17:00'da başlayıp bir saat sonra bitmişti prova. Sırada son prova vardı ve sonra konser başlayacaktı. Tabi korkudan sormamıştım Atlas'a o postu gördün mü diye. Anonim Kız hesabından sorabilirdim aslında ama soramamıştım işte.
Neden bu kadar malım ben ya, gidiyorum orijinal hesabımdan postunu beğeniyorum, ya da fake hesabıma post atıyorum falan!
Dün gece oturdum baya düşündüm biliyor musunuz, acaba söylesem tepkisi ne olur diye. Atlas'ı az çok tanıyordum ve vereceği tepkiyi de tahmin edebiliyordum. Bana karşı daha soğuk davranmaya başlardı büyük ihtimalle. Çünkü o beni sadece asistanı olarak görüyor.
Yani bana söyle söyle diye ısrar ediyor ama, söylesem daha çok uzaklaşırız ve ben "Atlas Aycan'ın asistanı" olarak kalırdım büyük ihtimalle.
Aslında, şu an sadece Atlas'ın gözünde Anonim Kız'dım. Peki ya herkesin gözünde Anonim Kız olsaydım?
Baya mantıklı gelmişti bu fikir. Biraz düşünmeliydim.
Sadece kahvaltı yaptığım için baya acıkmıştım. Bu yüzden son provadan önce bir şeyler yiyeyim, dedim.
"Atlas Bey ben fırına gidiyorum bir şeyler almak için. İstediğiniz bir şey var mı?"
Bana "Bey" diye hitap etmene gerek yok, demişti ama alışık değildim ona Atlas demeye. Onun da pek umurunda değildi zaten.
"Yok, sağol. Gidebilirsin."
"Tamam gidiyorum o zaman"
"Tamam,git."
Ayıp ama ya! İnsan bir "Çok yağmur yağıyor ben seni bırakayım, güzelim." falan der. Tamam belki "güzelim" kısmı biraz fazla ama "Tamam git." de demezsin yani!
Kahverengi montumun kapüşonunu kapatıp yürümeye başladım. Fırın çok uzakta değildi fakat çok yağmur vardı. Neyse ki kapalı konser alanında olacaktı konser ve kimse ıslanmayacaktı.
Ki zaten şu an hayatımda ıslanmadığım kadar ıslanıyordum.
Sıcacık hamur kokusuyla karışık toprak kokusu ciğerlerimi doldururken bir şeyler alıp çıktım fırından. Hiç yoğun olmadığı için hiç sıra yoktu ve beklemek zorunda kalmamıştım. Yaşadığım stres beni acıktırmıştı bu yüzden 3-4 adet açma almıştım. Bir de meyve suyu tabii. Sonra telefonuma bir bildirim düştü Atlas'tan.
atlasaaycan: Ne yapıyorsun?
anonimkizz_: İyi çay demledim onu içiyorum.
Genelde çay içmezdim çünkü alerjim vardı çaya. Anlamasın diye ne olur ne olmaz söylemiştim bu yalanı.
atlasaaycan: Konsere 2 saat kaldı,heyecanlı mısın?
anonimkizz_: Olmaz mıyım.
atlasaaycan: Ya sen benim büyük hayranım olduğuna göre kesin hep önlerden yer alıyorsundur. Bu sefer daha dikkatli bakacağım.
Yok, direkt sahne arkasındayım ben.
anonimkizz_: Şu merakını yenmen lazım artık.
atlasaaycan: Kolaysa gel sen yen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Kız
Teen Fiction"anonimkizz_: Düğün davetiyemiz hazır aşkım, haftaya evleniyoruz! atlasaaycan: ? atlasaaycan: kimsiniz? anonimkizz_: Gelecekteki karın." Ülkece ünlü şarkıcı Atlas Aycan'ın büyük hayranlarından olan Ayla "Anonim Kız" adlı hesabın duyguları sadece h...