitiriyorum aklımı
Derdim çok büyük, anla
Kalbim her teklediği anda heyecan basıyor umudunla
Gelemiyorum sana
Ne yapayım bana bi' anlatın ama çaresi yok daha
Yanıyor, yanıyor, yanıyor içerde
Kanıyor, kanıyor, kanıyor sensiz
Yanıyor, yanıyor, yanıyor içerde
Kanıyor, kanıyor, kanıyor kalbim
Gitme, kal
Gitme, kal
Ya da beni de yanına al da kalmayayım
Bir başıma bu diyarda
Sensiz olamam, yapamam
Beni de al yanına"Gönderme olduğu ve bana yapılan bir gönderme olduğu apaçık ortadaydı. Biri şizofren olduğumu sanmasın diye yorumlarına bakmıştım, herkes öyle düşünüyordu. Yanıtsız kalmamalıydı. Aynı şarkıyı açtım ve bir sonraki kısmını kopyaladım Google'dan.
Şarkının sözleri oldukça uyumluydu ve yeterli bir cevaptı diye düşünüyorum. Ben de Atlas'la aynı şeyi yaptım ve siyah ekran koyup paylaştım.
(Siyah ekran)
ayllsancakk:
Senin kollarında başlayan sabahlara, biten gecelere doyamadım hâlâ
Huzur bulduğunda kıskanırmış işte hayat
Garip ama sen n'olur üzülme artık
Değilsin yalnız
Bu bir veda değil
Mutluyum, inan
Anladım, bi' şanstı bu
Aşkınla dolu bir gün bile bir ömür yeter bizeYorumlar:
sedefharikalardiyarında: YA GÖNDERME ÜSTÜNE GÖNDERME YAPMAYIN BARIŞIN İŞTE
4tes.ssnem: Herkes bir gönderme peşinde ya.
atlasinboklupamuksekeri: BARIŞIN ABİ BARIŞIN
omersusartikk_: Neler oluyor sayın seyircilerr?
eliffxw_11: BARIŞSANIZA GÖNDERME ATACAĞINIZAA.
Bir kaç dakika geçmişti gönderiyi paylaşmamdan. Sanırım böyle yapmamalıydım. Doğrusu ona yazıp düzgünce konuşmaktı. En olgunca davranış buydu. Engelini kaldırdım.
ayllsancakk: Atlas, böyle yapma artık. Benim yüzümden şirketinden ayrıldın, müziğe ara verdin. Hayranların seni bekliyor ve onları bıraktığın için çok üzgünler. Bunu onlara yapma. Senin çok güzel bir sesin, seni her zaman seven hayranların ve her zaman arkanda olan bir ekibin var.
atlasaaycan: Sen yoksun.
Son attığı mesaja görüldü atıp Instagram'dan çıkacaktım ki Atlas'ın hikâye attığını gördüm. Tıklamamam gerekiyordu ama merakımı yenemeyip tıkladım. Bir gönderme vardı. Arkada bir şarkı. Ama bu sefer siyah ekran yerine kendini koymuştu. Şarkının çoğu melodiden oluşuyordu. Dinledim.
"Tenin almış beyazlığını aydan, saçlarının rengi geceden. Bundan geceye sevdam."
Derin bir of çektim ve dağınık saçlarımı karıştıra karıştıra kalktım. Mutfağa kahve almaya gidiyordum ki aynadaki görüntüm gözüme çarptı. Kömür gibi simsiyah saçlarım ve bembeyaz tenim...
Bir süre kendime baktım öylece. Atlas şirketten ayrılmıştı ve bunun dönüşü yoktu. Artık aramızda hiç bir engel yoktu ki. Neden inat ediyordum? Ben onu 6 yıldır seviyordum, o da beni sevmeye başlamıştı. Neden kaçıracaktım bu fırsatı? Kendim kaşınmıştım, ona ilk anonim olarak yazan bendim, devam ettiren de bendim. O bana âşık olunca neden suçlusu ben olmuyordum da o oluyordu?
Salona girdim. Telefonumu aldım ve Instagram'ı açtım. Parmaklarım hâlâ tereddütlüydü ve titriyordu. Yine de yazdım.
ayllsancakk: Denemeye değer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Kız
Teen Fiction"anonimkizz_: Düğün davetiyemiz hazır aşkım, haftaya evleniyoruz! atlasaaycan: ? atlasaaycan: kimsiniz? anonimkizz_: Gelecekteki karın." Ülkece ünlü şarkıcı Atlas Aycan'ın büyük hayranlarından olan Ayla "Anonim Kız" adlı hesabın duyguları sadece h...