Oy ve yorumlarınız beni çok mutlu eder 🤍 İyi ki varsınız çok değerlisiniz 🤍 Bir iki hafta içinde size büyük bir sürprizle gelmeyi düşünüyorum ÇOK HEYECANLIYIM bu konuda. Öğrenmek için insta:isilsugultekinAy oy ve yorum istemiştim di mi, neyse öptüm çok 🥹
Bir kere battığında o yalan çukuruna,Battığında ihanetin o zehirli suyuna.
Kafanı kaldır ve izle gecenin zifiri tonunu.
İzle o yıldızsız geceyi.
Teksin, teksin.
Teksin.
Çünkü sen ihanet edensin.
♪ Love is a Lie- Bloom
Her bir yalan bir iz bırakır ruhumuzda. O yalan köklendikçe bir sarmaşığa dönüşür ardından geçirir zehirli dallarını ruhuna. Söküp atamazsın ellerin parçalanır, o sarmaşık seni tüketir durur. Yalan büyüdükçe dallar boynuna dolanır nefes alamazsın.
Nefes aldığını sanarsın ancak zehre dönüşür o oksijen. Nefes alırsın ancak aynı kişi değilsindir artık, her kelime zehirlidir. Her kelime saplanır kalır karşındakinin ruhuna. Açtığın yaranın farkında değilsindir belki ama eninde sonunda büyüklüğü ile yüzleşirsin.
Odaya bomba düşmüş gibi bir sessizlik oldu. Ellerim saçlarımın arasına geçti, saç tellerim tırnaklarıma takılıp koptu. Gerginken saç tellerimi koparırdım.
"Seninle özel olarak konuşmak istiyormuş," dedi Eris. Morana'nın yüzüne baktım, hiçbir duygu yoktu.
Gözlerindeki ifade bomboştu.
"Önemli bir toplantıdayım, bittikten sonra onunla görüşeceğim. Onunla birlikte odalardan birinde bekle Eris. İşim bitince haber vereceğim," dedi eliyle çağrı cihazını işaret ederek. Çağrı cihazını kontrol et demek istiyordu, anlamıştım.
"Ben odaya geçeyim," dedim sakince. "Biraz dinlenmem gerekiyor."
İki erkek de bana cevap vermedi. Kapıya doğru ilerlerken Morana kolunu boynuma dolayıp beni kendine çekti. Bedenim ona çarptı, alnıma bir öpücük kondurdu.
"Ne bu abi? Helalimsin öpücüğü mü?" dedi Eris homurdanarak.
"Siktir git Eris," dedi Morana homurdanarak. Ben de kafamı kaldırıp Morana'nın çenesine bir öpücük bıraktım. Ben odadan çıktığım gibi Morana toplantı odasına girdi, Eris ise asansöre yöneldi. Asansörü beklerken aramızda bir gerginlik vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MORANA
Teen FictionMorana. Morana 'ölüm' demekti. Arsen Morana gözlerinde ölümü taşıyordu, damarlarında kurbanlarının kanı akıyordu. Düşmanları toprak oluyor Morana tarih yazıyordu. Tara'nın yaşadığı şehir olan Savana'da herkes kimden uzak durması gerektiğini biliyord...