aktiffmagazin: Ünlü şarkıcı Atlas Aycan "Anonim Kız" adlı isimsiz magazin hesabı daha fazla kimliğini saklarsa suç duyurusunda bulunacağını açıkladı. "Yaptığı bir suç ve biz bunu cezasız bırakmayacağız" ifadelerini kullandı.
anonimkizz: Hayırdır suç duyurusu falan
anonimkizz: Nereden esti bir anda
atlasaaycan: Diyorlardı artık yapmalıyız diye, geçiştiriyordum.
atlasaaycan: Sana bir şey olmasın diye.
atlasaaycan: Sonra dedim ki "Neden bunu bir koz olarak kullanmayayım ki?"
atlasaaycan: Sonra da böyle oldu işte. Ee, sen korkmuyor musun?
anonimkizz: Neden korkacakmışım?
atlasaaycan: Ne bileyim, suç duyurusu dedim falan ya.
anonimkizz: Ay yok canım, bana saçma geldi hatta.
anonimkizz: Kimliğini bilmedikleri kişi için neyin suç duyurusunda bulunacaklarmış?
atlasaaycan: Sen de haklısın tabii, bizim ekip biraz gerizekalı.
anonimkizz: Az önce kendine geri zekalı dediğinin farkında mısın?
atlasaaycan: Yok, belki sen geri zekalısındır da inanıp kimliğini açık edersin diye düşünmüştüm. Yoksa biliyorum yani bunun salakça olduğunu.
anonimkizz: Beni hafife alma.
atlasaaycan: Seni hiç bir zaman hafife almadım Anonim Kız.
atlasaaycan: Seni hafife alan aptaldır zaten.
atlasaaycan: Kendini hiç göstermeden bile sevdirebilen bir insansın, özellikle sıradanlığınla.
anonimkizz: "Sıradan" derken? Ne yapmamı bekliyordun pardon?
anonimkizz: Konserinde herkesin çığlıklar attığı sırada kitap okuyup farklılığımla seni kendime aşık etmemi mi?
atlasaaycan: Ondan bahsediyordum zaten. Senin çığlıklar atmana gerek yok.
anonimkizz: Neydi bu, aşk itirafı mı?
Görüldü, 13:27
2 Saat sonra
Ağzımda maske, bir elimde yemek, bir elimde dezenfektanla Atlas'ın odasının önünde duruyordum ve elimdekileri düşürmemek için girdiğim hallerle acınası haldeydim. Bir yandan da hasta olduğum için zor hareket ediyor, düşmemi engellemeye çalışıyordum. Dirseğimle kapıyı çaldım. Kapının açılması biraz sürse de sonunda açılmıştı.
Atlas karşımdaydı. "Ayla-"odanın
"Yaklaşma!" diye bağırarak elimdeki fısfıslı dezenfektanı önümde her ne varsa oraya sıktım. Atlas'ın gözü varmış, pişman oldum.
Atlas acı içinde gözlerini ovuşturdu. "Uzaklaş!" diye bağırdım tekrar.
"Ayla hayırdır, neyin karmaşası bu?" Diyerek uzaklaştı.
Cevap vermeden elimdeki yemeği odadaki yatağın üstüne fırlattım. "Al, yemek!" diye bağırdım. "Onu görebiliyorum da, neden tehlikeli maddeymişim gibi davranıyorsun!"
"Zehirlisin ya!" diye bağırarak karşılık verdim. Biri halimizi görse gülmekten yerlere yatardı.
"Ayla, zehir bulaşıcı bir şey değil!" Dedi ve öksürdü. Elimdeki dezenfektanı yere düşürüp maskeyi çeneme indirdim. "Ha öyle mi?" diyerek gözlerimi kaçırdım. Ne kadar aptaldım!
"Öyle" dedi ve hafif gülümseyerek yatağa oturdu. "Sen, iyi misin?" dedi. Fakat kendisi benden de kötüydü. Yüzü bembeyazdı. Kusmaktan bitki düşmüş gibiydi.
"Ben iyiyim, asıl sen iyi misin? Pek öyle görünmüyorsun."
"Mide bulantım baya var, karın ağrısı, ishal, üşüme, susuz kalma ve kas ağrılarım da var. Onun dışında süperim."
"Anladım,ben gideyim o zaman." Diyerek elimle kapıyı işaret ettim.
"İyi git o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Kız
Teen Fiction"anonimkizz_: Düğün davetiyemiz hazır aşkım, haftaya evleniyoruz! atlasaaycan: ? atlasaaycan: kimsiniz? anonimkizz_: Gelecekteki karın." Ülkece ünlü şarkıcı Atlas Aycan'ın büyük hayranlarından olan Ayla "Anonim Kız" adlı hesabın duyguları sadece h...