Bir kaç gün sonra
Normalde Atlas'ın 1 hafta dinlenmesi gerekiyordu, ama kendisi hayranlarını daha fazla bekletmek istemeyip erken ayrılmak istemişti. Ben tamamen iyileşmiştim, o da neredeyse iyiydi.
Havalimanlarından oldum olası nefret etmiştim. Çünkü bana ayrılıkları hatırlatırdı. Babamın gözlerim önünde uçağa doğru yürürken havaalanında tek kalıp çığlık çığlığa babamı çağırdığımda kimsenin umurunda olmamamı hatırlatırdı. Babamın beni terk edişini herkesin öylece izlemesini hatırlatırdı bana. Ama şu an havaalanında izdiham vardı çünkü Atlas Aycan havaalanındaydı.
Lütfen bana "Neden şimdi travmalarını anlatıyorsun karı! Hikayeye geç" demeyin. Arada benim de drama queen olmaya hakkım var. Yine de travmalarımı anlatarak içinizi şişirdiğim için özür dilemekteyim, isterseniz devam edelim biz.
Ama havaalanlarında peşimizden koşuşturan paparaziler iyi hissettiriyordu bana, çünkü ünlüymüşüm gibi hissediyordum. Bazen moda girip yüzümü kapatıyordum, şapka ve maske takıyordum falan.
Havaalanında öyle gizlenen ünlüleri falan gördüğümde de kıskanırdım hep. Koltuğa çıkıp ünlü olursam havaalanında nasıl yürüyeceğimi prova ederdim. Nickelodeon izleyip kendimi Cat Valentine sanardım falan, boş verin oraları.
Her zamanki gibi zar zor paparazilerden kaça kaça uçağa yetişmiştik. Her zamanki gibi Business Class'ta yolculuk yapıyorduk ve sanırım bu bir şarkıcının asistanı olmanın en güzel yanıydı. Kısa bir yolculuk olacaktı fakat her imkan sunulmuştu. Ama Atlas yol ne kadar kısa olursa olsun illa bir uyurdu. Uyumasa olmazdı. Tabii çok yoruluyordu da, sürekli de uyunmazdı yani.
Uçağa bindiğimizde ilk işim karşımdaki minik ekranı açmak oldu. Oradan film falan izlemeyi çok severdim. Ama önce bir telefonumu kontrol ettim. Evet, Atlas yazmıştı. Hem de 5 dakika önce.
atlasaaycan: 3 güne Eskişehir konserim var. Gelecek misin? 🙃
Bu emoji nereden çıktı şimdi?
Neyse ben de koyayım da ayıp olmasın.
anonimkizz: Ben çoktan geldim. Bayadır seni bekliyorum 💩
Ne yaptım ben az önce!
Gülücük yerine kaka emojisi göndermiştim.
ATLAS'A "BAYADIR SENİ BEKLİYORUM" YAZIP KAKA EMOJİSİ GÖNDERMİŞTİM.
anonimkizz: AY ÇOK PARDWN
anonimkizz: GÜLÜCÜK ATICWKTIM
atlasaaycan: Nasıl başardın gülücük yerine bok göndermeyi?
anonimkizz: Ya son kullanılanlardan atıyordum elim kaydı
atlasaaycan: Sormaya korkuyorum ama son kullanılanlarında neden kaka emojisi olduğunu sorabilir miyim?
Eyvah yakalandık!
anonimkizz: Şey antilerine yargı dağıtırken biraz kullanmış olabilirim.
Bu yalan değildi.
atlasaaycan: Yargıcı mısın arkadaş ya.
atlasaaycan: Neyse bugün geliyorum Eskişehir'e, uçaktayım.
anonimkizz: Sonunda ya. Şehir şehir gezmekten grip oldum ben de.
atlasaaycan: Bence benim için bu kadar yorma kendini. Bak, grip olmuşsun. Her konserime de gelmene gerek yok. Hem parana da yazık. Uçak biletleri pahalı.
anonimkizz: Olmaz öyle. Hem eğer gelmezsem beni görme fırsatını kaçıracaksın.
atlasaaycan: Gösterecek misin ki kendini?
anonimkizz: Yoo, ama belki kafama eser, herhangi bir konserinde gösteririm.
atlasaaycan: Vay, o aşamaya geldik demek ha?
anonimkizz: Eh, biraz.
atlasaaycan: İyi bari, başlarda ölsem göstermem diyordun. Hoşuma gitti.
anonimkizz: Güven verdin biraz, ondan.
atlasaaycan bu mesaja "❤" ifadesini bıraktı.Tam Instagram'dan çıkacakken Anonim Kız hesabımın 93648364. kez askıya alındığını gördüm. Şirket çalışanları hesabıma bir şey yapamadığından sürekli ihlal atıyorlardı ve ben defalarca tekrar açıyordum. Takipçim baya arttığı için geri açtırtmam zor olmuyordu ama onlar da denemekten bıkmıyordu. Bu yüzden bir yedek hesap açmaya karar verdim, ne olur ne olmaz.
Ben yedek hesabı açarken yanıma yemek servisi geldi. Sandviçi uzattı ki başka yiyecek bir şey yoktu sanırım.
"İçecek olarak ne istersiniz efendim?"
"Ne önerirsiniz?" dedim ne diyeceğimi bilemeyerek.
"Vişneli Sangria'mız var, Almanya'dan Glühwein var, Danimarka'nın ünlü içeceklerinden Karnemelk var, Bol inka'lı Chico'muz var, Hwachae'miz var bol tuzlu, İtalya'dan mayhoş tatlı Limoncello'muz var efendim."
"Ben bir ayran alayım. Açık olsun mümkünse."
Dememle Atlas arkadan kıkırdadı. Ne yani, bizim ülkemizin mis gibi ayranı varken o garip isimli içeceklerden mi içecektim.
Garson kendisini o kadar konuşturup da sadece ayran istememe isyan eder gibi ayranımı doldurdu ve bana uzattı.
"Teşekkürler." diyip arkama yaslandım.
"Afiyet olsun." diye mırıldandı arkadan Atlas.
"Sağol." dedim ve ayranımı yudumladım. Ciddiyete bak, sanki askeriyedeyiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Kız
Fiksi Remaja"anonimkizz_: Düğün davetiyemiz hazır aşkım, haftaya evleniyoruz! atlasaaycan: ? atlasaaycan: kimsiniz? anonimkizz_: Gelecekteki karın." Ülkece ünlü şarkıcı Atlas Aycan'ın büyük hayranlarından olan Ayla "Anonim Kız" adlı hesabın duyguları sadece h...