Konser devam ederken benim yapmam gereken bir şey yoktu bu yüzden kimse de bir şey demediği için ve şoför de otelde olduğu için arabaya gidip rahatça uyudum. Evet, basbaya uyudum. Ama çantamdaki telefonuma gelen bildirimler susmak bilmedi, bunların hepsinin Anonim Kız'a o fotoğraflara geldiğine emindim fakat o kadar uykum vardı ki hiç birine bakamamıştım. Gereksiz bir halsizliğim de vardı bu yüzden konseri arabanın arka koltuğunda yatmakla geçirdim.
Ben uyurken arkada Atlas'ın şarkıları da yankılanıyor, kulağıma ninni gibi geliyordu. Zaten sesi bir o kadar huzur vericiydi.
Yaklaşık 1-2 saat uyuyup arabada loş ışıkla uyumanın verdiği o tatlı yorgunlukla kalkındım ve arabadaki soğuk suyu kafama diktim. Biraz da döktüm, çaktırmayın. Tam o sırada telefonum çaldı.
Çantamdan telefonumu çıkarıp baktım. Arayan Atlas'tı.
Tam dikilip telefonu açtım.
Atlas: Alo, Ayla neredesin sen ya? Her yere baktık yoksun. Konser bitti, otele dönüyoruz.
Dedi ve arabanın kapısını açıp şok içinde üstünde fil deseni olan yünlü yorganım ve dağılmış makyajımla yatan halime baktı. Ve telefonu kapattı.
Yorganı kenara çektim ve oturur pozisyona geçtim.
Ayla: Atlas Bey, kusura bakmayın ben biraz rahatsızım da.
Bir yandan dağılmış halimi gizlemeye çalışıyor ve gözlerimi kaçırıyordum.
Atlas: Acile gidelim istersen, iyi değil gibisin?
Ayla: Yok, çok büyük bir şey değil. Biraz halsizim sadece- ÖHÖ ÖHÖ ÖHHÖ
Atlas: Pek de öyle değil gibi. Serhat Bey önce hastaneye uğrayabilir miyiz?
"Hastaneye uğramak" nedir Atlas Aycan! Biz köşede bir morga uğrayalım!
Serhat: Yakınlarda varsa gidelim, Atlas Bey.
Ayla: Atlas bey ama şirket kuralları-
Atlas: Başlatmasınlar şirket kurallarına. Sağlıktan daha mı önemli?
Atlas'ın böyle hallerine ölüp bitiyordum. Ne vardı yani biraz daha az karizmatik olsaydı?
Bildirimler susmak bilmediği için telefonumu sessize almıştım Allah'tan. Yoksa beni sorgularlardı
Yok canım, Atlas alışıktır öyle salise başı bildirim gelmesine. Ben de ünlüyüm diye geldiğini zanneder.
Atlas: Biri konserden görüntüler sızdırmış.
Dedi ve Anonim Kız'ın -yani benim- hesabımı gösterdi. "Biri" demişti ama o kişiyi tanıyordu. Yani, tanımıyordu aslında da, anladınız siz.
Hemen role girip çok şaşırmış gibi davranmam gerekiyordu ve öyle de yaptım.
Ayla: Ama bu nasıl olabilir? Konser alanına girilmeden telefon kontrolü yapılmıştı.
Atlas: Biz de bilmiyoruz, ama araştırıyoruz.
Atlas'a baktığımda birine yazıyordu ve bana yazdığını düşünerek zor durumda kalmamak için telefonumu açtım ve zaten biriyle yazışıyormuş gibi yaptım ki anlamasın. Bu sırada da bildirim kutumdaki +99 yazısıyla bakıştım. Demek ki plan işe yaramıştı. İlk defa Anonim Kız'a bu kadar çok bildirim geldiğini görüyordum.
atlasaaycan: Kimsin sen Anonim Kız? O görüntüleri nasıl çektin? Kimsin sen?
anonimkizz: Yine çok soru sordun.
atlasaaycan: Ama artık bir cevap istiyorum.
Görüldü.+9 fotoğraf ve video
anonimkizz: Atlas Aycan Ankara konseri.
-Sevgiler, anonim kız.
Yorumlar:
101 386 beğeni, 37 927 yorum.
atlasiminmuzluyogurtu: KİM BU GÖTCÜK
dappledownduck: Arkadaşlar bu konserde çekim yapmak yasaktı ama?
feyzaisteyaa: Atlas araştırmalara başlamış o ekipten değilmiş yani bu
atlasimmaycanimm: -feyzaisteyaa kim o zaman?
feyzaisteyaa: -atlasimmaycanimm bilmiyorumgokyuzundekimavisiklarr: Arkadaşlar ben de o konserdeydim ve kızı gördüm siyah montu vardı kapüşonu kapalıydı.
2937 beğeni, en çok beğeni alan yorum.anonimkizz: -gokyuzundekimaviisiklarr
Biraz gizemli bir kızımdır canım, XOXO, anonim kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Kız
Teen Fiction"anonimkizz_: Düğün davetiyemiz hazır aşkım, haftaya evleniyoruz! atlasaaycan: ? atlasaaycan: kimsiniz? anonimkizz_: Gelecekteki karın." Ülkece ünlü şarkıcı Atlas Aycan'ın büyük hayranlarından olan Ayla "Anonim Kız" adlı hesabın duyguları sadece h...