Dudaklarımın arasından çıkan o şarkı,Kabuslarından uyandırsın seni.
Ben o canavarın pençelerini keserim,
Karanlık sana dokunmasın isterim.
Kalbindeki acı, benim acımdır.
Karanlığın beni daima tanır.
♪ A des vies de toi- Nilusi ♪
Annem beni küçüklükten beri erkeklere karşı uyarıyordu. Onların menfaatçi olduğundan, sevgi nedir bilmediklerinden sadece uçkurlarından ibaret olduklarından bahsetmişti. Bunlardan bahsederken on üç yaşındaydım.
Beni davlumbazın ışığının altında oturtmuş elime bir sigara tutuşturmuştu. Sigaramı yakıp kendi sigarasını dolgun dudaklarının arasına sıkıştırmıştı.
"Aşk diye bir şey yok, seni yatağa atana kadar söyledikleri bir yalan bu." O yaşta annemin açık sözlülüğünden dolayı birçok konuya hakimdim. Annem pis bir ağza sahipti ve müşterisi gittikten sonra benimle dedikodu yapmayı severdi.
Anlamadığım kelimeleri ona sormaz internete yazardım, birçok uygunsuz şeyi de internetten öğrenmiştim. Anneme eşlik ederdim, annem ağzımdan pis lafların çıktığını duyduğunda kahkahalar atardı.
O zamanlar beni sevdiğini düşünürdüm. Beni insan yerine koyduğu anlar bu anlardı, o yüzden bilgisizliğimle onun keyfini kaçırmak istemezdim.
Ne kadar salaktım.
Sigarayı içmeye çalışır dumanında boğulurdum, bu yüzden içime çekmez sadece ağzıma doldurup dışarı üflerdim. Annem içime çekip çekmediğime dikkat etmezdi, o sırada müşterisinin kusurlarından bahsederdi.
Erkeklere bir dönem yaklaşmazdım, annemin söyledikleri aklımdan çıkmazdı. Lise döneminde ise ne kadar iğrenç olduklarını görmüştüm. Serhan diye bir çocuk vardı, çok popülerdi, yakışıklıydı. Onu defalaraca kez reddetmeme rağmen peşimi bırakmıyordu.
Liseden bir iki sene sonra bir barda karşılaşmış biraz vakit geçirmiştik. Elleri asla yerinde durmuyordu ve kafam da biraz güzeldi. Çok önemsemeyip, sıkıldığım noktada orayı terk etmiştim.
Annem birçok konuda haklıydı, aşk konusunu ise bilmiyordum.
Sevgiyi tatmamış bir kalp aşkı nereden tanıyacaktı?
Karşımdaki gümüşi gözler yüzümdeydi, göğsümün içi sıkışıyor zihnim ise bulanıyordu. Oyun oynamak istesem de Morana'nın fark etmeyeceğini düşünmüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MORANA
Teen FictionMorana. Morana 'ölüm' demekti. Arsen Morana gözlerinde ölümü taşıyordu, damarlarında kurbanlarının kanı akıyordu. Düşmanları toprak oluyor Morana tarih yazıyordu. Tara'nın yaşadığı şehir olan Savana'da herkes kimden uzak durması gerektiğini biliyord...