Karanlığın içinde birbirimize bakıyoruz,Sen o karanlıksın
Ben küçük bir yıldız.
Senin karanlığını aydınlatıyorum,
Benim ışığımı karartıyorsun.
♪ I Want it all- Cameron Gray
Mantık. Tara Baver'e ne kadar da uzak bir kelime.
Hayatım boyunca mantıklı karar verdiğim söylenemezdi. Lisedeki zorbalara saldırıp müdüre ağzımı açmadan bakmam mantıksızdı, aynada kendi kendime konuşmam mantıksızdı, sınava girmemem mantıksızdı. Ben rüzgarın estiği yöne kendimi bırakırdım, bırakırdım ki zihnimdeki o deli kız konuşsun.
Zihnimdeki o deli kız sustuğunda, zihnimdeki bıçak keskinliğindeki kelimeler geceleri beni uykusuz bırakıyordu.
Her gece kendimden nefret ediyordum. Her sabah kendimi seviyordum.
Kendimi sevmezsem, onlar kazanırdı. Kendime acırsam karşıma geçip zehir akan dudaklarla bana gülerlerdi.
Onlar bazı geceler kazanırdı, gün doğduğunda ise gözlerim açılırdı. Ruhum ayağa kalkar, geceleri kaybolan gücüm yerine gelirdi.
Ben bazı geceler yenilirdim işte.
Bazı geceler.
Güneş doğduğunda, insanlar beni hayat çemberine aldığında savaşırdım. Geceleri kendine üzülen zavallı kız, güneş doğduğunda hepsini kılıçtan geçirirdi.
Morana kıpırdamadan bana bakarken elimi uzatıp işaret ve orta parmağımı aralık bıraktım.
Teklifini sağlam kafayla düşünmek için zamana ihtiyacım vardı ve zamanım yoktu. Morana siyah sigarayı parmaklarımın arasına iliştirdi, sigarayı dudaklarıma götürürken gözlerim griliklerinden kaçacak delik arıyordu.
Dudaklarına değen sigarayı dudaklarımın arasına alıp bir nefes çektim.
Bakışları bir an için dudaklarıma kaydı ardından gözlerime çevrildi.
"Neden bu kadar düşünüyorsun?" dedi alçak sesle. Sigarayı dudaklarımdan çekip zehiri dışarı üflerken kaşlarımı kaldırdım.
"Hayatının gecesi derken ne demek istediğini düşünüyorum Morana." Dudakları yukarı doğru kıvrılırken başını eğdi, alnına düşen parlak siyah dalgaya baktım. Bembeyaz tenine bulaşan asi siyahlığa.
"Benim için bir iş yap ve ben de sana borçlu kalayım. Bir dilek hakkın daha olsun. Ancak baştan söyleyeyim temizlik yapmaya gelmem."
Ona hızla dil çıkardım, ardından parmaklarımın arasında sönmek üzere olan sigaraya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MORANA
Fiksi RemajaMorana. Morana 'ölüm' demekti. Arsen Morana gözlerinde ölümü taşıyordu, damarlarında kurbanlarının kanı akıyordu. Düşmanları toprak oluyor Morana tarih yazıyordu. Tara'nın yaşadığı şehir olan Savana'da herkes kimden uzak durması gerektiğini biliyord...